globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350/634 r. v. 1979
 
28.5.2015 v 22:19
Dobrý den chtěl jsem se zeptat kde se dá koupit filtr box na tuto motorku?,za jakékoliv info nebo konkrétní nabídky děkuji

Naposledy editováno 11.05.2016 21:34:21
Anketa: ND na Jawa 250/353-02 půlbuben
Kde sehnat zadní střed i s rozetou a štítem s paknami?
0%
0
Kde sehnat podsedlovy plech s madlem uchyceným na 6nýtů
0%
0
Kde sehnat orig.parabolu i s rámečkem a sklem?
0%
0
Kde se dá sehnat orig. kastlík na nářadí a baterii
100%
1

Jawa 350/634 r. v. 1979

28.5.2015 v 22:28 | Nahoru | #1
a nechces me ji prodat?

Jawa 350/634 r. v. 1979

28.5.2015 v 22:31 | Nahoru | #2
Nezlobte se ale ne nechci jsou to nejen dobře uložené peníze ale také mam rád tyto staré stroje,spíš mi poradte kde sehnat ND na tuto motorku... Díky

3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 r. v. 1979

28.5.2015 v 23:34 | Nahoru | #3
To je takový problém objet nějaké burzy veteránu? Koukni na jawamanii, tak ti poradí víc, kde a kdy se burzy konají...stačí ti sehnat jenom zadní náboj, špice i ráfky se dají koupit celkem snadno...podsedlový plech s madlem je stejný, jako u každé jiné 250tkové kývačky, koukni sem do bazaru nebo na motoinzerci...

Jawa 350/634 r. v. 1979

29.5.2015 v 07:42 | Nahoru | #4
jestli ti nevadí komplet replika, tak mám za to, že montyjawa to celý kolo včetně rozety a štítu vyrábí. Mu napiš.

Já tohle kolo našel vloni v kontejneru

Jawa 350/634 r. v. 1979

29.5.2015 v 08:23 | Nahoru | #5
burzy, aukro, bazos a podobne.

(reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

30.5.2015 v 08:47 | Nahoru | #6
Samozřejmě že problém to není objet nějaké burzy veteránů,ale problém je že jsem poslední dobou dost pracovně vytížen,ale budu si muset ten čas udělat...Díky za radu určitě se na jawamanii podívám... co se týká podsedlového plechu s madlem tak mě omluvte ale není stejný jako u ostatních kývaček.Jawa 250/353-02 r.v.54,55 lidově půlbuben má madlo na podsedlovém plechu přidělané 6ti nýty ostatní kývačky r.v.56 a výš mají to madlo přidělané jen na 4nýty.Ale přesto děkuji za rady...

(reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

30.5.2015 v 08:50 | Nahoru | #7
Samozřejmě že problém to není objet nějaké burzy veteránů,ale problém je že jsem poslední dobou dost pracovně vytížen,ale budu si muset ten čas udělat...Díky za radu určitě se na jawamanii podívám... co se týká podsedlového plechu s madlem tak mě omluvte ale není stejný jako u ostatních kývaček.Jawa 250/353-02 r.v.54,55 lidově půlbuben má madlo na podsedlovém plechu přidělané 6ti nýty ostatní kývačky r.v.56 a výš mají to madlo přidělané jen na 4nýty.Ale přesto děkuji za rady...

Jawa 350/634 r. v. 1979

1.6.2015 v 10:42 | Nahoru | #8
TADY máš všechny odlišnosti 353/354

Naposledy editováno 01.06.2015 10:43:36

Jawa 350/634 r. v. 1979

2.6.2015 v 07:56 | Nahoru | #9
Tak zadní madlo kup obyčejné + jedno staré a řež, přivař a zalakuj,.. Ten přinýtovaný konec je v laku takže se vše "ztratí"

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 r. v. 1979

2.6.2015 v 07:59 | Nahoru | #10
Jinak si nakup na motoren.sk. Tam je na půlbubna i celké hotové kolo nebo středy zadního buďto chrom nebo bez úpravy povrchu. Jinak se kola na půlbubna dají celkem sehnat. jen stojí peníze. Je to jen asi dva dny co bylo jedno na inzerci za 890,-. Světlo dělá pan Hořice myslím a má je i Montyjawa. jsou hezké a vypadjí super! Kastlík je celkem dosti běžná věc.

(reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

7.6.2015 v 21:54 | Nahoru | #11
Díky za info už jsem se na to zadní kolo ptal na montyjawa a stálo by komplet celé v chromu se vším asi 8tis. což je docela hodně popravdě mam půlbubny dva s TP a ani jeden nemá půlbubnové zadní kolo takže by mě to stálo hodně aby aspon ty kola byly v orig.stavu jedno kolo s tisícihranem mam plus štít ale chybí mi toho ještě dost budu o tom muset ještě dost popřemýšlet ale radši bych koupil orig. díly než repliky ale když nebude sbití tak i repliky budou dobré... Kdyby jste o těchto dílech věděl dejte prosím vědět,mnohokrát děkuji.Co se týká kastlíku tak nevím asi neumím hledat ale nemohu najít a když tak za něj chcou strašné peníze,nebo jinak na jedné té motorce je kastlík a má přinýtovaný pant k zavíracímu deklu z venku dá se to nějak zaretušovat?Díky

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 r. v. 1979

8.6.2015 v 08:31 | Nahoru | #12
No dneska ti asi nikdo kolo za 300 a kastlík za 100 nenechá. Bohužel to tak je. Dnes je bohužel běžná cena obyč kývačkového stoje bez TP kolem 12000 (viděl jsem Sportku 125 473 za 24000 bez TP) a půlbuben je o to cennější a vraky kolem 20000 jsou zcela běžná cena,.... Takže i ten kastlík, blatník a tak kolem 500-1000 jed dnes bohužel standart!

Jawa 350/634 r. v. 1979

8.6.2015 v 11:58 | Nahoru | #13
Je dnes problém sehnat zadní brzdový štít +buben?? (kolo mám),viděl jsem jen štít za 900kč,je to ok? díky.

(reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

8.6.2015 v 15:32 | Nahoru | #14
Tomu samozřejmě rozumím že je doba kdy se z Jawy 250/353-02 půlbuben stal cennější a těžko sehnatelný ty peníze bych za ty díly dal počítám že kompletní zadní kolo orig. vyjde na 3tis.-3500tis. a ten kastlík tak jak jste napsal takže když by jste o něčem věděl tak dejte vědět...Mnohokrát děkuji...

Jawa 350/634 r. v. 1979

8.6.2015 v 16:38 | Nahoru | #15
Mrkni na Veteranforum.cz. A nez udelas nejakou blbost tak si rozmysli, jestli to chces renovovat (nove rafky/spice/chrom), nebo radeji sezenes stare dily a dokompletujes puvodni stav. Pomalu ale jiste si lidi zacinaji puvodniho stavu vazit vic. Jinak mam taky rok 1955, ale uz s velkejma bubnama. A madlo na sesti nytech jsem tam urcite nemel.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 r. v. 1979

8.6.2015 v 16:42 | Nahoru | #16
Jo a jeste okomentuju tu Tvou tezi o dobre investici. Myslim, ze kazdy by si mel uvedomit, ze kyvacka jeste hooodne dlouho - mozna nikdy nebude ceneny veteran - a to ani pulbubnova. A opravy a renovace jsou drahy. Takze to vetsinou je spis ztratova investice. Ja jsem treba prodejni cenou na tretine az polovine toho, co jsem do renovace dal. A nedelam si iluze, ze za myho zivota to nejak slusne prodam. Renovoval jsem ji ze sentimentalnich a ne financnich duvodu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

8.6.2015 v 17:51 | Nahoru | #17

DrDNA01 píše: Jo a jeste okomentuju tu Tvou tezi o dobre investici. Myslim, ze kazdy by si mel uvedomit, ze kyvacka jeste hooodne dlouho - mozna nikdy nebude ceneny veteran - a to ani pulbubnova. A opravy a renovace jsou drahy. Takze to vetsinou je spis ztratova investice. Ja jsem treba prodejni cenou na tretine az polovine toho, co jsem do renovace dal. A nedelam si iluze, ze za myho zivota to nejak slusne prodam. Renovoval jsem ji ze sentimentalnich a ne financnich duvodu.



je to dobrá investice když je darem a nebo za flašku ale dnes?? A vzácná to fakt nikdy nebude ale za to je to jedna z nejhezčích jaw

(reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

9.6.2015 v 06:10 | Nahoru | #18
PajaZR> Podívejte všeobecně platí že dobrá investice je když si něco koupíte a neztratí to na hodnotě ale bud to prodáte za stejnou cenu nebo cenu o něco vyšší a tohle mě na tech starých strojích konkrétně na půlbubnech baví nejvíc... a at mi nikdo neříká že to je jinak...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/634 r. v. 1979

9.6.2015 v 09:22 | Nahoru | #19
Pánové nevím jak Vy, ale já to za dobrou investici považuju. Ceny jsou od "nulových", kdysi v minulosti, kdy kývačka neměla hodnotu více jak "500" a ležela v kůlně každého baráku, přes poměrně už smyslné (koupil jsem komplet 353 s TP a náhradním motorem na Aukru za 8100 v roce 2010) až po dnešní. Kd yje za TP požadováno 12000-20000 a za samotný motocykl taktéž. Samožřejmě předrenovační! Cena renovace je dle mě úplně jiná věc a motocyklu nijak neprospěje a vydělat na tom nejde. Řeč je zde o původních stavech..
Apropo i ty renovace,..lak za 35000 a chromy ve stejné ceně jsou celkem out,..samolakováním a vybroušením si věcí doma se dostáváte na desetinu ceny,.....

Peace!

(reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

9.6.2015 v 20:14 | Nahoru | #20
Dolin> S tímto výrokem s váma souhlasím dokonce si někdy říkám že jsem měl do těchhle starých strojů investovat dřív protože to je v dnešní době mnohem dražší koníček,samotné náhradní díly stojí mnohem víc než celý motocykl.Pochopitelně tím nechci říkat že jsem nějaký překupník osobně překupníky nesnáším protože to jsou jen obyčejní šejdířy levně koupit a draze prodat s těmahle lidma už zkušenosti mam ale jen co se týká koupě minulý rok jsem takhle koupil Jawa 350/634 r. 79 jel jsem pro ni až do Jížních Čech a už bych takovouhle kravinu nikdy neudělal...ale to jsem trochu odbočil z tematu... Nabídněte někdo zadní půlbubnové kolo kompletní slzušně zaplatím...Díky

(reakce na) Jawa 350/634 r. v. 1979

12.7.2015 v 11:39 | Nahoru | #21

2stroke píše: To je takový problém objet nějaké burzy veteránu? Koukni na jawamanii, tak ti poradí víc, kde a kdy se burzy konají...stačí ti sehnat jenom zadní náboj, špice i ráfky se dají koupit celkem snadno...podsedlový plech s madlem je stejný, jako u každé jiné 250tkové kývačky, koukni sem do bazaru nebo na motoinzerci...



Jestli si myslíš, že podsedlový plech s madlem je stejný, jako u každé jiné 250tkové kývačky, tak žiješ v hodně pokřiveném vesmíru
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist