kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Ty si děláš srandu, ale jednoho takovýho znám
Jsem nevedel, ze se zname
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: oioi01> Nové auto už mají a v Bulharsku tady byli. Hádám, že teď bude na řadě to druhé dítě.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
..........
.........
...........
..........
.........
..........
jsi kverulant
Koudy01 píše: To jo. 1290 Adv (mozna by bylo lepsi i "jen" S) by mi jako jedna motorka stacila a pokryla asi vsechny potreby a cesty, co jezdim. Akorat se bojim, ze bych s mojim najezdem "musel" kazdy dva roky prodat a vymenit za novou. A na takovy rozhazovani asi nemam krejcary.
e: A silne bych zvazoval i 890 SMT - to mozna bude moje pristi motorka, az se nabazim SDR.
Mně se na 1290 v Sku jelo mnohem hůř, tak nevím. Ale asi ti nedělá problém skákat z SD na 17 na T7 s 21-18, tak to třeba tak nepociťuješ To SMT je na živo snad ještě škaredější než na fotkách
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale asi ti nedělá problém skákat z SD na 17 na T7 s 21-18, tak to třeba tak nepociťuješ
5km a su doma víc mně dělají problém brzdy. Tam je tak strašnej rozdíl, že 5 km nestačí a musím se fakt chvílu soustředit, abych si nenabil hubu (SDR) nebo neprojel křižovatkou (Tenere).
Mně se to SMT na fotkách libí. Na živo jsem ještě neviděl. Třeba SDR se mi na fotkách nelíbí. Ale v reálu z něj učurávám.
A nevím, jestli si nějak něco (od)sedlo nebo to je venkovní teplotou, ale už mi KTM startuje jak tobě ex790. Jen první start po delší době. Další starty už jsou v poho. A po čtvrté startuju 50m od baráku na křižovatce, kde mi to zdechne. Není schopný to tady v tom teplejším počasí studený držet volnoběh. Chová se to jak karburátorovej motor s vypnutým sytičem. Dřív to bylo v poho. Starty na jedničku a na křižovatce se to rozjelo na klid.
Naopak quickshifter už si pěkně sednul a padá to tam jak po másle.
Najeto to má cca 2200km.
Naposledy editováno 13.06.2023 09:16:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: 5km a su doma víc mně dělají problém brzdy. Tam je tak strašnej rozdíl, že 5 km nestačí a musím se fakt chvílu soustředit, abych si nenabil hubu (SDR) nebo neprojel křižovatkou (Tenere).
Mně se to SMT na fotkách libí. Na živo jsem ještě neviděl. Třeba SDR se mi na fotkách nelíbí. Ale v reálu z něj učurávám.
A nevím, jestli si nějak něco (od)sedlo nebo to je venkovní teplotou, ale už mi KTM startuje jak tobě ex790. Jen první start po delší době. Další starty už jsou v poho. A po čtvrté startuju 50m od baráku na křižovatce, kde mi to zdechne. Není schopný to tady v tom teplejším počasí studený držet volnoběh. Chová se to jak karburátorovej motor s vypnutým sytičem. Dřív to bylo v poho. Starty na jedničku a na křižovatce se to rozjelo na klid.
Naopak quickshifter už si pěkně sednul a padá to tam jak po másle.
Najeto to má cca 2200km.
Tak to by mě u nové motorky teda štvalo.
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jako koupíš si Ferrari a budeš v pohodě s tím, že to má tenhle nechtěnej start/stop systém?
Naposledy editováno 13.06.2023 10:45:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ok, štvalo (slušně řečeno) by mě to i u starýho krámu. U nové bych to neakceptoval, i kdyby si prodejce tvrdil o charakteru, co chtěl a že to je normální. Motorka za (skoro) půl mega, nová, tvoří se o ní pověst, že je parádní (čemuž věřím), ale abych vyjel od baráku a na první křížovatce to zdechlo jako začátečníkovi v autoškole...To by teda bylo něco na mě...
Jako koupíš si Ferrari a budeš v pohodě s tím, že to má tenhle nechtěnej start/stop systém?
Naprosto ale zcela výjimečně s tebou souhlasím
A mimochodem Ferrari opravdu v nových modelech má start-stop systém sice ne "tento" ale i ten obyčejný mě dost překvapil
Naposledy editováno 13.06.2023 10:51:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Naprosto ale zcela výjimečně s tebou souhlasím
A mimochodem Ferrari opravdu v nových modelech má start-stop systém sice ne "tento" ale i ten obyčejný mě dost překvapil
Tipuju, že to u toho Ferrari půjde taky "nějak" deaktivovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ok, štvalo (slušně řečeno) by mě to i u starýho krámu. U nové bych to neakceptoval, i kdyby si prodejce tvrdil o charakteru, co chtěl a že to je normální. Motorka za (skoro) půl mega, nová, tvoří se o ní pověst, že je parádní (čemuž věřím), ale abych vyjel od baráku a na první křížovatce to zdechlo jako začátečníkovi v autoškole...To by teda bylo něco na mě...
Jako koupíš si Ferrari a budeš v pohodě s tím, že to má tenhle nechtěnej start/stop systém?
Za to zdechnuti na krizovatce si muzu jakoze trosku sam. Chce se to rozjet opatrne. Proste jak se studenym motorem s karbecem. Pak to nezdechne. A asi se pujde naucit i nejaky ritual skrz to startovani, aby to čaplo napoprvé. Nicmene vyladeny to uplne nemaji. To je pravda.
Naposledy editováno 13.06.2023 11:13:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tifone> U Háčka za trojku vypnou JUCHU-U
jo jen bacha na záruku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jo jen bacha na záruku
Přímo u nich 2500 bez DPH.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Přímo u nich 2500 bez DPH.
Tak to jo.