kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Já potrebuju na Tunaka hlavně nějaký spicatejsi,než ty Angely,co mam teď.Jako dobrý,jsou to takový vsudybylky a drzej dostatečně,jenom jsou na těch rafcich takový rozplaclejsi a něco co neni v TP se mi tam zas dávat nechce
Mě na Monsteru vyšlo připsání rozměru do TP na 1250,-. Zkus napsat do Aprilie ČR, jestli uměj od fabriky sehnat typovej list na tvůj požadovanej rozměr, Ducati to umí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: Na ty Mitasy jsou dobrý reference, ale někde jsem četl, že je tam určitá pravděpodobnost že člověk narazí na nepovedenej kus... Ale třeba už to vychytali
to bylo v první generaci (ohne '+')
NP píše: zmulin> Pokud nebudes jezdit na okruhu tak ten spicaty profil rychle sjedes na stredu a budes motku prehazovat pres hranu a zivotnost taky nic moc pri zatizeni tvym korpusem
moderni vicesmesi timhle neduhem netrpi IMHO. (A korpus ma i svoje vyhody - muze tam klidne nasrat starej puk a bude mu to drzet jak zidovska vira I když při hrátkách s nastavením podvozku ani to nemusí platit a ty kila se na životnosti gum nemusí nijak znatelně projevit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Supercorsa SC. Zatim neni duvod menit.
jezdíš s SCéčkama i mimo okruh? Co potom km nájezd?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP:vole Když vydrzej 5k,tak to bude dobrý
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Copak ony jsou v dnešní době nějaké špatné gumy s fabriky? Profil dle stylu ježdění a směs dle rychlosti jízdy...
Jsou. Ale dají se poměrně snadno odhalit, na bočnicích maj varovný nápis "michelin".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: tomasd.> Dunlopy mě napadly.Jak sou na tom teď prave nevim.Naposled sem měl jednicky.
NP:vole Když vydrzej 5k,tak to bude dobrý
O Dunlopech taky uvazuju, ale ted jsem mel na mysli Diablo Rosso III, coz budou urcote trochu vetsi spice nez Angely
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jsou. Ale dají se poměrně snadno odhalit, na bočnicích maj varovný nápis "michelin".
, jinak taky Michelin nemusím, ony furt držej a najednou se válíš, bez sebemenšího varování... To na motorce, když jezdíš ostřejší jízdy nechceš1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: tomasd.> Rosso 3 (nový) mi přišly horší než ty mitasky s pět let starým dotem (moje subjektivní pocity. Hlavně z předku jsem měl blbej pocit.)
a to jsou oproti dvojkam spica gumi Mitasky jsou lepidla, ale jednosmes, no... velkej dvouval je sezere na to sup. Ale jako proc ne, ja proti nim nemam vubec nic, naopak kdybych nepotreboval obcas prejet po dalnici, tak uz bych je davno mel