globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki sv650s
26.5.2015 v 21:10
Zdravím, dělám si řidičák A2. Mohu s ním jezdit na Suzuki sv650s s 25kw?
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

29.5.2015 v 12:03 | Nahoru | #31
kvuli 5km do skoly bych urcite vytahoval moto a navlikal se do hadru. A za par minut se zase svlikal - to bych radsi jezdil na kole a moto si nechal na vikendy, kdy si to poradne uziju,

(reakce na) Suzuki sv650s

29.5.2015 v 15:30 | Nahoru | #32
Cook> Tak já si vybírám hadry takový abych v tom mohl jezdit všude např. moto džíny nechi žádnou koženou kombinézu.

Suzuki sv650s

29.5.2015 v 16:57 | Nahoru | #33
Ale zase kůži nenahradíš ničím Ale je fakt že do práce taky občas jedu v jeansech anobrž jsem línej se převlíkat...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

29.5.2015 v 18:01 | Nahoru | #34
Taky dělám rozšíření na A2, neomezený ještě nemůžu a seškrcené moto jsem našel jedině na 25 kW. Psal jsem i do Hondy, zda jde seškrtit hornet 07+ na 35 kW, jde to jen na 25kW.....

U mě je ve hře Honda CB500F - málo kusů ojetých + slabší, nová se nevyplatí koupit, ale byl to dlouho favorit
Honda hornet - klasika, co dodat, od roku tuším 07 +
Kawasaki ER6
Yamaha XJ6S Diversion - teď asi největší favorit, polokapotovaná verze

Vyřadil jsem z výběru bandita, jelikož se mi nelíbí, i když je podobný hornetovi, ale jestě jsou tam další aspekty....dál vyřazena Suzuki GS500F, kvůli koncepci motoru a chlazení vzduchem...dál jsem narazil na SV650, CBF600, ale do těch taky nechci jít.

Doporučuju vyhledávat na serverech, kde si zadáš hranici např. od 25-35 kW ;)

Naposledy editováno 29.05.2015 18:01:38

(reakce na) Suzuki sv650s

29.5.2015 v 19:13 | Nahoru | #35

sedli01 píše: Taky dělám rozšíření na A2, neomezený ještě nemůžu a seškrcené moto jsem našel jedině na 25 kW. Psal jsem i do Hondy, zda jde seškrtit hornet 07+ na 35 kW, jde to jen na 25kW.....

U mě je ve hře Honda CB500F - málo kusů ojetých + slabší, nová se nevyplatí koupit, ale byl to dlouho favorit
Honda hornet - klasika, co dodat, od roku tuším 07 +
Kawasaki ER6
Yamaha XJ6S Diversion - teď asi největší favorit, polokapotovaná verze

Vyřadil jsem z výběru bandita, jelikož se mi nelíbí, i když je podobný hornetovi, ale jestě jsou tam další aspekty....dál vyřazena Suzuki GS500F, kvůli koncepci motoru a chlazení vzduchem...dál jsem narazil na SV650, CBF600, ale do těch taky nechci jít.

Doporučuju vyhledávat na serverech, kde si zadáš hranici např. od 25-35 kW ;)



hele vybirat muzes prakticky cokoliv do 70kw a nasledne skrze alphatechnik zaskrtit-to delaji napr. ve freemoto Prostejov

(reakce na) Suzuki sv650s

29.5.2015 v 19:44 | Nahoru | #36

sedli01 píše: ....dál vyřazena Suzuki GS500F, kvůli koncepci motoru a chlazení vzduchem...dál jsem narazil na SV650, CBF600, ale do těch taky nechci jít.

GS500 by mi asi tiež nevonala, ale k tomu chladeniu vzduchom by som sa nebránil, nikdy sa ti neposerie vodná pumpa, nikdy sa ti nepoškodí hadica či chladič...
Trebárs môžeš trochu nešťastne spadnúť a razom si bez vody a musíš sa nechať odtiahnuť. Na vzduchači môžeš padnúť tak isto, otrasieš sa a kludne môžeš ísť dalej

Za druhé ak chceš motorku, ktorá "ťahá", tak by som sa nevyhýbal ani tomu SV650, niekomu dvojvalce nesadnú, ale pokial si sám nevyskúšal, treba skúsiť

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

29.5.2015 v 20:42 | Nahoru | #37
Hygienik : Hledám už primárně moto, která bude seškrcená, případně bude mít zapsáno 25 kW, ale bude otevřená. O potencionálním problému s pojišťovnou vím, ale nechci koupit moto, investovat do škrtící sady a zápisu do TK a za rok a půl ji nechat otevřít, jelikož je mi 22, jen si rozšiřuju řidičák na A2 a za rok a půl tam půjdu znovu, abych si udělal neomezený A.... ten dotaz do Hondy kvůli zlatýmu Hornetu jsem psal jen proto, že jsem měl zajímavou nabídku od známého, tak by se nižší cena vykryla se seškrcením, ale už je stejně prodaná...

Ivan-K : Je to i koncepcí motoru, o každé motce si čtu jak redakční testy, tak zkušenosti majitelů zde na M.cz, porovnání verzí atd atd. Primárně čekám od motky vstřikování, alespoň ukazatel paliva a pár dalších drobností, do ukazatele zařazené rychlosti stejně půjdu. A počítám i s padáky nebo protektory, protože i když si mylsím že jsem vyježděnej dost, i když na malorážce bez řazení, zkušeností sem už nabral dost, ale stát se může...

Seděl jsem zatím na Hornetu a na tom novým CB500F od strejdy Hujdy a oba mi vyhovovaly. 2V vs 4V taky řeším. Teď lítám třetí rok na PCXku - 125 ka s 8 kw a mám na jí 58.000 km, takže sem celkem vyježděnej co se týče provozu, ale rychlost kilo a dost.

Původně sem čučel i na zavrhovaný NC-čka, protože si říkám, když sem vydržel najet takový kiláky na PCX-ku, bude mi stačit toto, ale každej mi říká, že to příjde samo a za rok budu litovat, že sem nešel do větší...a když sem na skútru co dá kilo najedl za rok bez problému takový kiláky, tak pak to půjde samo....a preferuju naháče, ale kvůli ochraně proti větru a vodě částečně, chci polokapotáž, jako je právě Diversion.

Naposledy editováno 29.05.2015 20:44:31

(reakce na) Suzuki sv650s

29.5.2015 v 21:16 | Nahoru | #38
sedli01> Tých motoriek, kde je napísaný rovno výkon 25/35kW je straaaašne málo, môže to byť bud motorka rovno z výroby uškrtená, trebárs kamoš má také BMW F650 (v tej dobe bolo povolených 25kW), alebo potom sa jedná o motorky, kde došlo k škrteniu dodatočne a ten výkon sa nezapísal do dalších úradných záznamov, ale priamo do kolonky výkon, čo bola vlastne administratívna chyba (prípadne úmysel za nejaké všimné ak tam mal človek známosť).

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

29.5.2015 v 22:56 | Nahoru | #39
Ivan-K : Myslím inzeráty, kde je v popisu : V technickém průkazu 25 kW jinak plný výkon. To znamená, že moto je psaná v základu jako 25 kw, ale ve skutečnosti má třeba 50 kW, ale o tom zmínka v TP není a moto má "ofiko" papírově i v TP 25 kw ?

(reakce na) Suzuki sv650s

30.5.2015 v 04:00 | Nahoru | #40
sedli01> Ano sú také ponuky kde je v inzeráte napísané že 25kW, ale aj tak sú to väčšinou dodatočne škrtené motorky otvorené na plný výkon. Tých originál škrtených na 25kW ktoré boli takto kúpené ako nové je mizivé percento, čiže vela z nich riadiť ani nemôžeš, pretože majú zapísaný aj pôvodný výkon, ktorý je velmi často vyšší ako 50kW

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

30.5.2015 v 10:04 | Nahoru | #41
Ivan-K : Tak pokud je to tak, tak mi to nevadí. Rok a půl budu hold jezdit s tím, že papírově je to OK, ale ve skutečnosti mám plnej výkon, takže v případě nehody můžou být problémy.....ale po rozšíření s tím zajedu na STK a na magistrát ? Aby přepsali výkon, že je opět otevřená a můžu mazat.

Spíš mě napadá otázka. Jakým způsobem na STK kontrolují seškrcení ? Byla by potřeba zajistit si STK přes známého ?

(reakce na) Suzuki sv650s

30.5.2015 v 15:54 | Nahoru | #42
sedli01> No pri 25kW verziach sa ti výrazne zužuje výber, pretože seriový výkon motorky nesmie prekročiť 50kW, teda ani to SV650 nemôžeš jazdiť aj ked 25kW verzií je v ponuke dosť.

Po rozšírení VP môžeš dať moto odškrtiť ak už tak nebolo urobené dávnejšie, ale určite by som to nemenil v TP a nechal tam škrtený výkon, ona tá motorka sa ovela lahšie predá a tebe môže byť jedno aký výkon máš zapísaný v papieroch...

Na STK výkon kontrolovať nevedia, trápi ich tam len technická spôsobilosť

Suzuki sv650s

30.5.2015 v 17:49 | Nahoru | #43
Na STK sice výkon kontrolovat nevedia, ale namontovaná škrťící sada je zaplombovaná a kontroluje se číslo plomby se zápisem v TP

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

31.5.2015 v 10:04 | Nahoru | #44
Takže se prodejců rovnou ptát, zda je moto zapsané normálně s 25 kW, i ve skutečnosti má mnohem víc, pokud se jedná o moto se zapsaným snížením kW, ale je plně otevřená, tak zjistit jakým způsobem probíhá STK a jak je to s plombou...no bude to těžký vybírání, asi do výběru zase zahrnu CB500F, která má 35 kW z výroby.....

Edit : Už jsem našel topic, kde je too k týto problematice dost, týká se mě toto :

- Budu moct v 18ti řídit škrcenou ostrou šestku pokud si udělám řidičák do 35kw v.r. 2013 ? - NE (bude možné řídit poze motocykl u kterého nebyl snížen výkon více než o polovinu původního výkonu)

- Budu moct v 18ti řídit motorku s 25kw která byla seškrcena z více než 50kw pokud si udělám řidičák do 35kw v.r. 2013 ? - NE (motocykl byl upraven z motocyklu s více než dvounásobným výkonem) - stanovisko Ministerstva dopravy k tomuto problému naleznete v příspěvku #70 na str.3



Takže jak to tak čtu, tak nevím, zda má cenu si dělat rozšíření na A2, už chápu, proč to tolik lidí tak sere. Takže i Diversion je pro mě pasé, protože dkyž seženu kus seškrcený na 25 kW, v základu má stejně 57 kW, což je víc než dvojnásob......takže jakou možnost má vůbec člověk s novou A2 skupinou ? To nemůžu sednou ani na žádnou šestku ? Protože snad každá šestka má přes 50 kW co vím.

Takže jediná možnost pětikilo od Hujdy ?

Naposledy editováno 31.05.2015 19:20:53

(reakce na) Suzuki sv650s

1.6.2015 v 09:11 | Nahoru | #45
sedli01> 6ku můžeš, ale musí mít původní výkon do 70 kW a ty ji musíš mít seškrcenou na 35 kW.

Suzuki sv650s

1.6.2015 v 10:05 | Nahoru | #46
Musel bych ji nechat seškrtit ofiko cestou, protože zatím jsem nanarazil na žádnej kus staženej na 35 kW. Na kolik ta sranda zhruba vyjde ? Jo vím, znám google, zaliju kafe a jdu na to :) Dva tejdny zpět jsem psal ale do Hondy skrz Horneta 07+, zda jde seškrtit na 35 kW a prý jen na 25kW....což by bylo už stažené o víc jak polovinu výkonu....je to zamotaný

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

1.6.2015 v 11:52 | Nahoru | #47
Máš tu o tom niekolko tém, kde škrtia oficialne motorky, mám dojem že to je 8-9000Kč. Rôznych moto škrtených na 25kW je preto tolko , lebo v dobe minulej to bolo povolené maximum

Naposledy editováno 01.06.2015 11:53:37

(reakce na) Suzuki sv650s

1.6.2015 v 14:55 | Nahoru | #48
Ivan-K> Vím, už jsem něco nastudoval. Nechci ale investovat do škrcení. Nebo si to musím nechat projít hlavou a probrat, zda už pořídám motku, kde bych si připlatil za ofiko zaplombování a zápis do TK a po dvou letech nechal třeba otevřít, nebo pořídím něco slabšího, co už seškrcený je a s co nejmenší ztrátou to by to šlo dál do světa.

Každopádně dík za reakce chlape ;)

Suzuki sv650s

1.6.2015 v 15:02 | Nahoru | #49
Ja by som to po dvoch rokoch nechal odškrtiť, ale papierovo by som to nechal škrtené, tá plomba (nikdy som to nevidel) sa tam určite nejak dá "nalepiť" aby to vyzeralo neporušené. Kolko takých jazdí čo majú plný výkon a v TP je uvedený škrtený.
Alebo to riešiť jednoducho tak že ju predáš a kúpiš si inú. Za dva roky môžeš mať celkom iné požiadavky na motorku ako dnes

Naposledy editováno 01.06.2015 19:23:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki sv650s

1.6.2015 v 18:02 | Nahoru | #50
Ja resil ted ten samej problem s A2
nasel sem si horneta za slusny prachy s 69kw ( rok 1998-99 a 2000-2001 ma 70 kw) a nechal sem to ofiko seskrtit u Mototrade Cihalin za 8450,- vcetne zapsani do TP. Ptal sem se na cenu odskrceni tak prej 3500,- , na coz pak uz kaslu a radsi to prodam a s ofiko 35 kw to prodam hned a za lepsi cenu

sedli01 píše: Takže se prodejců rovnou ptát, zda je moto zapsané normálně s 25 kW, i ve skutečnosti má mnohem víc, pokud se jedná o moto se zapsaným snížením kW, ale je plně otevřená, tak zjistit jakým způsobem probíhá STK a jak je to s plombou...no bude to těžký vybírání, asi do výběru zase zahrnu CB500F, která má 35 kW z výroby.....

Edit : Už jsem našel topic, kde je too k týto problematice dost, týká se mě toto :



Takže jak to tak čtu, tak nevím, zda má cenu si dělat rozšíření na A2, už chápu, proč to tolik lidí tak sere. Takže i Diversion je pro mě pasé, protože dkyž seženu kus seškrcený na 25 kW, v základu má stejně 57 kW, což je víc než dvojnásob......takže jakou možnost má vůbec člověk s novou A2 skupinou ? To nemůžu sednou ani na žádnou šestku ? Protože snad každá šestka má přes 50 kW co vím.

Takže jediná možnost pětikilo od Hujdy ?

(reakce na) Suzuki sv650s

1.6.2015 v 19:31 | Nahoru | #51
ShadowMilda> Přesně tak!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki sv650s

1.6.2015 v 21:50 | Nahoru | #52
ShadowMilda> Tak pokud bych do toho zaškrcení investoval ještě zhruba 9 litrů, tak už jedině u moto, která by stála za to a u které bych chtěl zůstat. A těch je dost v tom mém výběru, mají nejčastěji kolem 57 kW, takže by to bylo OK a po rozšíření na A odškrtit ;)
Ta změna platí chvíli, tudíž kdo si nechal moto zaplombovat jako t yna 35 kW, ji zřejmě asi ještě vlastní...protože sem nenarazil na žádnou sníženou na 35 kW, jen ty 25 ky ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki sv650s

1.6.2015 v 23:50 | Nahoru | #53
sedli01> Hele a na tuhle jsi koukal? Ta už je rovnou na 35 kW a vypadá celkem hezky. Otevřená má 63 kW, takže splňuje vše a ani hned tak rychle určitě neomrzí.

(reakce na) Suzuki sv650s

2.6.2015 v 09:25 | Nahoru | #54
Orličan> Jasný že jsem koukal i po tomto, ale vidím poprvý verzi 650, jinak sem viděl jen GSX-R 600 a to má jinak 90 kW, takže díky za tip. Jen se mi moc nelíbí dovoz ze zahraničí a nákup od obchodníka. I když u tohoto kousku to nevypadaá na stočení km, když jich má 50.000 :) Ale i tak je to už dost, ale může být v lepším stavu jak kdejaká co má najeto třetinu. Ale hážu do oblíbených a píšu si jako další variantu.

Edit : Tak to vypadá na dalšího kanditáta, Suza GSX 650F vypadá hodně dobře i dle recenzí, jen si na ni budu muset někde sednout a zjistit jak se mi s ní manipuluje, jen je k prodeji vzhledem s sezóně dost málo kusů :)

Naposledy editováno 02.06.2015 15:11:27

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s

2.6.2015 v 10:55 | Nahoru | #55
Zdravim, já si to zase vykládal tak, že nemůžeš řídit moto seškrcený ze 71+ kw (dvojnásobek 35) a když to má v TP třeba 25kw tak je to v pohodě.. Třeba kámošův Husky má v TP 10kW a reálně 48 .. Nikdy s tim neměl u policie problém..

(reakce na) Suzuki sv650s

2.6.2015 v 12:02 | Nahoru | #56
Thomy> U policie mít problém nebude, jde o to, co na to pojišťovna v případě nehody. Může to projít, ale i nemusí.

Suzuki sv650s

4.6.2015 v 10:03 | Nahoru | #57
Tak už mám jen pár favoritů, teď už jen dodělat za dva týdny autoškolu a někde si ještě sednout na všecky možnosti ve výběru ;)

Ale jak mi radilo víc lidí, teď motorku NEKUPOVAT, ani na jaře. Ale jedině podzim/zima, každému je asi jasné proč...bude to dlouhý čekání.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist