(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Já jsem myslel, že citroen grand picasso je běžný auto, když nemáš v usb nic zapojenýho, elektrika se ti vypne hned, když ano, tak počká, ale hlídá si to napětí z baterky, ty si myslíš, že ty origo zásuvky a konektory jsou zapojený na baterku? .....moto bmw má konektory a nemají se tam dávat přímo usb, nebot usb mají stále odběr.tečka. Psal, že nepoužil origo konektor? A nevím, proč tady KTMkáři po přečtení testu, hlavně toho posledního odstavce. už nepodali inzerát.
1) no,grand picasso moc "normální" není..,ale to je jedno,to řešit nebudeme.
2) on psal o dodělávané zásuvce na 12V a USB,ale ty píšeš jen o USB zásuvce,pochybuju,že by klasická zásuvka/zapalovač byla v picassu nějak elektronicky řízena...(ve zkutečnosti bude řízená jen ta USB zásuvka a to v tom smyslu,že pokud auto pozná,že je do ní píchnuté nějaké zařízení,tak to napájení nechá zapnuté i po vypnutí klíčku-kdy se vše ostatní vypne)-pokud to celé není nesmysl-tak jako ty pevné kotouče na dakarovkách a GS......
3) když všechno co jsem psal výše pominu,tak mi prosím vysvětli,proč by měl začít nějak blbnout can-bus??to jako že by pak k té zásuvce přidával další řídící jednotku,napojil ji na can-bus a poté nějak zkoušel přehrávat soft a kódovat komfortku,aby tu zásuvku ovládala??
3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
nicméně proč by měl can-bus začít blbnout,se stejně nedozvím.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
bulldogbiker píše: Citroen je strašná srač..,dejte pokoj
třeba je, ale má plno věcí co japonci vymysleli, ale neumí to dát do výroby. Tedka nemám na mysli třeba LC GS že nemá klíček a nejnovější honda ho má.....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: petrumr> a ty mi teď napíšeš-ale moje picasso nemá klíček a budeš borec jak cip!!
jako čip nebo jsi chtěl po ostravsku cyp?1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: hele technickou reci to bude asi lanko od spojky :) ale teda jestli mi rozumis :) co asi jinyho by mohlo lezt z toho deklu?
Já mám kapalinový ovládání a zase můžeme diskutovat co je lepší, kapalina nebo lanko?tech- když neumíš technicky diskutovat, tak se to nauč, podívej se na dolpha- třikrát po sobě a chce znát detaily.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: hele technickou reci to bude asi lanko od spojky :) ale teda jestli mi rozumis :) co asi jinyho by mohlo lezt z toho deklu?
nebo to bude lamelovej olejovej filtr,jako měla tatra 111 myslím,že i praga v3s. a sponky měla taky lepší,na osmičku šroub(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: jinak teda ten design toho vika se mi moc nezamlouva - nema to separatni vicko na vodni pumpu jak byva zvykem, takze v pripade mrtveho tesneni musi jit dolu cely tohle velky viko....
dobrý postřeh, má to vůbec odkapávací dírku?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
nemako píše: nebo to bude lamelovej olejovej filtr,jako měla tatra 111 myslím,že i praga v3s. a sponky měla taky lepší,na osmičku šroub
Tatra i V3S neměla vodní chlazení a jestli myslíš hadice na jednookruhový brzdy, tak ty měly pásky na 10 klíč-6šroubek. Na sání byla motex páska.(závlačka)(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Já mám kapalinový ovládání a zase můžeme diskutovat co je lepší, kapalina nebo lanko?
tech- když neumíš technicky diskutovat, tak se to nauč, podívej se na dolpha- třikrát po sobě a chce znát detaily.
na expedicni motorku bych rekl ze lanko....
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Tatra i V3S neměla vodní chlazení a jestli myslíš hadice na jednookruhový brzdy, tak ty měly pásky na 10 klíč-6šroubek. Na sání byla motex páska.(závlačka)
nežereš maso-nepoznáš vtip1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Na své čtvrt století staré vráně, kterou mám už patnáct let, jsem snad ještě spokové lanko neměnil. A mám tamsnad ty samé hadicové sponky - také původní a bez rzi. Kupodivu jsem neměl důvod sundavat z pumpy víčko, natož měnit těsnění.
Je ale možné, že CRF pujde s dobou a je to rozpočtovka
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Tady zase někdo slyší trávu růst.
Na své čtvrt století staré vráně, kterou mám už patnáct let, jsem snad ještě spokové lanko neměnil. A mám tamsnad ty samé hadicové sponky - také původní a bez rzi. Kupodivu jsem neměl důvod sundavat z pumpy víčko, natož měnit těsnění.
Je ale možné, že CRF pujde s dobou a je to rozpočtovka
ja loni menil tesneni pumpy ... motorce bylo v te dobe 18... jasne nedela se to casto..
AT, pokud zatahnu za plyn kontrola trakce na mne pomrkava, takze tech cca 100 koni bohate staci. AT je o cca 50 kilo lehci, stejny vykon jak varan, takze jede lip.
K te zasuvce a zasuvce usb, jsou dodelane, zadne can busy. Vsechno funkcni.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Já zvyklí na Transalpa jsem byl úplně nešťastný z Tigra1050 a ten má podle všech testů ovladatelnost super. (Prostě se mu zavírají řidítka - hrůza )
Jinak nějaké víčko na vodní pumpu bych neřešil, ale ta eskapáska je teda....jak kdybych to dělal doma. Zase je ale praktičtější....
Naposledy editováno 22.03.2016 22:58:35
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti> Jak se to vodí - otom nemá cenu diskutovat. Každý má jíný zadek a každému přijde super něco jiného. Jediná šance je sám vyzkoušet.
Já zvyklí na Transalpa jsem byl úplně nešťastný z Tigra1050 a ten má podle všech testů ovladatelnost super. (Prostě se mu zavírají řidítka - hrůza )
Jinak nějaké víčko na vodní pumpu bych neřešil, ale ta eskapáska je teda....jak kdybych to dělal doma. Zase je ale praktičtější....
spoustě motorkám se zavírají řídítka.
a já to taky nesnáším!spoustě redaktorům to evidentně nevadí.
1190 je v tomto naprosto neutrální
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |