globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párování etc....
6.7.2015 v 23:02
Uvažujeme o instalaci intercomu. Nikde jsem nenašla rozumné recenze. Prosím o rady a zkušenosti co pořídit. Chci, aby se to dobře párovalo s blackberry i navigací.

Jaký je reálný dosah v terénu? Co umí, rozumí si s navigací? Jaká je slyšitelnost v závislosti na helmě v jaké ji máte. Pokud možno písněte i odkaz na daný typ.
Také kolik helem to spáruje a jak.

Pokud víte o nějakých recenzích, podělte se prosím o odkaz.

Díky!


Naposledy editováno 09.07.2015 09:07:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 12:10 | Nahoru | #61
dafikk> Tak jestli jsi četl i jiné témata o interkomech snad vybrat se dá z vícero variant… je to o kupní síle a co od toho očekáváš… jestli vyhodím 10t za F5 a jsem King in ring nebo socka co kupuje čínu pro mě není směrodatná informace z tohoto webu.

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 12:21 | Nahoru | #62

FishX3 píše: Bacha na cévku - jak pravil klasik "praskne ti a budeš tahat nohu" - bylo by fajn se udržet v mezích slušnosti

1. reklamace -+ uznávám že já číncký věci co selžou právě kvuli jejich ceně zahazuji, nicméně pokud se podíváš do vlákna ktere jsem tu postoval, autor naprosto vbez problemu veci reklamuje a navíc uspěšně (v tomtéž vlákně se řiší i staší modely) - opět zde platí, než vyneseš soud, nejdříve se seznam alespoň se základy problematiky abys nepsal bludy.

2.životnost - uznávám že jsem napsal dlouhý text jež bys nemusel mít chuť číst, takže zkráceně - koupim činu co vydrží 2 roky , zahodím a koupím technologicky podstatně vyspělejší čínu tj za 4 roky měním opět a dostal jsem se k pořizovací ceně srovnatelného (funkcemi, technologií) interkomu ketrý ale jsi si koupil a t, rouzdíl je v tom že já mám o 6let "vyšší technologii" a ty předpotopní a užíváním opotřebený (proč ne když využívám jen základní funkce - jenže muže být problém s párováním s novým tel, každý com jde do kytek mechanicky - prostě je tu řada aspektů - nic není věčné)

To vše by se samozřejmě potíralo pokud bych koupil krám - jenže já tvrdím že v tomto případě o krám nejde. ty tu namísto argumentů proti zde řešenému modelu jen dokola opakuješ své pocity či postoje k čínskému trhu. Seru na čínský trh, mne zajíma produkt - jeden či dva zcela konkrétní produkty a k těm se vyjadřuji. Pro ty co nechtějí riskovat - více za 3 týdny - třeba pak budu mít narozdíl od tebe argumenty proti koupi V6.


Cevky mam ok.
Nikdo ti nevyvraci cinu. Souhlasim i s tvymi argumenty. pouze volim jednodussi cestu. Koupe, reklamace, vydrz, kvalita zpracovani. Pro me jsou tohle padne argumenty.
Tot ode mne vse. Myslim si ze jsem do tematu prispel k veci. Na dohadovanu cina VS znacka, jsou tu jina temata. At si kazdy vybere sam. Hlavne kolama dolu (teda aspon zadnim).

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 12:33 | Nahoru | #63
kubacech> však ano. Jen pro ilustraci a popis jsem vybral CZ prodejce.

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 12:39 | Nahoru | #64

FishX3 píše: Bacha na cévku - jak pravil klasik "praskne ti a budeš tahat nohu" - bylo by fajn se udržet v mezích slušnosti

1. reklamace -+ uznávám že já číncký věci co selžou právě kvuli jejich ceně zahazuji, nicméně pokud se podíváš do vlákna ktere jsem tu postoval, autor naprosto vbez problemu veci reklamuje a navíc uspěšně (v tomtéž vlákně se řiší i staší modely) - opět zde platí, než vyneseš soud, nejdříve se seznam alespoň se základy problematiky abys nepsal bludy.

2.životnost - uznávám že jsem napsal dlouhý text jež bys nemusel mít chuť číst, takže zkráceně - koupim činu co vydrží 2 roky , zahodím a koupím technologicky podstatně vyspělejší čínu tj za 4 roky měním opět a dostal jsem se k pořizovací ceně srovnatelného (funkcemi, technologií) interkomu ketrý ale jsi si koupil a t, rouzdíl je v tom že já mám o 6let "vyšší technologii" a ty předpotopní a užíváním opotřebený (proč ne když využívám jen základní funkce - jenže muže být problém s párováním s novým tel, každý com jde do kytek mechanicky - prostě je tu řada aspektů - nic není věčné)

To vše by se samozřejmě potíralo pokud bych koupil krám - jenže já tvrdím že v tomto případě o krám nejde. ty tu namísto argumentů proti zde řešenému modelu jen dokola opakuješ své pocity či postoje k čínskému trhu. Seru na čínský trh, mne zajíma produkt - jeden či dva zcela konkrétní produkty a k těm se vyjadřuji. Pro ty co nechtějí riskovat - více za 3 týdny - třeba pak budu mít narozdíl od tebe argumenty proti koupi V6.



Myslím, že je to rozumný názor. Pokud je recenze na čínu dobrá, je odzkoušená tak proč do ní nejít.

Tedy je tu jeden důvod proč by to člověk neměl dělat. Podporuje tím komouše z Číny a kurví pracovní trh na západě. Ovšem komouše podporuje i koupí Volva. Navíc ochranu trhu by měla dělat EU a vlády jednotlivých zemí. Já už to nevytrhnu. A tuhle diskusi tu rozpoutat fakt nechci. Mohla by tu téct i krev, když na to tak koukám.

Naposledy editováno 08.07.2015 12:43:13

Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 12:55 | Nahoru | #65
Tady? Krev? Těžko… .max ego a ješitnost… jinak osobní, ničím nepodložený nazor je, že si západní trh naběhl sám během x dekád…

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 15:16 | Nahoru | #66
DrakCZ> čím tě klamou? napsali tam cenu? napsali. objeví se ti celková suma objednávky včetně dopravy? objeví

peníze jsou jen jedny a ani číňan nepřežije měsíc z hrsti rýže

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 15:23 | Nahoru | #67

Gahan37 píše: dafikk> Tak jestli jsi četl i jiné témata o interkomech snad vybrat se dá z vícero variant… je to o kupní síle a co od toho očekáváš… jestli vyhodím 10t za F5 a jsem King in ring nebo socka co kupuje čínu pro mě není směrodatná informace z tohoto webu.



Já bych přivítal praktické informace a ne dohadování. Stačilo by mě napsat-příklad: jezdím naháč,enduro....apod,helmu mám takovou a makovou,interkom ten a ten,postřehy jako například-od 100km/hod neslyším ani prd...nejde to napojit na GPS....blbé ovládání...apod
Těch článků je hodně o interkomech a nemám čas v tom ležet. Navíc je jich tam hodně starších a od tohoto čerstvýho vlákna jsem si sliboval,že si udělám obrázel o 2-4 modelech a pak si něco vyberu.
...z tohoto guláše vím prdlajs....

1 reakcí na tento příspěvek Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 15:24 | Nahoru | #68
Tak já bych to uzavřela.

Manžel má ochranářský cit, to prostě neřešte, já jsem za to ráda

na dlouhou recenzi argument nemám, proto jsem napsala, že jsem k tomu už vše řekla, prostě ty výrobky neznám, takže jak jinak můžu reagovat, Gahan37? (to je jen řečnická). Vyjadřovala jsem možná až příliš obecně, ale v této chvíli mě zatím nic nepřesvědčilo a počkám si na recenzi. Pak klidně uznám, jo, čínani si mákli a dobře to zkopírovali a udělali.
A nejsme žádní king in ring, abychom se tu oháněli interphonama. to fakt né

takže intercomům zdar a zakladatelce, ať je spokojená s tím, co pořídí.

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 15:45 | Nahoru | #69

dafikk píše: Já bych přivítal praktické informace a ne dohadování. Stačilo by mě napsat-příklad: jezdím naháč,enduro....apod,helmu mám takovou a makovou,interkom ten a ten,postřehy jako například-od 100km/hod neslyším ani prd...nejde to napojit na GPS....blbé ovládání...apod
Těch článků je hodně o interkomech a nemám čas v tom ležet. Navíc je jich tam hodně starších a od tohoto čerstvýho vlákna jsem si sliboval,že si udělám obrázel o 2-4 modelech a pak si něco vyberu.
...z tohoto guláše vím prdlajs....



Souhlas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2015 v 15:53 | Nahoru | #70
dafikk> Sám jsem zvědavý až dorazí čína… už jsem to i někde psal… F3 max slyšitelnost do 90ti, pak už nic instalováno v helmě Schuberth která je značně tichá, zvýšené plexi na moto Vfr800… nejde sparovat s každým telefonem, měl jsem asi 3 různé značky… gps nepoužívám a ani u tehle řady nejde myslím… F3ka stará 3 roky, výdrž baterie u kusu který páruje cca 6h… dokupován nový konektor za 800,- k jedné sadě, čímž se cena vyšplhala na 5t za nové… kupoval jsem je jen pro sebe a polovičku, hromadné jízdy nevyhledávám.. ..nejnovější recenze na jiné značky krom toho co sem sází Fish jsem také neviděl…

Naposledy editováno 08.07.2015 16:24:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 16:07 | Nahoru | #71

Gahan37 píše: dafikk> Sám jsem zvědavý až dorazí čína… už jsem to i někde psal… F3 max slyšitelnost do 90ti, pak už nic instalováno v helmě Schuberth která je značně tichá, zvýšené plexi na moto Vfr800… nejde sparovat s každým telefonem, měl jsem asi 3 různé značky… gps nepoužívám a ani u tehle řady nejde myslím… F3ka stará 3 roky, výdrž baterie u kusu který páruje cca 6h… dokupován nový konektor za 800,- k jedné sadě, čímž se cena vyšplhala na 5t za nové… kupoval jsem je jen pro sebe a polovičku, hromadné jízdy nevyhledávám.. ..nejnovější recenze na jiné značky krom toho co sem sází Fish jsem také neviděl…



No vidíš....to je aspoň recenze toho,co používáš...trošku bych to upravil slohově (je vidět,že ve škole nebyl sloh tvůj oblíbený předmět )...ale jinak to docela ujde.
Ode mě máš 2-....a díky za recenzi. Další pán na holení....

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 16:24 | Nahoru | #72
MotoBjamboja> takovou osobní zkušenost nemám - na motorce si užívám, že netelefonuju, a poslouchání muziky za jízdy neprovozuju.

vyrábí to stejně asie a maximálně je rozdíl ve výstupní kontrole a zpracování (designu i výdrže)

nicméně do 100 km/h v pohodě a nad tuto rychlost vidím problém, že expřítelka neměla bradový deflektor. ona mě slyšela furt v poho...většinou jsme jeli na dvou moto, občas seděla za mnou

jednou jsem zkušebně spároval s nějakým interphonem u benzínky. neslyšeli jsme rozdíl (on vůči interphone, já vůči číně), ale ten by se projevil spíš za jízdy. můžeme vyzkoušet - ale pojedu maximálně na půl cesty, přáslavice jsou, tuším, po starý z olmíka na ostravu, ne?

baterie a výdrž - občas jsme zapomněli nabít. 2 dny (cca 8 hodin provozu) na jedno nabití vydržely (ale mám ho jen 10 měsíců a od listopadu do půli března se flákal).

jak jsem psal, kolem mě se provozují tři další sady v6 a koupil jsem na doporučení, že to fakt dobře funguje. aktuálně, páč mi po rozchodu zůstala jedna, uvažuju o koupení další dvojičky (pro potenciální novou přítelku a protože používám víc přileb a nejhorší je přehazování sluchátek) - což asi mluví za vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 16:35 | Nahoru | #73

dafikk píše: Já bych přivítal praktické informace a ne dohadování. Stačilo by mě napsat-příklad: jezdím naháč,enduro....apod,helmu mám takovou a makovou,interkom ten a ten,postřehy jako například-od 100km/hod neslyším ani prd...nejde to napojit na GPS....blbé ovládání...apod
Těch článků je hodně o interkomech a nemám čas v tom ležet. Navíc je jich tam hodně starších a od tohoto čerstvýho vlákna jsem si sliboval,že si udělám obrázel o 2-4 modelech a pak si něco vyberu.
...z tohoto guláše vím prdlajs....



jezdím cestovní enduro v adventure přilbě (uvex enduro slt) a ve vyklápěčce (bmw system5) a sportovní enduro v cross přilbě (tam jsem interphone ještě nedal) - ze zkušeností kamarádů pohoda (ale málokdy valíme přes 80 a spíš to využívají, když se někdo zasekne, nebo je něco neprůjezdné)

interkom v6

o slyšitelnosti jsem psal - do 100 km/h pohoda, pak jsem nepřítelce přestával rozumět (low-endová přilba bez bradového deflektoru) ona mě rozuměla v jakékoli (její, čili do 120) rychlosti

gps sleduju "bez sluchátek", telefon na motorce nepoužívám, hudbu neposlouchám - koupili jsme to hlavně abych jí říkal, jak má jezdit a na co si dát bacha...případně aby jí na dalších cestách nezatuhly čelisti od mlčení

Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 16:39 | Nahoru | #74
mariano>>

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 16:43 | Nahoru | #75
dafikk> Díky, na sloh nekoukej, píšu většinou jak mě to letí hlavou, z mobilu , v práci a tím, že některé věci za pár let tady opakuji po xté mě na tom až tak nesejde….ono většinou když napíšeš slohovou práci a k tomu v odlehčené formě tak to stejně leckdy nenajde pochopení… žákovskou knížku dám samozřejmě podepsat rodičům

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 16:43 | Nahoru | #76

mariano píše: .... koupili jsme to hlavně abych jí říkal, jak má jezdit a na co si dát bacha...případně aby jí na dalších cestách nezatuhly čelisti od mlčení



no možná si víc pokecala bez intercomu. ale co říkala by jsi asi nechtěl slyšet. já to beru podle sebe. ale jinak díky za recenzi.

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 17:08 | Nahoru | #77
MotoBjamboja> Tak já to taky uzavřu…troufám si tvrdit, že mám vychování na slušné úrovni, a to i k ženám. Pouze jsem dal do souvislosti fakt, že nemáš širší povědomí o interkomech made in china a přirovnal to k Tvému startu v sedle motorky…i tady začínáš jako řidič a nevíš nic na základě osobních zkušeností…..to že jsem měl hned na zádech manžela není nic co by překvapilo, lidí co se nedokáží verbálně ovládnout je dost a nijak mě to psychicky nepoznamenalo. Nepovažuji se za předního znalce china výrobků, ale na aliexpress, dx.com nakupuji víc jak 5 let jak elektroniku, tak i něco ze spotřebního zboží a až na vyjímky jsem spokojen. Na závěr se veřejně omlouvám z možného dalšího těžkého verbálního napadení, kolektivu za spam atd.

Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

Skvělá odpověď, děkuji! 8.7.2015 v 18:39 | Nahoru | #78
Od jara používám čínu V6. Jezdím se ženou na transalpovi, přilbu mám airoh s5, žena má nějaký caberg duke myslím, při naší cestovní rychlosti, což je tak 100 - 110 km/h slyšitelnost naprosto v pohodě. Instalace nezabere víc jak 5 minut. Je potřeba si zvyknout na ta malá tlačítka, protože ovládání v rukavicích nic moc Hudbu z mobilu jsem poslouchal jen jednou a naprosto v pohodě, párování je bezproblémové.
Původně jsem byl rozhodnutý pro interphone, ale dávat 6 a více tisíc (podle modelu), se mi nechtělo.

Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

8.7.2015 v 20:34 | Nahoru | #79
Mam velmi dobrou zkušenost s Easy Talkie R4. Slušný dosah. Dobrá kvalita i hlasitost sluchadel. Slušná vydrž baterky.

Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 09:04 | Nahoru | #80
Tak přidám aktuální zkušenost s 2xF5MC + F5XT. Párování OK, následné propojení nefungovalo ze všech helem stejně, nejlépe se osvědčilo, když nás propojovala F5XT. Byla i nejvíc ve sluchátkách slyšet, ale to možná bylo typem mikrofonu, jako jediný měl mikrofon pro uzavřenou přilby. Další dva vyklápěčky C3 a Shoe. Dosah určitě ve volném prostoru přes kilometr, v horách trochu méně, ale většinou jsme zůstali propojeni, jen to v tom začalo divně praskat. Po dálnici komunikace i ve 150 slyšitelná a srozumitelná a to mám naháče jen s turistickým vyšším plexi. Cena je sice trochu vyšší, ale vrátil jsem se aktuálně z Livigna a tam chtěli za Twin F5MC 240€, což mi připadá jako slušná cena, ale chápu, že každý den do bezcelní zóny člověk nejezdí.
Bohužel, propojení tří znamenalo, že už nikdo z nás nemohl k sestavě přidat ani telefon, ani navigaci, pak už další neslyšel a oni jeho, aniž by to intephone dal nějak vědět. Stalo se mi, když byla připojena navigace, že mi jednotka po zastavení nebo odpojení některého účastníka zopakovala několik posledních úkonů najednou, jako by to F5 ukládalo do nějakého bufferu a pak to prostě vychrlila. Navigace to nědělala (Zumo 660). Pokud se jede jen ve dvou, tak navigace funguje OK.
Výdrž bezproblémů 8-10 hodin, ovšem ten co propojuje má o cca 1/3 kratší dobu výdrže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 09:22 | Nahoru | #81

JeckyllHydova píše: Já mám výklopu taky SHOEI NEOTEC. Mužskej má taky výklopu SHARK, , tak tedy na husím krku. Takže musím pořídit něco s husím krkem nebo je to u sady jako volitelná možnost, zda tam dáš husí krk nebo to jen vlepíš?


Já kupoval v roce 2010 sadu Interphone F4(mám ho doteď)-tam byly součástí balení 4sady sluchátek pro dvě komunikační jednotky. 2-pro odklápěčky(nebo otevřené přilby) a 2-pro uzavřenou integrálku. Takže já jsem si mohl vybrat. Ale tuším, že byly v prodeji i sady, kde bylo třeba při nákupu vybrat. Jinak ten pojem husí krk je hovorový-prostě mikrofon na pevném, ale tvarovatelném drátu(odklápěčka), nebo na teňoulinkém drátku na vlepení před ústa(klasická integrálka).

Jinak Interphone dělá v současné době pro Shoei další evoluci mikrofonu, prý ještě s lepšíma sluchátkama na poslech hudby, kde už ten husí krk nahradili ohebným plastem(zvěč si ten obrázek a z něj i pochopíš, kudy je prostrčen ten mikrofon u Neoteca-mám to stejně:
http://www.interphon...it-pro-prilby-shoei/

1 reakcí na tento příspěvek Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 09:31 | Nahoru | #82
Čtu to a začínám být vážně zoufalá. Otevřeně přiznávám, že tomu nějak nerozumím. Mohl by mi to někdo trochu objasnit?

To čemu tu říkáte V6 (odborný název zde používaný je čínská jebka ) se páruje s jen jedním dalším intercomem. Takže se slyší 2 lidi. FishX3 tu psal, že jedou v šesti, a budou mít 6 xV6.

To si pokecají akorát každý s jedním člověkem? Takže pokud mají baťužek a chtějí s ním mluvit, už se neuslyší motorky mezi sebou?

Teď neřeším kompatibilitu jednotlivých intercomů, to je otázka sama o sobě, ale pokud je mezi intercomama V6 nějaký chytřejší např V8 (pro 5 helem), umí je propojit všechny k sobě a oni se slyší navzájem, nebo jen V8 slyší všechny V6. by slyšel každý každého, musí mít všichni V8?

Už se snad ani neptám, jak je to pak u toho s navigací a telefonem.

Předpokládám, že u interphonů je to podobné jen tam se v názvech vůbec nevyznám.

Jestli je někde fórum pro trotly a je to tam rozumně vysvětlené, prosím dejte mi sem odkaz.

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 09:37 | Nahoru | #83
Boss.trx850> Koukala jsem již na to. Ovšem ta cena!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

Skvělá odpověď, děkuji! 9.7.2015 v 09:48 | Nahoru | #84
JeckyllHydova> buď klidná, je toho tolik, že se v tom vyzná málokho

tady trochu k těm drahým

ROZDÍLY MEZI MODELY INTERPHONE:
Protože řada zákazníků neví, jaké jsou rozdíly mezi jednotlivými modely, které byly kdy uváděné na trh a různě se doprodávají, tady je stručný a jasný přehled...

>>>První model Interphone (kulatý typ):
První Interphone na trhu. Mono, později dodávaný s dvojicí sluchátek ale stále mono. Krátký dosah, neexistence jiných BT profilů než handsfree/headset. Kulatý konektor typu hosiden (podobný jako S-VHS konektor). V dodávce byl vždy nabíječ na 220V-

>>> Interphone řady F:
Novější model s výrazně hranatými tvary. Provedení F4 se prodaly tisíce. Tělíčko s obdélníkovým konektorem sluchátkové sady. První verze měla hranatý konektor, který se obtížně odpojoval (malá plocha na stisknutí prsty), novější verze sluchátkové sady měla velký konektor tvaru L s výraznou ploškou pro snadnější manipulaci. Stereo, podpora A2DP profilu. Dosah v nejnovější verzi 500m. Možnost spojení s jednou další sadou. Vyráběly se verze F2, F3 a F4, které se lišily funkcemi a dosahem (pouze handsfree, komunikace jezdec-spolujezdec, komunikace motorka-motorka). V dodávce byl vždy nabíječ na 220V.

>>>Interphone řady F nové provedení
Výrazná inovace před několika lety - nové provedení tělíčka interkomu (kapkovitý tvar s čtveřicí tlačítek a středovým hlavním tlačítkem). Sluchátková sada připojená konektorem stejného tvaru jako u řady F ale s jehlanovitým krytem zasunovaným do drážky v montážní destičce. Vyráběly a vyrábí se několik modelů s odlišnými parametry (F3, F4, F5) a odlišnou funkčností (handsfree, jezdec-spolujezdec, motorka-motorka). Nejvyšší modely F5 umožnují komunikaci na vzdálenost až 1400m a mají možnost spojení s dvěma komunikátory, takže je možná skupinová komunikace 2-6ti jezdců v řadě za sebou. Jednotlivé jednotky jsou spojené sériově (F5-F5-F5-F5 apod). První a poslední mohou být i modely F4 včetně starší řady, které nemají dvojitý komunikační kanál. Všechny typy F5 mají hlasové menu (po stisku tlačítka přístroj do sluchátek říká instrukce) včetně češtiny. První model byl označený F5 a vyznačoval se sluchátkovou sadou s reproduktory menšího průměru ale vyšší konstrukční výšky pevně propojené s příslušným typem mikrofonu. V sadě bývaly oba typy mikrofonních/sluchátkových sad a nabíječ na 220V. Inovovaný model měl označení F5S a lišil se sluchátky nižší výšky ale většího průměru a mikrofony spojenými pomocí konektoru (v sadě tak byly jedny sluchátka a dva mikrofony). I v této sadě byl v dodávce nabíječ na 220V. Následoval model F5XT, který umožňoval využít externí 2.5mm jack na konektoru sluchátkové sady pro nabíjení bez nutnosti odpojovat choulostivé kabely sluchátkové sady z tělíčka. Nouzově bylo možné nabíjení i za jízdy např. z powerbanky v náprsní kapse (kapacita nesmí být pod 20% a 2.5mm jack je poměrně náchylný na rozpojení vlivem pohybu kabelu). Sluchátková sada XT se rozpozná pomocí ikonky blesku vedle 2.5mm konektoru. S toutou sluchátkovou sadou je možné externí dobíjení i u starších modelů F5 a F5S ale ne za chodu interkomu. V sadách XT není nabíječ na 220V a namísto něj je dodávaný kabel pro nabíjení z USB s dvojicí konektorů jack 2.5mm. 220V zdroj s USB zásuvkou si musí zákazník opatřit samostatně nebo sadu dobíjet např. z notebooku apod. Zatím nejnovější model F5MC představený na jaře 2014 umožňuje komunikaci nejen s jednotkami Interphone ale prakticky všemi dalšími výrobci komunikátorů (Scala, Sena, Schuberth, Motorola, Nolan...) a došlo k omezení počtu interkomů v sérii při slupinové komunikaci na čtyři jednotky. Nový model MC má změněné hlasové menu a podporuje nové komunikační protokoly. Ke všem komunikátorům této série (kapkovitý tvar s křížovými tlačítky) je možné dokoupit speciální sluchátkové sady pro vyklápěcí přilby Schuberth a Shoei a také se nabízí sety F5MC přímo s těmito sluchátky (nejezdá se ale o balení určené pro zákazníky ale pro servisy které provádí montáž do nových přileb). Ve všech sadách MC není stejně jako u sad XT 220V nabíječ ale kabel pro zapojení do USB zásuvky s dvojitou koncovkou jack 2.5mm.

Označení TWIN
Sady nazvané TWIN obsahují dvojici komunikátorů a sluchátkových sad v jednom balení. Sada obsahuje vše potřebné pro instalaci do dvou přileb ale obvykle jen s jedním nabíjecím kabelem nebo nabíječem na 220V (podle typu). Předpokládá se využití partnery, kteří jezdí spolu a nepotřebují každý svůj nabíjecí kabel nebo zdroj. Sada je poměrně výrazně cenově zvýhodněná.

Modely SPORT nebo OUTDOOR
Interphone nabízí také celé sady určené pro použití mimo motocykl - na kolo, lyže apod. Tyto sady nemají sadu do přilby a místo ní je v dodávce sluchátko zavěšené na ucho podobně jako u některých headsetů pro mobilní telefony (tzv. bondovka). Tělíčko komunikátoru jde připevnit klipem třeba na čepici nebo na oblečení. Tyto sluchátkové sady jsou koupit i samostatně jako doplněk k sadám motocyklovým.

Modely označené CARKIT
Interphone nabízel a nabízí některé sady (zejména staršího provedení F4) ve verzi určené jako komunikační prostředek do auta. Namísto sluchátkové sady je dodávaný mikrofon integrovaný do konektoru a velký reproduktor v plastovém pouzdru s možností pevné montáže ve vozidle. Je to ideální např. pro doprovodná vozidla na expedicích apod. Komunikace je pochopitelně hlasitá, celá posádka auta slyší co se povídá. Tělíčko komunikátoru je nicméně možné využít jako plnohodnotou sadu do přilby po dokoupení potřebných dílů (sluchátkové sady, montážní destičky na přilbu).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 10:08 | Nahoru | #85
kubacech> Co je zdrojem těchto informací?

A opět dotaz: Když píšou že jsou za sebou v serii F5-F5-F5-F5 ... znamená to, že se skutečně slyší jen ti sousední, nikoliv napříč? Takové sofistikovanější "pošli to dál"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 10:11 | Nahoru | #86
JeckyllHydova> píšou to na touratechu pod popisem

Jak to funguje nevím. Já si to představoval že první mluví, druhý to chytne a jeho jednotka tu původní zprávu zároveň přepošle třetí a tak dál

Naposledy editováno 09.07.2015 10:12:54

(reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 11:15 | Nahoru | #87
kubacech> No asi si to představuješ správně. Kdyby to tak nebylo, bylo by to na 1-2-3.

Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 11:25 | Nahoru | #88
Ano, funguje to tak. Druhý v řadě propojuje prvního s třetím, čtvrtý pak třetího z případným pátým a tak dál, ale prodlužuje se prodleva mezi tím, kdy to jeden řekne a poslední slyší, proto doporučují maximálně pět jednotek, ale teoreticky to jde natahovat nekonečně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 12:28 | Nahoru | #89

kubacech píše: JeckyllHydova> buď klidná, je toho tolik, že se v tom vyzná málokho

tady trochu k těm drahým

>>>Interphone řady F nové provedení
Výrazná inovace před několika lety - nové provedení tělíčka interkomu (kapkovitý tvar s čtveřicí tlačítek a středovým hlavním tlačítkem). Sluchátková sada připojená konektorem stejného tvaru jako u řady F ale s jehlanovitým krytem zasunovaným do drážky v montážní destičce. Vyráběly a vyrábí se několik modelů s odlišnými parametry (F3, F4, F5) a odlišnou funkčností (handsfree, jezdec-spolujezdec, motorka-motorka). Nejvyšší modely F5 umožnují komunikaci na vzdálenost až 1400m a mají možnost spojení s dvěma komunikátory, takže je možná skupinová komunikace 2-6ti jezdců v řadě za sebou. Jednotlivé jednotky jsou spojené sériově (F5-F5-F5-F5 apod). První a poslední mohou být i modely F4 včetně starší řady, které nemají dvojitý komunikační kanál.



to částečně odpovídá na otázku, kterou jsem házel do vedlejšího fóra - zda na sebe může v4 natáhnout více v6 a propojit je
čili, čistě teoreticky, by v4 mohla propojit dvě vedlejší stanice přes sebe = s jednou v4 a dvěma v6 mohou kecat tři lidi, s dvěma v4 a dvěma v6 čtyři, s třema v4 a dvěma v6 pět...omezení počtu považuji za "ztrátu kvality kopírováním"

což mě zase staví před otázku "využít stávající v6, dokoupit v4 a infrastrukturu, ať mám sluchátka/klip k 5 helmám, nebo prodat v6 a koupit v5 nebo v8 se související infrastrukturou pro další přilby?"

Který intercom doporučujete? Reálný dosah, ovládání, párován...

9.7.2015 v 12:28 | Nahoru | #90
U jebky :)))) TjV6 máš sparovanych 6 interkomu.... Proste zmacknes A a mluvíš s Pepou, B JE FANDA atd... Spec čudlík máš na navi. Nefunguje zde konferenční hovor tzn ze vždy komunikují jen dva lidi v jednom čase
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist