kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já na tom ani neseděl,ale docela se mi to vždycky líbilo.To je všechno
zmulin píše: cibus> Mi to vždycky přišlo jako o kus modernější a hezčí XT660R.Taková mula pro všechno.Okolo komína a pak hodit bágly a projet Maroko třeba
Po vyzkoušení 630 jsem zavrhl i tohle, je to až moc italské A kdybys to chtěl ještě lehce modernější, tak SWM 650R. Ale furt je to jen vylepšená HQ 610. Ale SWM 650X by se ti taky mohlo líbit. Když to zrovna pojede, tak účel to určitě splní lepe než XT660R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Delirio se mi líbí ze je to větší Monster 1100,kterej je mi už kratkej a jestli to má to má ten veselej motor jeste poladenej,tak to musí bejt zábavný.
A Corsaro ZZ mě lákalo,ze mělo v akci super poměr cena výkon a je to takovej víc roadster,než zavodak a zase- je to dostatečně vysoký jakoze víc klucici.To nikdo jinej už nedělá.
Na HQ Terra sem koukal když to vylezlo,ale v tu dobu sem hledal něco obojetnejsiho na drátech,takže sem byl mezi Granpassem a Amazonasem.
Před 10ti lety to stalo tusim 165k a teď za to chtej lidi kilo a nejsou,takže to špatná mula nebude asi.Na rally je to ale nesmysl,to byly lepší stroje.Náhradní díly stejný jako BMW,HQ,SWM atd. asi kromě plastů,to už by bylo asi na dlouhý lokte,ale zas když jezdíš na tomhle půl roku s americkou páskou,tak vypadas jen hustejc
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
cibus píše: zmulin> Hele Zmulin, všichni máme něco. Straka potřebuje, aby to bylo černý, freedom aby to bylo starý, já aby to mělo na budíku do 10k km a ty aby toho jezdilo v Evropě max. 5 ks. Jen Frennkymu je to fuk, akorát se mu to musí v danou pikosekundu líbit.
Maj pravdu vašnosto . Už přes rok mi jsou ostatní motorky fuk...ty pikosekundo . (A i když se mi nová Busa furt moc líbí, tak jelikož jsem rozumnej kluk, tak jsem uznal nerozumnost její koupě )
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: To řikám furt, že s tou jejich cenovou politikou jsou úplně mimo https://www.autofor...&dop_id=14382106 . To jenom u nás je to furt nepochopitelná modla .
Už i tady jdou doprdele , zaplať bůh, třeba se proberou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: To řikám furt, že s tou jejich cenovou politikou jsou úplně mimo https://www.autofor...&dop_id=14382106 . To jenom u nás je to furt nepochopitelná modla .
Já měl koncern rád. Viz i moje Fóbie Bohužel cenovka šla brutálně nahoru a kvalita lineárně s tím dolu. Pokud si to neuvědomí včas zabije je to, jako každou jinou automobilku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Já měl koncern rád. Viz i moje Fóbie Bohužel cenovka šla brutálně nahoru a kvalita lineárně s tím dolu. Pokud si to neuvědomí včas zabije je to, jako každou jinou automobilku.
se normálně pomátli. nejlevnější Fóbie za 339 900,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: cibus> Myho staryho Tuona jezdí docela dost okolo,i když je fakt,ze taky ubejvaj.
Delirio se mi líbí ze je to větší Monster 1100,kterej je mi už kratkej a jestli to má to má ten veselej motor jeste poladenej,tak to musí bejt zábavný.
A Corsaro ZZ mě lákalo,ze mělo v akci super poměr cena výkon a je to takovej víc roadster,než zavodak a zase- je to dostatečně vysoký jakoze víc klucici.To nikdo jinej už nedělá.
Na HQ Terra sem koukal když to vylezlo,ale v tu dobu sem hledal něco obojetnejsiho na drátech,takže sem byl mezi Granpassem a Amazonasem.
Před 10ti lety to stalo tusim 165k a teď za to chtej lidi kilo a nejsou,takže to špatná mula nebude asi.Na rally je to ale nesmysl,to byly lepší stroje.Náhradní díly stejný jako BMW,HQ,SWM atd. asi kromě plastů,to už by bylo asi na dlouhý lokte,ale zas když jezdíš na tomhle půl roku s americkou páskou,tak vypadas jen hustejc
A ten jednoval na cestovani nebude nic moc...pokud takovou mulu, tak uz aspon dva valce...ale proti gustu...
P_B píše: Já měl koncern rád. Viz i moje Fóbie Bohužel cenovka šla brutálně nahoru a kvalita lineárně s tím dolu. Pokud si to neuvědomí včas zabije je to, jako každou jinou automobilku.
Měl jsem to podobně, kupoval jsem Octávky , byla to dobrá kvalita za solidní cenu, ale od toho průšvihu s emisema se to hodně změnilo. používaj asi horší plechy,protože to neskutečně rychle hnije, spolehlivost už dávno není taková jako u klasiky 1,9TDI, navíc když jsem si nakonfiguroval novou Octavii, cenovka byla skoro 1mega . Za blbou Oktávku - to určitě neee. A dost lidí z mého okolí to má podobně. Taky těch nových není vidět tolik co dřív.
Tifone píše: se normálně pomátli. nejlevnější Fóbie za 339 900,-
to ještě přijde
Ta moje v roce 2002 stála s vestavbou pro podnikatele - M provedení - montážní vozidlo 405 000Kč 1,4mpi přední ona v elektrice a origo rádio, jinak nic
NP píše: Tifone> Ja teda nevim jestli to je moc, tohle nesleduji jen kdyz jsem kupoval nekdy zacatkem devadesatek zene jako co nejlevnejsi priblizovadlo do prace Hyundai Accent (tridverovy), tak stal kolem 330000 Sk a to byl prumerny plat nekde jinde, to auto byla uplna holota kde se pridavala jen odsouvaci strecha pac to ani klimu nemelo. Nova Fabia, jak jsem ji mohl jednou videt nazivo na jedne akci, je podle mne docela slusne male auto dostupne za deset prumernych platu, vsak korejci se mezitim posunuli cenove taky pekne nahoru. Nejsem fanda koncernu, dnes proste ta auta musi mit spoustu eko a bezpecnostnich prvku co to auto proste prodrazuje a pokud stoji plus minus jako hole auto kdysi tak je to spis levnejsi pri zohledneni prijmove urovne lidi. Vsak kdo nechce dat ty tri stovky muze si jit do acek koupit ojetou paradu za padesat, ani tohle kdysi neslo.
No dneska třeba Tuson a Octavia v porovnání cena kvalita užité vlastnosti jasně vede Tuson
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: A ten jednoval na cestovani nebude nic moc...pokud takovou mulu, tak uz aspon dva valce...ale proti gustu...
Však sem to všechno psal s ohledem k době vzniku.V tu dobu vážila 2 a 3 válcová konkurence o 50kg víc s menšina zdvihama i světlou výškou.
A jak sem psal,ze okolo komína jako mula,nebo středním Slovenskem na Ukrajinu,Rumunsko.Od Brna už se stejně mockrát za 120km/h nedostaneš nebo to nebude mít ani smysl a na šutrvég dobrý
Dneska už to nahradila Tenere 700,bude Desert X apod.,ale furt sou to motorky,co nový zacinaj na dvojnásobku ceny,oproti týhle a trh ví asi něco navíc,kdyz jsou furt za 2/3 porizovacky