globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:18 | Nahoru | #81061

miki83 píše: Tak už máme ten moribundus ve vedlejší vesnici ach jo. Tak krásně se nám tu žilo... A pak přišli Pražáci



Ještě že ty Pražáky máte, aspoň si taky užijte kus srandy

Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:18 | Nahoru | #81062
Jinak jsem našel tohle, nevypadá to dobře, takže ty kola budu muset pořešit... A jednostranná kyvka tam bez velkejch úprav fakt nejde



Vim že řeším píčoviny, ale tak ktm mám na ježdění a monstera na hraní

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:21 | Nahoru | #81063
Jo a jeste koukam na TL...klido i "R" verzi...ale vic se mi libi nahatejsi...ale sehnat slusnej kus neni jen tak...:/ :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:26 | Nahoru | #81064

kokonhead píše: Jo a jeste koukam na TL...klido i "R" verzi...ale vic se mi libi nahatejsi...ale sehnat slusnej kus neni jen tak...:/ :)



Tvl erko je tak hnusný až bych ho chtěl, jeden čas jako cucák jsem do něj byl fakt zamilovanej, a to se mi ani tehdy vyloženě nelíbilo, jen má ta motorka prostě něco navíc, charisma, nevim, co spoustě těm novejm a rádoby dokonalejm motorkám prostě chybí...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:28 | Nahoru | #81065
Kdybyste pořád něco nevymejšleli a radši si koupili motorku na furt

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:29 | Nahoru | #81066

drippera píše: No, krom ložiskek v krku, kotůčů a vidlí nic moc. Radek je zemědělec - traktorista. Ten jezdí, neumývá, neudržuje, na to pozor! Já jsem pintlich a údržbář na % proti němu...

Zas bych ho nepřechválil..


Tak loziska, kotouce a vidle jsou porad vic, nez bylo delano u tebe. Kolik ma km a jak vypada, netusim. Videl jsem ji naposled minuly rok.
Nechtel jsem nic chvalit a nikomu nic doporucovat. Na to o ty masine vim malo..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:30 | Nahoru | #81067
Johnny83> no, my jsme chlapy ze...a vono vypada ta "R" verze, jako ze ma fakt velky kozy, prsa, cecany, dvorce...a tak...proste nas pritahuje...ale ja uz jsem temer dospely, a tak mam radeji "S" verzi...:D

E: a mel bych se naucit interpunkci...


Naposledy editováno 28.03.2020 21:36:37

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:33 | Nahoru | #81068
Erko je fajna hebela, nedavno jedna za 70 tycek byla na slovensku, bilo modra origos. HD stav. Epes hajtra. A Fando motorky nafurt nejsou, tym spis kdyz to vyrknes

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:37 | Nahoru | #81069
Lazyfucker> To je fakt. Taky plánuju výhledově vyměnit za 1250

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:40 | Nahoru | #81070

Frennky píše: Kdybyste pořád něco nevymejšleli a radši si koupili motorku na furt



Zasmali se zbrojnosi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:45 | Nahoru | #81071

Mambo píše: t_freedom> Na ty naše bohužel jen tohle za dost $$ :/ fuel flange , origo se předělat nedá, je tam v odlitku moc slabá stěna na to aby se to odvrtalo a dala se tam spojka. Taky jsem jednou zahříval před garáží a říkám si že to od motoru nějak divně kouří... to se odpařoval kapající benzín


Díky Kubec, je to pár peněz, ale za jistotu to možná stojí...

Btw.na tý přírubě se musí přeházet pumpa, filtr a všechno kolem?

Naposledy editováno 28.03.2020 21:47:57

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:47 | Nahoru | #81072
Někdo říká přeleštění údržba a někdo udržuje výměnou materiálu a ne mytím

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:48 | Nahoru | #81073

zmulin píše: Někdo říká přeleštění údržba a někdo udržuje výměnou materiálu a ne mytím



2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:49 | Nahoru | #81074
telata co se objevi na prodej jsou vetsinou v desivem stavu a to i z meho pohledu, kdy mam sam motorku x krat padlou, stala x let venku na desti atd. Kdyz uz je nejake k svetu tak za penize ala "youngtimer" - 70+ bych za TL nedal, zvlast kdyz v tehle cenove hladine se pohybuji mnohem modernejsi a funkcni motorky

johny: tohle presne jsem udelal kdysi se svym TL - cerveny elox doplnky, pak jsem vylestil ty origo zlaty kola a udelal jim cerveny stredy ... tenkrat se mi to libilo, ale je to des. Dalo dost prace sehnat zpet zlaty kola (ikdyz ne z TL) - je to nejlepsi kombinace k cernejm kapotam a nasledne sundat ze vseho ten cervenej (takze dnes uz ruzovej) elox...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:50 | Nahoru | #81075

cibus píše: Zasmali se zbrojnosi.



ja si motorku na furt koupil v 2002

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 21:53 | Nahoru | #81076

assassin píše: ja si motorku na furt koupil v 2002


JO

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:01 | Nahoru | #81077

assassin píše: telata co se objevi na prodej jsou vetsinou v desivem stavu a to i z meho pohledu, kdy mam sam motorku x krat padlou, stala x let venku na desti atd. Kdyz uz je nejake k svetu tak za penize ala "youngtimer" - 70+ bych za TL nedal, zvlast kdyz v tehle cenove hladine se pohybuji mnohem modernejsi a funkcni motorky

johny: tohle presne jsem udelal kdysi se svym TL - cerveny elox doplnky, pak jsem vylestil ty origo zlaty kola a udelal jim cerveny stredy ... tenkrat se mi to libilo, ale je to des. Dalo dost prace sehnat zpet zlaty kola (ikdyz ne z TL) - je to nejlepsi kombinace k cernejm kapotam a nasledne sundat ze vseho ten cervenej (takze dnes uz ruzovej) elox...



Já to nedělal, já svoje přední kolo zrušil a pak horko těžko hledal náhradu, a naskytla se sada z 900ss superlight, tak jsem to vzal... Je otázka, jestli jsou i ty ráfky nějakym způsobem odlehčený, pak bych si je asi nechal, ale nemyslím si to...

Ohledně tlr jsem vždycky koukal na profil yoshboye, ten to má fakt vymazlený, ale jako jedinou motorku bych si to nejspíš taky nekoupil, jak píšeš, daj se sehnat lepší, ale zase chápu, že to pro někoho může bejt srdcovka

E: jo a jinak ty tvoje kola (rsv?) na tom vypadaj dobře, líp než ty růžový elox doplňky

Naposledy editováno 28.03.2020 22:08:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:08 | Nahoru | #81079

Johnny83 píše: Já to nedělal, já svoje přední kolo zrušil a pak horko těžko hledal náhradu, a naskytla se sada z 900ss superlight, tak jsem to vzal... Je otázka, jestli jsou i ty ráfky nějakym způsobem odlehčený, pak bych si je asi nechal, ale nemyslím si to...

Ohledně tlr jsem vždycky koukal na profil yoshboye, ten to má fakt vymazlený, ale jako jedinou motorku bych si to nejspíš taky nekoupil, jak píšeš, daj se sehnat lepší, ale zase chápu, že to pro někoho může bejt srdcovka



jj vim, zes ty kola nesprasil ty - to mas vyhodu, to ja musim prizna, ze jsem to udelal sam

ty jakz takz fungujici TL jsou hodne prekopany, bejva v nich utopeno dost penez - je to pozustatek z davno minul\ch dob, dneska uz si to snad nikdo rozumnej nemuze poridit

ty kola co tam mam ted jsou kovany z RSV gen2 - tzn rusky malgatech. ruzovejch doplnku uz tam moc nenajdes, vsechno se to rozpustilo v NaOH

Naposledy editováno 28.03.2020 22:10:12

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:18 | Nahoru | #81080
t_freedom> Jo, ale asi tam sedí origo.:

This kit requires removal of the factory fuel pump from the tank, complete disassembly of the pump housing, and reassembly.


ale nevypadá to tak hrozně... (foto návod)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:20 | Nahoru | #81081

strakon píše: kokonhead> Tadýýýý www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/suzuki-tl-1000r/suzuki-tl-1000r-1529339.html



Tvl mně se to furt líbí, ale kilo je dost no, za tu muziku... Ale zase kdo má rád prdelatý holky...

Naposledy editováno 28.03.2020 22:27:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:32 | Nahoru | #81082

Johnny83 píše: Tvl mně se to furt líbí, ale kilo je dost no, za tu muziku... Ale zase kdo má rád prdelatý holky...



gsxr1000 k1 -k4 je porad taky dost bachrata, charakteru ma dost , je levnejsi a je to asi 5x lepsi motorka nez tele....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:33 | Nahoru | #81083
assassin> teď budu asi za idiota, erko má taky pořád oddělenej tlumič od pružiny? Jen vim že hodně vyztužovali rám a ten má snad o 10 kilo vic...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:37 | Nahoru | #81084

assassin píše: gsxr1000 k1 -k4 je porad taky dost bachrata, charakteru ma dost , je levnejsi a je to asi 5x lepsi motorka nez tele....



K1 koupil kámoš, to je fakt tank jsem si vzpomněl na zx7r a ono sp1 nebylo o moc hubenější, sice chladiče po stranách, ale to na nohy nemělo vliv... K4 se mi nikdy nelíbila, ale asi to byla, je, dobrá motorka bohužel trochu zapadla při představení Zx-10r a r1 a od tý doby je nedoceněná, přestože cbr výkonově smázla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:48 | Nahoru | #81085
Johnny83> Rko ma stejny system odpruzeni. Ram je uplne jinej - je to deltabox ala GSXR, Sko ma ten ala prihrada odlitek. Rko ma i vyztuzenou kyvku. Je o hodne tezsi a ma vic hmotnosti na predku, takze prestoze ma vetsi vykon tak pocitove ( je to muj subjektivni dojem) jede vic TLS protoze se vic "vzpina".
ja mel chvili soucasne TLS a K1 a to byl uplne jinej vesmir, ten motor taha vic ve vsech otackach, ovladatelnost o level jinde, pohodli to same. jen to mas srovnatelne mizerne brzdy.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:56 | Nahoru | #81086
assassin> jj myslel jsem si to, ten deltabox a vyztuženou kyvku vim... A už kdysi tu právě grázl psal, že ten rádoby krouťák v nižších otáčkách, o co se rádi příznivci v2 opíraj, je v tomhle případě blbost, že gsxr jede víc všude...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 22:59 | Nahoru | #81087
Ale to je asi spíš o pocitu a o tom jak člověk jezdí a umí to využít, já to třeba neuměl a asi neumim do teďka a řekl bych, že valná většina řidičů bude rychlejší na čtyřválcích

(reakce na) Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 23:06 | Nahoru | #81088
Johnny83> jj jsou to takovy klasicky motorkarsky moudra ... ono diky vetsimu spektru pouzitelnych otacek maj ctyrvalce delsi kvalty, takze ten prevod to hodne zkresli. A taky ty povidacky jsou z dob kdy tyhle V2 1000 prisly - devadesatky ... v te dobe byla konkurence zx9, cbr900, gsxr750 a tyhle motorky dole fakt nejedou, takze proti tem asi ty prvni 916/996, VTR a TL tahaly "vocpodu" .. ale to prestalo platit prave s tou gsxr v 2001 ... od ty doby uz jede dole kazdej litr, i ten o kterym se rika, ze nejede

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 23:16 | Nahoru | #81089
Jj to je pravda že dřív byly sbk v2 1000 nebo r4 750, takže ty dvouvály měly v nízkejch otáčkách logicky navrch... S první R1 se to asi začalo postupně lámat. Z dnešních motorů mě fakt láká V4, crossplane yamahy a V2 superduke, zajímalo by mě srovnání těhlech top motorů, ale nemám na to skills sorry Fando, teď fakt nevim čim to slovo nahradit, zkušenosti nezněj tak dobře

Milovníci Italských krásek

28.3.2020 v 23:20 | Nahoru | #81090
Tvl psát tohle našrot na telefonu dá zabrat a trvá to kurevsky dlouho, ale tak když tu je ten korektor... (neplést s korektoronavirem...)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist