globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 14:03 | Nahoru | #3571

Dolph-cz píše: ano,tyhle motorky spadají do stejné skupiny obsahově-jsou to všechno litry a i tak kačena vyhrává co se týká výkonu a jízdního projevu.....ale jinak 1050 prostě není plnohodnotný výrobek.... ,srovnatelný s 1190.

tím nechci s kačeny dělat bůh ví co,ale ten test mi příjde neobjektivní a účelový...


Nejen objemem nebo výkonově ale i cenově je afrika s 1050 nebo 1090 srovnatelná a osobně mi přijde tak nějak "divné" dělat levnější osekanou verzi a pak argumentovat, že je osekaná. Je vůbec to osekání levnější, než výroba jedné vyladěné a vybavené verze?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 14:09 | Nahoru | #3572

Tech píše: qwert> hmm, o jinými slovy to byla motorka co měla ucukany motor, velkou spotřebu a když se nepokazila, alespoň výměna oleje byla pomsta.

Hodnotit pořad hodně těžké cenduro jen podle terénních schopnosti je dost jednostranné.



Je vidět že o 950adv víš veliké hovno..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 14:27 | Nahoru | #3573
qwert> No, ale v tom ucukaném motoru s velkou spotřebou se trefil, ne?
Každopádně se Hondě podařilo přesvědčit a očůrat fůru lidí, že nová CRF je ideálem velké motorky do terénu

Naposledy editováno 12.10.2016 14:31:14

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 14:35 | Nahoru | #3574
vilemx> Netrefil,ucukané byly první stříkačky 990,já mluvím o 950.Mě braly při cestování do 130khm 5.8litrů.Nemyslím si že je to moc na 100konový karburátor.To ten jeho alp hravě překoná.Mám na těhle motorkách skoro 200000km tak už o nich trochu vím a hlavně o té bájné poruchovosti..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 14:42 | Nahoru | #3575
qwert> nepřekoná....teď už ne. A nevím jak ty, ale já se dálnici snažím spíš vyhýbat. V terénu si lc8 vezme co jsem slyšel hodně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 14:44 | Nahoru | #3576
qwert> O přechodu na 950 jsem kdysi uvažoval. Ale právě ta ucukanost (a myšleno i jako dávkovatelnost v nejnižších otáčkách) včetně nářků majitelů na vysokou spotřebu v terénu mě od toho odradila. Jasně, oproti nějakému okruhovému V2 to od volnoběhu moc ucukané nebylo, ale zase z druhé strany pro přesednutí z TA/AT či Varana byl ten motor dole kostitřas.
Prostě LC8 je perfektně postavená na rychlejší jízdu v terénu. Kdežto já preferuji pomalejší tempo a spíš složitější terén.

Naposledy editováno 12.10.2016 14:49:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 14:48 | Nahoru | #3577
vilemx> přesně ale o tom nechtějí slyšet. Však já taky...když jsem se majitelů ptal, na konec z toho vylezly 2x větší náklady na km než TA...to je na mě moc.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 15:02 | Nahoru | #3578
vilemx> Ano je to enduro na rychlou jízdu v terénu(i motor je skonstruovaný jako sportovní s extrémě malým setrvačníkem a proto nemůže jet odspoda) ale stačí změnit sekundární převod a je to v terénu jiná jízda.Proto má i superenduro už v základu jiný převod..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 15:12 | Nahoru | #3579

karf píše: Nejen objemem nebo výkonově ale i cenově je afrika s 1050 nebo 1090 srovnatelná a osobně mi přijde tak nějak "divné" dělat levnější osekanou verzi a pak argumentovat, že je osekaná. Je vůbec to osekání levnější, než výroba jedné vyladěné a vybavené verze?



ta 1050 byla směřovaná na zaplácnutí určité sekce zákazníků a to tím,že ji lze oficiálně ušktit na 35kw.to je myslím její jediná přednost.
úspora nákladu na výrobu tím,že má motorka stejné válce-ale menší díru uvnitř,nemá nalakovaný chladič a podsedlovku,nemá regulaci tlumičů,nemá ABS,TC a pod....,bude minimální,v řádu tisícovek a když vezmu v úvahu skladování a výrobu zbytečně odlišných komponentů,tak tam nebude úspora o proti 1190 asi žádná....

jinak je to podle mého názoru nepovedený paskvil,ta motorka je prostě stejná,ale mnohem horší.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 15:13 | Nahoru | #3580

Tech píše: vilemx> přesně ale o tom nechtějí slyšet. Však já taky...když jsem se majitelů ptal, na konec z toho vylezly 2x větší náklady na km než TA...to je na mě moc.

srovnavas Transalpa a 950/990ku?

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 15:18 | Nahoru | #3581
Eso chybí ti tam smajlík..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 15:23 | Nahoru | #3582
Eso_Rimmer> Ano, srovnávám jizdu volnou krajinou v těžkém terénu, kde je 100 koní i výborný podvozek úplně k ničemu. Protože se jede sakra pomalu, často se rozjíždí, otáčí.
Jakmile se LC8 rozjede nad dejme tomu 30 km/h, protože to terén umožní, tak samozřejmě nemá konkurenci.

Protože jsi skočil do Adv. a ne R, tak přepokládám, že tohle průzkumničení, dobývání kopců a hledání, kudy z toho ven, tě moc netáhne. Takže chápu tvoji ironickou otázku.

No a protože nejsem v sám, kdo má tuhle praktickou zkušenoast, tak těch TA/AT používaných na tohle blbnutí je daleko víc, než LC Adv. ci SER. A není to jen z ekonomických důvodů.

Naposledy editováno 12.10.2016 15:49:27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 15:58 | Nahoru | #3583

vilemx píše: Eso_Rimmer> Ano, srovnávám jizdu volnou krajinou v těžkém terénu, kde je 100 koní i výborný podvozek úplně k ničemu. Protože se jede sakra pomalu, často se rozjíždí, otáčí.
Jakmile se LC8 rozjede nad dejme tomu 30 km/h, protože to terén umožní, tak samozřejmě nemá konkurenci.

Protože jsi skočil do Adv. a ne R, tak přepokládám, že tohle průzkumničení, dobývání kopců a hledání, kudy z toho ven, tě moc netáhne. Takže chápu tvoji ironickou otázku.

No a protože nejsem v sám, kdo má tuhle praktickou zkušenoast, tak těch TA/AT používaných na tohle blbnutí je daleko víc, než LC Adv. ci SER. A není to jen z ekonomických důvodů.

kdyby byla ironicka, bude tam smajlik. srovnavej srovnatelne. srovnavat 990/950 a TA je kravina.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 16:05 | Nahoru | #3584

vilemx píše: ...No a protože nejsem v sám, kdo má tuhle praktickou zkušenoast, tak těch TA/AT používaných na tohle blbnutí je daleko víc, než LC Adv. ci SER. A není to jen z ekonomických důvodů.



Nejsem fanda KTM,a taky mi projev jejich motorů nesedí,ale tohle je slušnej blábol.Protože na tom TA je relativní plus jen ten gumovej motor.A na těžký terén existují mnohem vhodnější stroje než modla zvaná TransAlp...

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 16:17 | Nahoru | #3585
Hmm, jenže těch výjezdů, traverzů a roklí, kde jsme LC8 tahali jak blbci, ale TA/AT či jiné méně ostré motorky to daly bez větších problémů, jsem zažil tolik, že si dovolím s Vámi nesouhlasit. A nebylo to nevhodnými gumami nebo nezkušeným šoférem.

Ano, od začátku souhlasím, že kromě tohoto specifika nemá cenu TA oproti LC8 vůbec postavit, natož porovnávat. No a protože mě zrovna tohle ježdění baví, tak jsem do LC8 nešel. Nic víc, nic míň. Třeba bych tu motorku časem dostal do ruky a změnil názor.

Naposledy editováno 12.10.2016 16:23:30

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 16:51 | Nahoru | #3586
Spíš je to o tom komu co víc sedne.A proto mám co mám.Nicméně uznávám že je spousta lepších strojů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 17:04 | Nahoru | #3587

Anti píše: Nejsem fanda KTM,a taky mi projev jejich motorů nesedí,ale tohle je slušnej blábol.Protože na tom TA je relativní plus jen ten gumovej motor.A na těžký terén existují mnohem vhodnější stroje než modla zvaná TransAlp...



Přesně..relativní plus je ten gumovej motor.lc8 je rally motorka která potřebuje jet svižně,na to je postavená a tam nemá konkurenci.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 18:00 | Nahoru | #3588

Tech píše: qwert> tak proč ji Ktm nevyrábí, když je tak bezchybná ?


Protože už má po sezoně

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 19:29 | Nahoru | #3589
qwert> Ještě že většina zákazníků jsou bývalí rally jezdci.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 19:43 | Nahoru | #3590
tohle zacina byt celkem zbytecna debata. super je, jak ji nejvice kritizuji ti, co na ni maji najeto velky kulovy

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 19:47 | Nahoru | #3591
Eso_Rimmer> Nebo velký kulový najeto na všem..

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 19:50 | Nahoru | #3592
Není zbytečná, je dost lepších motorek než KTM a honda je toho důkazem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 20:25 | Nahoru | #3593
petrumr> To je zase věta... Lepší v čem,lepší pro koho?Všechno je relativní....

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 20:41 | Nahoru | #3594

qwert píše: Přesně tak,tyhle motorky k sobě nepatří pro srovnání.Stará 950 adv by novou afru s přehledem posrala..



Jen jsem reagoval na tuhle blbost. Tak se nevztekejte KTMkáři.

Když ti tak vadí že jsem na 950 nenajezdil tisíce km, kolik si toho na Afře najezdil ty ? A i tak by to byl jen tvůj názor.

Naposledy editováno 12.10.2016 20:43:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 20:54 | Nahoru | #3595

Anti píše: petrumr> To je zase věta... Lepší v čem,lepší pro koho?Všechno je relativní....

Nechci jim ubližovat, ale pozoruji to delší dobu, že ktmkáři si myslí to co není.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

12.10.2016 v 21:00 | Nahoru | #3596

petrumr píše: Nechci jim ubližovat, ale pozoruji to delší dobu, že ktmkáři si myslí to co není.



přesně tak



Naposledy editováno 12.10.2016 21:00:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.10.2016 v 07:43 | Nahoru | #3597

Dolph-cz píše: ta 1050 byla směřovaná na zaplácnutí určité sekce zákazníků a to tím,že ji lze oficiálně ušktit na 35kw.to je myslím její jediná přednost.
úspora nákladu na výrobu tím,že má motorka stejné válce-ale menší díru uvnitř,nemá nalakovaný chladič a podsedlovku,nemá regulaci tlumičů,nemá ABS,TC a pod....,bude minimální,v řádu tisícovek a když vezmu v úvahu skladování a výrobu zbytečně odlišných komponentů,tak tam nebude úspora o proti 1190 asi žádná....

jinak je to podle mého názoru nepovedený paskvil,ta motorka je prostě stejná,ale mnohem horší.......


Připadá mi, že jsou v jakési schizofrení situaci. Marketing s vývojovým oddělením si tak nějak kecají. Hmm. Máme 950, uděláme 990. Jo supr. Hale dáme tomu rovnou 1190 páč to maj baworáci už dávno. Ok tak to ještě převrtáme na 1290. Tywoe to už je moooc. Dáme i něco slabšího. 1050. Kurňa to není vono je to lemra líná. Převrtáme na 1090...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.10.2016 v 08:11 | Nahoru | #3598

karf píše: Připadá mi, že jsou v jakési schizofrení situaci. Marketing s vývojovým oddělením si tak nějak kecají. Hmm. Máme 950, uděláme 990. Jo supr. Hale dáme tomu rovnou 1190 páč to maj baworáci už dávno. Ok tak to ještě převrtáme na 1290. Tywoe to už je moooc. Dáme i něco slabšího. 1050. Kurňa to není vono je to lemra líná. Převrtáme na 1090...



no,tak nějak to možná bude.

podle mého skromného názoru by bylo lepší,kdyby ty stávající modely raději technicky vychytali,aby se jim nenasírali zákazníki kvůli naprostých hovadin,které uměli už před 20ti- lety-jako jsou kopající kotouče,netěsný airbox,slabý startér a pod.

a v klidu valili jednu sérii a oháněli se spolehlivostí a precizností.třena staré báwo GS si vybudovalo svou pozici právě tímto postupem...

...ale né že,to je co chvíli nový model ......a hromada dětských nemocí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.10.2016 v 09:37 | Nahoru | #3599

Dolph-cz píše: no,tak nějak to možná bude.

podle mého skromného názoru by bylo lepší,kdyby ty stávající modely raději technicky vychytali,aby se jim nenasírali zákazníki kvůli naprostých hovadin,které uměli už před 20ti- lety-jako jsou kopající kotouče,netěsný airbox,slabý startér a pod.

a v klidu valili jednu sérii a oháněli se spolehlivostí a precizností.třena staré báwo GS si vybudovalo svou pozici právě tímto postupem...

...ale né že,to je co chvíli nový model ......a hromada dětských nemocí...

ono v tom bude neco, o cem psal uz Seikos... to je tak, kdyz to ridi manageri, kteri se honi za ziskem, mistot toho, aby tam nekdo poradne premyslel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

13.10.2016 v 10:52 | Nahoru | #3600
Eso_Rimmer> jenže o tom to je...,nevím,kdo si koupí mový model,když ví,že předchozí model který vlastní ho x-krát nasral.....

roky letí,spousta lidí na světě koupí motorku,pojezdí 2-3 roky a jdou zase pro novou..... a je totální neúspěch značky,když si ten člověk řekno-no,kačena už to nebude....

Naposledy editováno 13.10.2016 10:53:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist