Další problém může být v netěsných pístních kroužcích! Je třeba je sundat z pístu a samotné vložit do válce. Pokud v místě rozpůlení kroužku tzv. zámku je mezera větší jak milimetr, tak jsou kroužky špatné a netěsní!
Pokud nepomůže nic, tak pak už jen snad věštecká koule, nebo aby motor chytnul, tak podpálit
Naposledy editováno 06.08.2015 11:21:26
1 reakcí na tento příspěvek nechce chytnout !
Pokud tu bude za chvíli dotaz - sundal jsem zapalování, nemám tam gufera, tak už s předstihem podotýkám, že jsou zevnitř klikového prostoru. Výměna gufer = půlení motoru
Naposledy editováno 07.08.2015 04:56:44
jawarmaniak píše: Uďa: Aneb teorie spalovacího motoru, část první Vůle v zámku 1mm je moc. Udává se, jako mezní hodnota 0,8mm.
Pokud tu bude za chvíli dotaz - sundal jsem zapalování, nemám tam gufera, tak už s předstihem podotýkám, že jsou zevnitř klikového prostoru. Výměna gufer = půlení motoru
No s těma guferama máš sice pravdu, ale jen poloviční! Poruchu těch vnitřních jsem ještě neviděl a to už jsem toho viděl opravdu hodně ale 477-ka má gufera i z venku v domečkách a ty právě mohou dělat bordel. Porucha těch vnitřních bude mít za následek jen ubývání převodového oleje a příšerné kouření motorky. Sázel bych to na ty kroužky, to bývá u této motorky (skoro každej ji točí do mrtva) dost častá závada!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 6 | Dnes v 15:07 Radek2107 |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |