nehlede na to, ze matna motorka je peklo. Vim o cem mluvim, provizorne sem mel blackbirda po nehode strikleho do matne cerne, protoze nebyl cas to davat na lak abych nemusel odkladat dovolenou, ale zas jsem vylozene nechtel jet jen s kapotou v plnici. Takze jsem to poprasil matnou cernou a na udrzbu to byla naprosta katastrofa. Vsechno je na tom videt a umejt se to poradne neda. Nevim co ta folie, ale kdyz vidim tu hondicu co tu ted mam v te folii tak to docela trpi. Provozem je na tom spousta oderku a poskozeni folie. Navic pod folii musis kapoty pripravit stejne kvalitne jako pod lak. Aji ta folie po case ukaze nedokonalosti. Stejne jako kdyz to nalakujes. Takze moc toho neusetris. A polejt to zaverecne barvou vyjde si myslim na stejne penize jako na to dat kvalitni folii.
Z tveho koli nikoho neznam, ale tak nejak aspon moje zkusenosti k tvemu uvazeni co s tim mam. hodne zdaru
1 reakcí na tento příspěvek Potahování folií
1 reakcí na tento příspěvek Potahování folií
Naposledy editováno 14.06.2015 20:45:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potahování folií
stambi608 píše: Tak zatím všem díky za rady :) folii bych na to dával tuhle: http://www.karbon-f...atna-cerna-3d-folie/ a na to samozrejme origo polepy mam... jen skoda ze se to nedaprestriknout bezbarvym lakem co sem cetl... jeste mam variantu s potazenim karbonovymi vlakny a epox. pryskyrici, cenove to vychazi stejne a myslim si ze by to bylo i lepsi :)
Tak to bych neváhal a řešil to tim karbonem. Ta folie je opravdu fakt spíš jen na určitou dobu než na stálo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potahování folií
stambi608 píše: BladeRider> Uvidíme, psal sem jim takovej menší dotaz ohledně těch vláken a pryskyřice, prodávají to jako sadu a pak bych si ještě musel dokupovat, tak uvidíme no... každopádně s folií bude mnohem méně práce a nic není na stálo a hned co tu motorku dodělám, tak půjde na prodej :) A když tam píšou, že to na exteriéru vydrží cca 4-5 let a běžně se s tim polepují i celá auta, tak by to mělo být OK... chce to asi jen udělat pořádně a koupit kvalitní folii.
To sice píšou ale po měsíci už to je na některejch místech odloupaný. Pokud to polepíš a nebudeš s tim jezdit a chceš aby to vypadalo jen před kupujícím bude to OK. Jakmile to potřebuješ umejt nastanou první problémy.Na autě jsem to viděl a bylo to stejný jak na motorce z dálky dobrý zblízka prasečina.Já osobně bych měl strach že pak budu muset jít s cenou níž ale u 125 asi najdeš někoho hloupýho spíš.
stambi608 píše: BladeRider> Uvidíme, psal sem jim takovej menší dotaz ohledně těch vláken a pryskyřice, prodávají to jako sadu a pak bych si ještě musel dokupovat, tak uvidíme no... každopádně s folií bude mnohem méně práce a nic není na stálo a hned co tu motorku dodělám, tak půjde na prodej :) A když tam píšou, že to na exteriéru vydrží cca 4-5 let a běžně se s tim polepují i celá auta, tak by to mělo být OK... chce to asi jen udělat pořádně a koupit kvalitní folii.
Čau, ono tu garanci ze strany výrobce je potřeba brát s rezervou, protože ten materiál sám o sobě, když ho nalepíš na dobře připravenej povrch (třeba minimálně prohlou hladkou / nedodrbanou kapotu), nebudou Ti do toho střílet šutry, tak Ti to tam ten slibovanej čas vydrží. Když budeš ale lepit složitější tvary a nepřilepíš to správně, bude se ti to postupně odlepovat a výrobce ti pak řekne, že ta fólie sama o sobě vydrží, ale odlepuje se to proto, že jsi jí špatně nalepil (nedodržel jsi technologický postup, pravidla lepení, dostatečně jsi nevytvrdil lepidlo, lepil jsi na nevhodný povrch...) A ještě jedna rada - zainvestuj a kup té fólie o kus víc na zkoušení a začni tím, že si třeba zkusíš polepit nějakej menší kousek, sám občas v rámci tréninku vezmu nějakej zbytek a polepím si třeba helmu a pak to zase strhám... U "karbonky" specielně bacha na "přetažení fólie" - to znamená, že to s tvarováním / natahováním přeženeš a překročíš nějakou tu "mez elasticity" a fólka se ti zdeformuje, pravidelnost té karbonové struktury bude v tahu a pravděpodobně už to v těch místech nebude lepit - až se ti to povede, což je dost pravděpodobný, tak to poznáš... A vem si na to určitě fén, na tvarování fólky stačí teplota kolem 60-ti °C, až budeš mít polepeno a všechna fólie bude sedět kde má, zafoukej to aspoň po obvodu horkovzduškou, ideálně teplotou tak kolem 130 °C a pak to nech, máš-li tu možnost, den dva odstát. Jo a při lepení nádrže je lépe benzín ven... Lepení zdar, P.
Naposledy editováno 16.06.2015 12:00:08
1 reakcí na tento příspěvek Potahování folií
1) plnič, ten mi zbude snad na celou mašinu za 190Kč
2) barva se mi poprvé úplně nepovedla(nečistoty), ale i přes opáčko mi zbyla na další díl/díly(do 400Kč za sprej)
3) dvousložkový kit s vlákny asi 150Kč, opět, mám ho na celou mašinu
4) šmirgl, ano uznávám, šmirgluje se hodně, 100 Kč?
Jinak polepené to máš pěkně
Naposledy editováno 16.06.2015 16:49:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Potahování folií
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |