globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.6.2017 v 22:59 | Nahoru | #27211

Thor007 píše: Petta> nevím, nejradsi bych vyměnil těsnění všude...(páčka i váleček) Nenapadá mě jak zjistit, jestli to je pumpa nebo váleček. Jestli se dá sehnat těsnění do válečku(mám seriový), vyměním i to. Ať mám klid.



KTM servis je přesně to co hledáš! Zjisti s čím je stejná pumpa a pak za pár korun koupíš náhradní díl v KTM. Už jsem to praktikoval u MM, když mi praskla prachovka.
MM řešení - výměna komplet pumpy (Asi 7tis)
Ducati - má stejnou pumpu a taky jedině vyměnit komplet (Asi za 5 nebo 6 tis)
KTM - prachovka asi za 27 korun!

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.6.2017 v 23:53 | Nahoru | #27212
Strakon: kdyby ti tam pasovaly kotouce z RSV tak ti klidne necham zubaty brakingy a vzal bych kulaty bremba od lejzyho. Me osobne k motorce z devadesatejch sedi vic kulaty... Na tech brakingach nic extra neni, funguji jak serie a jen jsou o neco malo lehci (a piskaj, serie se stejnyma deskama nepiskala)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 04:22 | Nahoru | #27213
Tifáču-nechceš pro tu tvoju robku Versyse???!!!???Bamboš (Ivan) prodává toho svého.Krasavec bez škrábanečku,s pořádným zvukem (však víme ne ) a nějakýma báglama.A v té cihlově-zlaté!!!

Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 04:24 | Nahoru | #27214
Kukni do bazaru

Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 06:36 | Nahoru | #27215
posluchej Stračeno, žiju ale tak tak čím víc hicu tým víc su v kaši. každopádně Braking nee. frčím v Brembu a desky eště Carbone Lorraine.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 07:03 | Nahoru | #27216
assassin> tak to ne e, potřeboval bych, aby to brzdilo líp, než ty moje když jsem projížděl kousek toho Xtra Raptora, tak musím uznat, že mu to brzdilo líp než mně, ale zase mu to hůř jelo

Naposledy editováno 21.06.2017 07:04:24

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 07:53 | Nahoru | #27217
strakon> A to tam máš teď dvouklíčové bubny??? ???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 07:54 | Nahoru | #27218
strakon> Ti to třeba brzdí špatněji kvůli brutálnímu najezdu co máš

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 08:07 | Nahoru | #27219
vony stačí pořádné desky, v rámci teorie žiju možná v bludu, ale pokud na vykousaných zasahuje výkus do úrovně kde dosedá deska, snižuje se kontakt a tím i brzdný efekt.
já se s vlnitýma nikdy nesrovnám, designově je na motorce neunesu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 08:15 | Nahoru | #27220
Lazyfucker> jasan, nejdřív prubnu nějaký jiný desky pak možná www.ebay.it/itm/AMAG029-POMPA-FRENO-RADIALE-ACCOSSATO-RACING-19X20-CAGIVA-1000-XTRA-RAPTOR-/192177369332

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 08:38 | Nahoru | #27221
Lazyfucker> teoreticky žiješ v bludu

Zásadní pro tvorbu třecí síly je tlak a třecí koeficient. Stejnou silou vytvoříš na větší ploše menší tlak a naopak, tření je konstanta. To že se dělají větší desky a široký gumy je kvůli životnosti a odvodu tepla.

Naposledy editováno 21.06.2017 08:48:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 09:31 | Nahoru | #27222
t_freedom> okej takže ale pak musí dřív odcházet jak desky tak kotouče. každopádně já bych je na motorce nesnesl designově.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 10:08 | Nahoru | #27223

Ivos píše: Tifáču-nechceš pro tu tvoju robku Versyse???!!!???Bamboš (Ivan) prodává toho svého.Krasavec bez škrábanečku,s pořádným zvukem (však víme ne ) a nějakýma báglama.A v té cihlově-zlaté!!!



no že je to kawašima budiž to by nebyla jediná žééé, ale z tohoto by nedosáhla na zem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 10:19 | Nahoru | #27224

strakon píše: assassin> tak to ne e, potřeboval bych, aby to brzdilo líp, než ty moje když jsem projížděl kousek toho Xtra Raptora, tak musím uznat, že mu to brzdilo líp než mně, ale zase mu to hůř jelo



nemyslim si ze kotouce nejak zasadne ovlivni jak to brzdi...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 10:35 | Nahoru | #27225
Tifone> Na to jsem trochu myslel ale spíš mě napadlo že ti na to nebude jezdit

Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 10:45 | Nahoru | #27226
bojs budu půšťat do svět nevyužitého motarda DRZ400SM. je takový hodňoučký oproti ostřejším KTM apod, ale je to motard co má olej po šesti atp. prostě servis za pusu. najeto za poslední rok 1500km. aktuálně celkem 17tkm - reálných. gumy sezonu dojedou, přední paradoxně slabší než zadní. Nalita plná syntetika před 50km. včera nová baterka (nemám čas jezdit no). Má to homologovaný titanový Remus a špunty v přední ose. Barva bílá s černými koly. pro místní za 75, jinak 80.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 13:04 | Nahoru | #27227
Thor007> zkus Guga ten repasuje Brembo pumpy atd...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 13:05 | Nahoru | #27228
strakon> To byl ten Xtra dravec tak špatnej?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 13:12 | Nahoru | #27229

Lazyfucker píše: t_freedom> okej takže ale pak musí dřív odcházet jak desky tak kotouče. každopádně já bych je na motorce nesnesl designově.

To jsme na tom stejně, okousané kotouče jsou děs a hrůza... Jinak v čem jsou lepší kromě váhy mi ještě nikdo nevysvětlil... A v závodech na silnici je taky nikdo nepoužívá, nebo jsem si nevšiml...

Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 13:31 | Nahoru | #27230
Jinak, když už jsme u těch brzd tak jsem zjistil, že se třmeny monobloky z R1 mi to se stejnými deskami směs CP brzdí o trochu cca 20% hůře než se Spieglery S8B, který jsou momentálně na repasu. Výrobce desek stejnej, pumpa Brembo 18 taky... Tak ať mi nikdo neříká, že osmipístky jsou zbytečný, sice jsou desky velký jak krajíc chleba, ale brzdí to líp než čtyřpístky... Nevím no, jestli na čtyřpístky bych měl použít i jinou pumpu ?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 13:43 | Nahoru | #27231
když tunit brzdové kotouče tam jedině co mi ukazoval Mambo - keramicko karbonové , sice mrda cena ,ale...............

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 13:51 | Nahoru | #27232
Tifone> Jen tě nesmí potkat déšť... Mě stačí ty litinový Spieglery, jsou lehčí než ocelový a super vedou teploty, rychle ohřátý, rychle chladnou. Ale v dešti s CP deskama musíš na brzdy kurva dřív, tam jsou lepší ocelový...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 14:15 | Nahoru | #27233

dewwil píše: Tifone> Jen tě nesmí potkat déšť... Mě stačí ty litinový Spieglery, jsou lehčí než ocelový a super vedou teploty, rychle ohřátý, rychle chladnou. Ale v dešti s CP deskama musíš na brzdy kurva dřív, tam jsou lepší ocelový...



no právě že toto ne - v autech to taky fuguje.
asi myslíš celokarbon tak ten v dešti nefunguje

Naposledy editováno 21.06.2017 14:16:05

Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 14:47 | Nahoru | #27234
Jj, celokarbon jsem myslel, tak to sorry..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 15:26 | Nahoru | #27235
No a kdyby nekdo potreboval tak tu mam lehonce jetou sadu schuberth C3 Pro velikost L a damskou C3 lady velikost S. Obe vcetne originalnich komunikatoru Schuberth. Vse ciste neponicene s minimalnima znamkama pouziti. Kazda po 8 nebo obe za 15 vcetne posty?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 15:34 | Nahoru | #27236
lejzy : hela ta drz vypada pekne, to mas od noveho? Docela me to zajima, jen to necham chvilicku ulezet, me neco vzdy chytne a pak zjistim, ze to je blbost :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 15:55 | Nahoru | #27237
assassin> mam to stejne nene koupili jsme to loni tusim tchanovi co ma 58. Na vojne byl v dukle u motokrosu a chtel jeste nez zestarne uplne zkusit jeste motorku takze to nemuselo byt vykonne ale lehke a posaz jak na krosu. Realne na ni najel max 1000km po vecerech. No a na podzim chytl mozkovku a infarkt zaraz tak to tu stoji nevyuzite. Predtim to mel nejaky mladoch. Dovezl jsem to z Mimone (po ose ). Vymenil olej a najelo to jak pisu. Letos jak uz je psano zase novy olej. A predevcirem baterka. Vyhledove byl dal mozna o dva zuby mensi rozetu kvuli posunuti otacek niz na prejezd vetsi vzdalenosti. Ted je to hbite ale strop je 125kmh. Predni gumka unese vymenit. Ne hned. Ale rekl 1-2tkm. A retezovka za par tkm taky. Desek je dost. Retezovku bych dodal az bude potreba za nakup klidne. Je neponicena. Nezbastlena. Jen na l. Bastru uz pri koupi lehce skrable.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 16:12 | Nahoru | #27238
Tifone> No prostě nádhera:

(BrakeTech CMC)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 16:32 | Nahoru | #27239
Assassin> drz by te po lehkym vykonnym husabergoj asi nudilo ne?

Lazy> za kolik +- by byla k mani?

edit: uz to vidim, sem slepej.

Naposledy editováno 21.06.2017 16:33:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2017 v 17:01 | Nahoru | #27240

dejf. píše: Assassin> drz by te po lehkym vykonnym husabergoj asi nudilo ne?

Lazy> za kolik +- by byla k mani?

edit: uz to vidim, sem slepej.



to vubec nevim, ja na bergu zjistil ze neumim vubec jezdit, takze potrebuju trenovat... a tudiz vykon neni to hlavni, ta ostra na trenovani moc neni, furt neco menis...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist