kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
NP píše: Tady v Praze bylo hezky. BTW, vidis jak ten zanedbanej hypos stale jezdi? Ne jako tva multice, ktera po jednom vyletu potrebovala dat dohromady
co naděláš se o ni starám jak pyča a ?
U tebe platí prosté "čím horší sedlák tím lepší brambory"
E: a nebo bramborák?
Naposledy editováno 04.11.2019 16:23:38
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Sem zvedavy jestli z toho udelaji male tuono... kdyby bylo ultralehke a hrave, tak myslim super masina i treba s 90 poniky....
Edit: kolik, ze ma mit vlastne tahle?
Naposledy editováno 04.11.2019 23:08:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Vaha se uz vi? Jestli to bude mit suchou treba 165kg, tak super...
Naposledy editováno 05.11.2019 00:13:35
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: 100Ps je na sportovní sestku prd ...
to takhle nesmíš brát, starejm dobrejm šestkám už asi nadobro odeznělo, ty poslední dva mohykány už ani moc nepočítám. tohle má bejt spíš takovej hybrid, silniční motorka se sportovními geny... na nějaký cupový závody než agenturu, tam by to asi moc nestíhalo, těžko říct, zase ten dvouvál by mohl mít dole nějakou výhodu, i když asi ne tak jako V2 750, což beru jako takovou adekvátní alternativu k R4 600...
Naposledy editováno 05.11.2019 07:46:10