kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tááák vypínám ten kepl, vyzrážím k domovu, hodím kluka na kroužek a tradá na výlet
a povedzte Strakone, čo vy si predstavujete pod takým slovom výlet?1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: cibus> Jak to říct kulantně? Ještě že má motor omezovač,jezdil s ním jak s japonským 4válem...Hayabusa byla jeho vzorem.
Tak vyzkouset se to musi. To je jasny. Ja vyzkousel devitky v Neapoli jenom na dvore do leve zatacky. Rekl jsem beru to, kamos rekl, ze jsem magor, nalozili jsme to a jeli domu.
JollyJoker píše: Stejně si myslím, že SFV4 už bude trochu "mimo" hitech-dokonalá motorka,která pojede sama a strašně rychle. Jestli čekáte oživení surové SF1098 2V,tak se nedočkáte. Když srovnám Tuono V4 s první Tuonem,nebo s Ducati 999,tak je to vlastně celkem hodná motorka,jen je zatraceně silná a rychlá - žádnej vzteklej pes.
Kdo čeká krocení motorky u SFV4,tak se asi nedočká a bude krotit jen ukazatel rychlosti
Ber to v dobrém ať se nemusíme v tom pitvat!!!
No a???
Nevím co je dnes jako v době dávno minulé
PetrS píše: Tak vy (nemyslím konkrétně tebe) tu "brečíte", že se na tom nedá normálně jezdit, že tomu před každou zatáčkou poskakuje zadní kolo, že se na tom musí opatrně, aby tě to hned v druhém vinglu nezahodilo. Pokud to tak opravdu je, tak je to pro mě nefunkční technika a nechápu, jak si to na tom můžete užívat.
Kurva úplně normálně Proč jako né
drippera píše: Tak nebo tak, až to vyleze, (myslim tim SF V4) budu to nutně potřebovat. Jestli to bude fungovat jako Tuono V4, na nádrži to bude mít nápis DUCATI, nebo to zdědí něco vlastností z PANI V4S, bude to porno a bude to stát za to. Na rozdíl od starýho SF se s tím bude dát normáně projet "padesátka" nerozbije mi to vajca a bude to sexy. Co víc si přát? Akorát počítám, že esko bude z 469tis. a sociál o kilo míň.
No nic, prodám ledvinu..
No do piči paráda!!!Přesně ták!!!Jeden vdolky a druhý............blablabla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: otazka je, jestli je to domenka nebo zkusenost... ja jsem se zatim nikdy na "lepsi" motorce (na te ktera proste jede pri stejne snaze vsude rychleji/jisteji) nenudil - naopak se snazim si je nepujcovat, vim, ze bych ji pak potreboval...
ono je to spis takovy legracni, jak se tu na jednu stranu vyzdvihuji racing brzdy a zlaty vidle, ktery davaji moznost jet poradnou kudlu proti japonske rozpoctovce, ale kdyz se najde bajk co na nem jde jet zase o kus rychleji na na vobmrembovany a zvohlinsovany duc, tak tam chybi charakter a je to nuda...
No a za mě:velice jednoduše=někomu se to líbí a hotovo!!!Nic víc v tom nehledá a jestli je nějaké Japonské moto rychlejší je mu buřt!!!
A znova:jebat Opavu
Attim píše: Někdy mě tvá demagogie fakt udivuje
Tady na italomrdnim vlákně bych fakt čekal, že uplně nejlepčí naked od Ducati, jak je tu opěvovanej, bude prostě více zastoupenej. Tím víc, když už o V4 nakedu všichni ví, jak to bude funkční a rychlý a tím pádem vlastně celý nahovno a že SF1098 je ta správná motorka, puristická, pro ty, kdo vědí, kdo umí. Možná, že těch je prostě jen málo, nevím, nebo tomu fakt nerozumím.
Není no.A za mě:škoda.Ale jak moc bych ho chtěl tak z hodně důvodů ho mít nebudu.
První a hlavně pro MĚ jízda.Už teď si připadám že jezdím až (moc) jak satan a nechci (a taky chci) vědět jak se na něm jezdí.
Druhý:cena servisu!!!Ale dalo by se to zvládnou leč můj dvouventil je sranda.
A můj důvod proč bych ho chtěl!!???!!!TUZE SE MI LÍBÍ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše:
A znova:jebat Opavu
Hovno jebat Opavu. Jebat japonce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Jinak ještě k tomu SF 1098, hrozně mě ta motorka přitahuje, schopnosti na ní nemám a stejně bych si jí nekoupil, když tomu samovolně praskaj rámy to je zas inzerát tvl, je to možný? kdo tohle může sežrat?
https://www.tipmoto....-1098-s.html [/quote] Se zavaří a jede se dál, za kilo bych to vzal... Stopíčko pak wheelie párkrát každou vyjížďku a je to hned...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
edit: Aha, von je prasklej i z druhý strany. Asi nějakej "Jendapilkařezač" ale začal do toho řezat palicí a ne pilou a ještě z blbý strany. No to je teda materiál...
Naposledy editováno 25.01.2019 22:09:41
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.01.2019 02:07:59
sejrac píše: Beztak při jízdě prasklej rám nepoznáte a nasedá se na to z druhý strany
edit: Aha, von je prasklej i z druhý strany. Asi nějakej "Jendapilkařezač " ale začal do toho řezat palicí a ne pilou a ještě z blbý strany. No to je teda materiál...
Neber slovo boží nadarmo do úst
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
https://www.ebay.com...:21:pf:0&vxp=mtr
https://www.ebay.com...:17:pf:0&vxp=mtr
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: nejen do tebe... tenkrát tě bránil ještě Žmulda… jenže ten každej podvozek stejně hned rozsedne...takže tam to neberu relevantně...
Motorky sou dělaný pro dva,takže mě s rezervou uvezou Ale jako částečná dívka si správně pamatuješ,kdo s tebou plnně nesouhlasil.Jenže já to psal v tom smyslu,že ne vždycky je jistý,že to opravdu poznáš (ty,nebo kdokoli jiný) a že taky může jít jen o ten pocit.Samozřejmě když bude před repasí ten tlumič na sračky,tak jo,ale kdo z nás na něčem takovym jezdí