Naposledy editováno 31.03.2016 10:05:58
1 reakcí na tento příspěvek Olej M1800R
Naposledy editováno 25.06.2015 22:33:55
Možná bude u tebe potřeba řešit uvedený problém podobně.
1 reakcí na tento příspěvek Olej M1800R
predpis pro tvoji motorku od vyrobce je Motul 300V 10W40. tato viskozita oleje je pro nase podminky naprosto vyhovujici, cili pokud mas hlucnej motor a vyresis to nalitim hustsiho oleje, tak tim pouze vymezis vule, ktere nekde jsou a asi tam tak uplne bejt nemaji. Co mam zkusenosti s olejema, tak zrovna Motul vzdy motory ztisi a mechanicka hlucnost ustane. Je, ale mozne, ze tam nekdo pred tebou dal olej hustej, aby neco zamaskoval a motorku prodal. ty jsi tam nyni dal spravnou hustotu oleje a slysis to co si pravdepodobne prodejce pral aby slyset nebylo.
1 reakcí na tento příspěvek Olej M1800R
cuir píše: ani M1800R a uz vubec ne VT 1100 Shadow nemaji hydrostely.
predpis pro tvoji motorku od vyrobce je Motul 300V 10W40. tato viskozita oleje je pro nase podminky naprosto vyhovujici, cili pokud mas hlucnej motor a vyresis to nalitim hustsiho oleje, tak tim pouze vymezis vule, ktere nekde jsou a asi tam tak uplne bejt nemaji. Co mam zkusenosti s olejema, tak zrovna Motul vzdy motory ztisi a mechanicka hlucnost ustane. Je, ale mozne, ze tam nekdo pred tebou dal olej hustej, aby neco zamaskoval a motorku prodal. ty jsi tam nyni dal spravnou hustotu oleje a slysis to co si pravdepodobne prodejce pral aby slyset nebylo.
Nevím jak u M 1800R, ale u VT 1100 Shadov, r.v. 1995, jsou hydroštely. Taky se mi stalo, že než jsem něco napsal (jako nyní ty), tak jsem si to řádně neověřil a potom jsem si připadal jak kuba. No ale nic. Stává se.
No a samozřejmě že hustějším olejem relativně vymezíš vůle a chod motoru se ztiší. Nic tím nepoškodíš a máš lepší pocit. U většiny starších prodávaných motorek je to realita. Nemusím tady snad uvádět známou věc, že speciálně v ČR se u motorek prodávají ojetiny. které v drtivé většině mají "najeto" do 40.000 km a to bez ohledu na to, jak je motorka stará. Jediné vysvětlení bych pro to měl takové, že např. motky z počátku 90-tých let (ne-li starší) museli předešlí majitelé celou tu dobu tahat za sebou na vozíku. Ale jak to chceme, tak to pro nás prodejci a prodávající dělají.
Naposledy editováno 26.06.2015 21:22:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej M1800R
Ty jako majitel M1800, řazení 1-2-3 je asi normál co? 1-2 někdy zuby, 2-3 rána jak k...a ;)
Stejně si ale nemyslim že by byl motor vyběhanej. Nejni jen třeba ve stavu uplně novýho a u takovýhle lokomotivy je ten zvuk možná jen úměrně hlasitější.
Já osobně bych zkontroloval hlavně aby tam olej byl a prostě bych jezdil. Pokud se to s nájezdem na oleji bude zlepšovat dej příště hustší a dál na něj jezdi.
Další vliv může mít i výměna vzduch.filtru - měnil si??? Propustnější (a možná i jen nový) může způsobit vyšší hlučnost motoru. A takových věcí je víc. Víc bych jezdil, míň laboroval.
Ale přece jen:
Byl vypuštenej olej OK (myslím normální vyjetej olej, ne "stříbřenka")??
Nezahřívá se motor nadměrně?
Jsou ventilové vůle v cajku?
Je tam nyní oleje dost?
No a víc toho těžko vymyslíš, pokud je vše ok, tak jezdi....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej M1800R
Tytu píše: Růža1800> Výměna standard, oba výpuštáky taky a spravný množství ano, i když to byla laboriáda u tohoto stroje změřit hladinu ale vyšlo to přesně 3,7 L jako v manuálu. Motor neklepe, jen připomíná šicí stroj který je přehlučen výfuky M1800R ;) ale já to slyším i za jízdy, páč se na to asi moc soustředím.
Ty jako majitel M1800, řazení 1-2-3 je asi normál co? 1-2 někdy zuby, 2-3 rána jak k...a ;)
Ano, to řazení je normalka Je to brutus.
Jak už tu někdo napsal, za chvíli bude sraz. Zajed se tam mrknout a porovnej s ostatníma.