1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
U mě je ve hře Honda CB500F - málo kusů ojetých + slabší, nová se nevyplatí koupit, ale byl to dlouho favorit
Honda hornet - klasika, co dodat, od roku tuším 07 +
Kawasaki ER6
Yamaha XJ6S Diversion - teď asi největší favorit, polokapotovaná verze
Vyřadil jsem z výběru bandita, jelikož se mi nelíbí, i když je podobný hornetovi, ale jestě jsou tam další aspekty....dál vyřazena Suzuki GS500F, kvůli koncepci motoru a chlazení vzduchem...dál jsem narazil na SV650, CBF600, ale do těch taky nechci jít.
Doporučuju vyhledávat na serverech, kde si zadáš hranici např. od 25-35 kW ;)
Naposledy editováno 29.05.2015 18:01:38
sedli01 píše: Taky dělám rozšíření na A2, neomezený ještě nemůžu a seškrcené moto jsem našel jedině na 25 kW. Psal jsem i do Hondy, zda jde seškrtit hornet 07+ na 35 kW, jde to jen na 25kW.....
U mě je ve hře Honda CB500F - málo kusů ojetých + slabší, nová se nevyplatí koupit, ale byl to dlouho favorit
Honda hornet - klasika, co dodat, od roku tuším 07 +
Kawasaki ER6
Yamaha XJ6S Diversion - teď asi největší favorit, polokapotovaná verze
Vyřadil jsem z výběru bandita, jelikož se mi nelíbí, i když je podobný hornetovi, ale jestě jsou tam další aspekty....dál vyřazena Suzuki GS500F, kvůli koncepci motoru a chlazení vzduchem...dál jsem narazil na SV650, CBF600, ale do těch taky nechci jít.
Doporučuju vyhledávat na serverech, kde si zadáš hranici např. od 25-35 kW ;)
hele vybirat muzes prakticky cokoliv do 70kw a nasledne skrze alphatechnik zaskrtit-to delaji napr. ve freemoto Prostejov
sedli01 píše: ....dál vyřazena Suzuki GS500F, kvůli koncepci motoru a chlazení vzduchem...dál jsem narazil na SV650, CBF600, ale do těch taky nechci jít.
GS500 by mi asi tiež nevonala, ale k tomu chladeniu vzduchom by som sa nebránil, nikdy sa ti neposerie vodná pumpa, nikdy sa ti nepoškodí hadica či chladič...Trebárs môžeš trochu nešťastne spadnúť a razom si bez vody a musíš sa nechať odtiahnuť. Na vzduchači môžeš padnúť tak isto, otrasieš sa a kludne môžeš ísť dalej
Za druhé ak chceš motorku, ktorá "ťahá", tak by som sa nevyhýbal ani tomu SV650, niekomu dvojvalce nesadnú, ale pokial si sám nevyskúšal, treba skúsiť
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
Ivan-K : Je to i koncepcí motoru, o každé motce si čtu jak redakční testy, tak zkušenosti majitelů zde na M.cz, porovnání verzí atd atd. Primárně čekám od motky vstřikování, alespoň ukazatel paliva a pár dalších drobností, do ukazatele zařazené rychlosti stejně půjdu. A počítám i s padáky nebo protektory, protože i když si mylsím že jsem vyježděnej dost, i když na malorážce bez řazení, zkušeností sem už nabral dost, ale stát se může...
Seděl jsem zatím na Hornetu a na tom novým CB500F od strejdy Hujdy a oba mi vyhovovaly. 2V vs 4V taky řeším. Teď lítám třetí rok na PCXku - 125 ka s 8 kw a mám na jí 58.000 km, takže sem celkem vyježděnej co se týče provozu, ale rychlost kilo a dost.
Původně sem čučel i na zavrhovaný NC-čka, protože si říkám, když sem vydržel najet takový kiláky na PCX-ku, bude mi stačit toto, ale každej mi říká, že to příjde samo a za rok budu litovat, že sem nešel do větší...a když sem na skútru co dá kilo najedl za rok bez problému takový kiláky, tak pak to půjde samo....a preferuju naháče, ale kvůli ochraně proti větru a vodě částečně, chci polokapotáž, jako je právě Diversion.
Naposledy editováno 29.05.2015 20:44:31
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
Spíš mě napadá otázka. Jakým způsobem na STK kontrolují seškrcení ? Byla by potřeba zajistit si STK přes známého ?
Po rozšírení VP môžeš dať moto odškrtiť ak už tak nebolo urobené dávnejšie, ale určite by som to nemenil v TP a nechal tam škrtený výkon, ona tá motorka sa ovela lahšie predá a tebe môže byť jedno aký výkon máš zapísaný v papieroch...
Na STK výkon kontrolovať nevedia, trápi ich tam len technická spôsobilosť
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
Edit : Už jsem našel topic, kde je too k týto problematice dost, týká se mě toto :
- Budu moct v 18ti řídit škrcenou ostrou šestku pokud si udělám řidičák do 35kw v.r. 2013 ? - NE (bude možné řídit poze motocykl u kterého nebyl snížen výkon více než o polovinu původního výkonu)
- Budu moct v 18ti řídit motorku s 25kw která byla seškrcena z více než 50kw pokud si udělám řidičák do 35kw v.r. 2013 ? - NE (motocykl byl upraven z motocyklu s více než dvounásobným výkonem) - stanovisko Ministerstva dopravy k tomuto problému naleznete v příspěvku #70 na str.3
Takže jak to tak čtu, tak nevím, zda má cenu si dělat rozšíření na A2, už chápu, proč to tolik lidí tak sere. Takže i Diversion je pro mě pasé, protože dkyž seženu kus seškrcený na 25 kW, v základu má stejně 57 kW, což je víc než dvojnásob......takže jakou možnost má vůbec člověk s novou A2 skupinou ? To nemůžu sednou ani na žádnou šestku ? Protože snad každá šestka má přes 50 kW co vím.
Takže jediná možnost pětikilo od Hujdy ?
Naposledy editováno 31.05.2015 19:20:53
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
Naposledy editováno 01.06.2015 11:53:37
Každopádně dík za reakce chlape ;)
Alebo to riešiť jednoducho tak že ju predáš a kúpiš si inú. Za dva roky môžeš mať celkom iné požiadavky na motorku ako dnes
Naposledy editováno 01.06.2015 19:23:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki sv650s
nasel sem si horneta za slusny prachy s 69kw ( rok 1998-99 a 2000-2001 ma 70 kw) a nechal sem to ofiko seskrtit u Mototrade Cihalin za 8450,- vcetne zapsani do TP. Ptal sem se na cenu odskrceni tak prej 3500,- , na coz pak uz kaslu a radsi to prodam a s ofiko 35 kw to prodam hned a za lepsi cenu
sedli01 píše: Takže se prodejců rovnou ptát, zda je moto zapsané normálně s 25 kW, i ve skutečnosti má mnohem víc, pokud se jedná o moto se zapsaným snížením kW, ale je plně otevřená, tak zjistit jakým způsobem probíhá STK a jak je to s plombou...no bude to těžký vybírání, asi do výběru zase zahrnu CB500F, která má 35 kW z výroby.....
Edit : Už jsem našel topic, kde je too k týto problematice dost, týká se mě toto :
Takže jak to tak čtu, tak nevím, zda má cenu si dělat rozšíření na A2, už chápu, proč to tolik lidí tak sere. Takže i Diversion je pro mě pasé, protože dkyž seženu kus seškrcený na 25 kW, v základu má stejně 57 kW, což je víc než dvojnásob......takže jakou možnost má vůbec člověk s novou A2 skupinou ? To nemůžu sednou ani na žádnou šestku ? Protože snad každá šestka má přes 50 kW co vím.
Takže jediná možnost pětikilo od Hujdy ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki sv650s
Ta změna platí chvíli, tudíž kdo si nechal moto zaplombovat jako t yna 35 kW, ji zřejmě asi ještě vlastní...protože sem nenarazil na žádnou sníženou na 35 kW, jen ty 25 ky ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki sv650s
Edit : Tak to vypadá na dalšího kanditáta, Suza GSX 650F vypadá hodně dobře i dle recenzí, jen si na ni budu muset někde sednout a zjistit jak se mi s ní manipuluje, jen je k prodeji vzhledem s sezóně dost málo kusů :)
Naposledy editováno 02.06.2015 15:11:27
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki sv650s
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |