globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej M1800R
 
25.6.2015 v 22:06
Vhodný olej M1800R

Naposledy editováno 31.03.2016 10:05:58

1 reakcí na tento příspěvek Olej M1800R

25.6.2015 v 22:33 | Nahoru | #1
S tim jsem se nikdy nesetkal a normalni to urcite neni. Vymena probehla spravne? Oba vypustaky povoleny? Spravny mnozstvi oleje?

Naposledy editováno 25.06.2015 22:33:55

Olej M1800R

25.6.2015 v 23:00 | Nahoru | #2
Podobnou situaci jsem zažil s mojí bývalou VT 1100 Shadow. Dal jsem jí Motul 5100 10W-40 a stále jsem slyšel cvakání, pravděpodobně hydroštelů. Na radu zkušenějších, členů SHOC, jsem u stejné značky oleje změnil viskozitu a problém byl vyřešen, došlo k výraznému zklidnění chodu motoru.
Možná bude u tebe potřeba řešit uvedený problém podobně.

1 reakcí na tento příspěvek Olej M1800R

25.6.2015 v 23:54 | Nahoru | #3
ani M1800R a uz vubec ne VT 1100 Shadow nemaji hydrostely.

predpis pro tvoji motorku od vyrobce je Motul 300V 10W40. tato viskozita oleje je pro nase podminky naprosto vyhovujici, cili pokud mas hlucnej motor a vyresis to nalitim hustsiho oleje, tak tim pouze vymezis vule, ktere nekde jsou a asi tam tak uplne bejt nemaji. Co mam zkusenosti s olejema, tak zrovna Motul vzdy motory ztisi a mechanicka hlucnost ustane. Je, ale mozne, ze tam nekdo pred tebou dal olej hustej, aby neco zamaskoval a motorku prodal. ty jsi tam nyni dal spravnou hustotu oleje a slysis to co si pravdepodobne prodejce pral aby slyset nebylo.

1 reakcí na tento příspěvek Olej M1800R

26.6.2015 v 00:08 | Nahoru | #4
To stejný jsem měl u auta s nájezdem 800tis km. Hustší olej a už tam mám dalších 180tis a přede si jak kočka. Co si tam měl za olej před tim ?

(reakce na) Olej M1800R

26.6.2015 v 09:11 | Nahoru | #5

cuir píše: ani M1800R a uz vubec ne VT 1100 Shadow nemaji hydrostely.

predpis pro tvoji motorku od vyrobce je Motul 300V 10W40. tato viskozita oleje je pro nase podminky naprosto vyhovujici, cili pokud mas hlucnej motor a vyresis to nalitim hustsiho oleje, tak tim pouze vymezis vule, ktere nekde jsou a asi tam tak uplne bejt nemaji. Co mam zkusenosti s olejema, tak zrovna Motul vzdy motory ztisi a mechanicka hlucnost ustane. Je, ale mozne, ze tam nekdo pred tebou dal olej hustej, aby neco zamaskoval a motorku prodal. ty jsi tam nyni dal spravnou hustotu oleje a slysis to co si pravdepodobne prodejce pral aby slyset nebylo.


Nevím jak u M 1800R, ale u VT 1100 Shadov, r.v. 1995, jsou hydroštely. Taky se mi stalo, že než jsem něco napsal (jako nyní ty), tak jsem si to řádně neověřil a potom jsem si připadal jak kuba. No ale nic. Stává se.
No a samozřejmě že hustějším olejem relativně vymezíš vůle a chod motoru se ztiší. Nic tím nepoškodíš a máš lepší pocit. U většiny starších prodávaných motorek je to realita. Nemusím tady snad uvádět známou věc, že speciálně v ČR se u motorek prodávají ojetiny. které v drtivé většině mají "najeto" do 40.000 km a to bez ohledu na to, jak je motorka stará. Jediné vysvětlení bych pro to měl takové, že např. motky z počátku 90-tých let (ne-li starší) museli předešlí majitelé celou tu dobu tahat za sebou na vozíku. Ale jak to chceme, tak to pro nás prodejci a prodávající dělají.

Naposledy editováno 26.06.2015 21:22:51

Olej M1800R

29.6.2015 v 12:24 | Nahoru | #6
Díky všem za rady. Kupoval jsem ji od Tass motocentrum kde mi připadali velmi poctiví, serviska není a tachometrových přesně 37tis. (teď 40tis.), což by nemělo pro tento motor znamenat větší vůle? Na jejich obranu musím říct, že mám historii evidence a přede mnou to měl starší pán v It co najezdil 4tis. ročně a určitě hlavně leštil, stav tomu odpovídá ;) , dále jsou pod sedačkou nálepky s výměnou olejů a podle toho jak vypadají, tak tomu věřím. Olej tam byl značka Q8 10W-40. Motor jde jinak výborně, až na řazení mezi 1-2-3 to je ale asi u každé M1800R stejné? :) Teď nevím, zda mám zkusit měnit olej?

(reakce na) Olej M1800R

29.6.2015 v 12:25 | Nahoru | #7
BladeRider> Q8 10W40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej M1800R

29.6.2015 v 12:30 | Nahoru | #8
Růža1800> Výměna standard, oba výpuštáky taky a spravný množství ano, i když to byla laboriáda u tohoto stroje změřit hladinu ale vyšlo to přesně 3,7 L jako v manuálu. Motor neklepe, jen připomíná šicí stroj který je přehlučen výfuky M1800R ;) ale já to slyším i za jízdy, páč se na to asi moc soustředím.
Ty jako majitel M1800, řazení 1-2-3 je asi normál co? 1-2 někdy zuby, 2-3 rána jak k...a ;)

(reakce na) Olej M1800R

29.6.2015 v 14:33 | Nahoru | #9
Tytu> Při tomhle nájezdu jak píšeš opravdu nehrozí aby to mělo znatelný vůle to by byl jen zajetej motor. Jenže kolik to má najeto je vždy dost složitá otázka. Já osobně bych na takový motorce tenhle nájezd měl po jedný sezoně. Na druhou stranu znám lidi co maji motorku 6 let a jeli 2x.

Stejně si ale nemyslim že by byl motor vyběhanej. Nejni jen třeba ve stavu uplně novýho a u takovýhle lokomotivy je ten zvuk možná jen úměrně hlasitější.

Já osobně bych zkontroloval hlavně aby tam olej byl a prostě bych jezdil. Pokud se to s nájezdem na oleji bude zlepšovat dej příště hustší a dál na něj jezdi.

Olej M1800R

29.6.2015 v 14:52 | Nahoru | #10
Jestli si to koupil v zimě, tak si to se "starým olejem" ani moc nevyzkoušel. A když už nic jiného, tak teď je prostě venku teplejc a motor se ohřeje na jinou teplotu, při které jsou jiné vůle a jiná hustota oleje a že má jinou mechanickou hlučnost může být úplně normální věc. Píšu záměrně "může". Doporučuji postavit se vedle totožné motorky a poslouchat zda náhodou neuslyšíš to samé.
Další vliv může mít i výměna vzduch.filtru - měnil si??? Propustnější (a možná i jen nový) může způsobit vyšší hlučnost motoru. A takových věcí je víc. Víc bych jezdil, míň laboroval.
Ale přece jen:
Byl vypuštenej olej OK (myslím normální vyjetej olej, ne "stříbřenka")??
Nezahřívá se motor nadměrně?
Jsou ventilové vůle v cajku?
Je tam nyní oleje dost?

No a víc toho těžko vymyslíš, pokud je vše ok, tak jezdi....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej M1800R

29.6.2015 v 22:58 | Nahoru | #11

Tytu píše: Růža1800> Výměna standard, oba výpuštáky taky a spravný množství ano, i když to byla laboriáda u tohoto stroje změřit hladinu ale vyšlo to přesně 3,7 L jako v manuálu. Motor neklepe, jen připomíná šicí stroj který je přehlučen výfuky M1800R ;) ale já to slyším i za jízdy, páč se na to asi moc soustředím.
Ty jako majitel M1800, řazení 1-2-3 je asi normál co? 1-2 někdy zuby, 2-3 rána jak k...a ;)



Ano, to řazení je normalka Je to brutus.
Jak už tu někdo napsal, za chvíli bude sraz. Zajed se tam mrknout a porovnej s ostatníma.

(reakce na) Olej M1800R

30.6.2015 v 22:03 | Nahoru | #12
Růža1800> Sraz, kde a kdy? Rád se podívám, pokud to bude časově možné :) Rád bych poslechl jiné Introše a hlavně osobně probrat nějaké otázky.

Olej M1800R

30.6.2015 v 22:24 | Nahoru | #13
Přátelé mám Introše měsíc a pořád se snažím učit to řazení nejhorší ta trojka neni nejaká přísada do oleje co by to zmírnilo .Jinak to jistí nízké oráčky,ale člověk na to pořád musí myslet. Mám najeto 8400 km .

Olej M1800R

2.7.2015 v 09:24 | Nahoru | #14
Malé otáčky, to nejde ;) Prostě tam ta 2 a 3 jsou tak tam musí ;)

Olej M1800R

2.7.2015 v 09:25 | Nahoru | #15
Pokud je tu někdo z Českobudějovicka budu rád za kontakt, poslechl bych si jeho stroj a prohodil pár slov :) Díky Honza

Olej M1800R

6.10.2015 v 11:13 | Nahoru | #16
Díky všem za rady. Zhodnocení po sezóně je následující. Moc jsem to poslouchal, člověk hold dal dost peněz za voňavku a tak to moc prožívá ;) Hlavně jsem vyměnil olej za vhodnější do V-Twin a bylo po zvuku a řadí to podstatně lépe. Takže spojenost ale možná půjde pryč :(
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist