globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Chladicí soustava
 
24.5.2015 v 21:19
Zdravím
Dávám dohromady GPZ500 po předchozích majitelích.Nedávno jsem tu řešil že to hodně špatně chytalo studený.Vyčistil jsem karburátory.Dneska jsem se pustil do ventilových vůlí.7 z osmi ventilů nemělo vůli žádnou.Ty jsem tedy seřídil jak mají bejt,vyčistil kompletně celý karbce...a dneska chytla po takřka týdenní odstávce okamžitě,takže paráda.
Ovšem když jsem vypouštěl chladící okruh tak jsem se zhrozil-tekla z toho jen rezavá voda.Prostě jen voda.Sežraný kovový trubičky co vedou do hlavy(viz obrázek).Zmáčknu-li třeba hadici co jde od pumpy do chladiče,chřoupou v ní usazeniny.Takže se s Vámi chci opět poradit-sundat hadice,vyčistit,sundat pumpu,vyčistit atd... nebo stačí to prostě jen třeba propláchnout?Někde jsem pochytil,že pumpa bordel rozemele(nebo bordel rozemele pumpu? ) takže hlava by se ucpat neměla,když bych to vyčistil a propláchnul.Motorka se nepřehřívá,ventilátor funguje,jen mě sere jak je to všechno zasviněný.Trubky budu muset samozřejmě objednat nový...






Naposledy editováno 24.05.2015 21:21:46

Chladicí soustava

24.5.2015 v 21:36 | Nahoru | #1

Chladicí soustava

24.5.2015 v 22:15 | Nahoru | #2
hadice dej do pracky pridej sodu na prani a nech to vyprat na co nejvic stupnu. Nezdimej. Manzelka bude jasat ale hadice budou jako novy....

Chladicí soustava

24.5.2015 v 22:20 | Nahoru | #3
dá se koupit čistidlo chladící soustavy. leje se do chladiče spolu s vodou a potom se propláchne

Chladicí soustava

25.5.2015 v 09:00 | Nahoru | #4
rozhodne rozebrat, odstranit vodni kamen zkontrolovat - kdyz vypada takhle ta trubka, tak si predstav jak bude vypadat vrtulka cerpadla, nebo chladic - opravit.
Cistidlo chladici soupravy jen odstrani ten vodni kamn.

Chladicí soustava

25.5.2015 v 16:05 | Nahoru | #5
U takto zadělaného potrubí a vlastně celé chladící soustavy,kdy třeba foukne těsnění pod hlavou do vody a jde tam někdy i olej ,používáme na vyčištění Milit. http://autokosmetik...-cleaner-autocistic/ .Přidají se dva litry do vody,nechá se to ohřát na provozní teplotu a po dvou hodinách se vypustí veškerý bordel ven.Propláchneš čistou vodou a pak už můžeš používat destilku s nemrzkou jako jindy.

Chladicí soustava

25.5.2015 v 17:24 | Nahoru | #6
Aha...takže nerozdělávat ale nalejt tam tenhle sajrajt? 2 litry má celej můj chladicí okruh a s těma dvouma hodinama to myslíš tak,že nechat ohřát,chcípnout a za 2 hodiny vypustit nebo nechat 2 hodiny běžet...?

Chladicí soustava

25.5.2015 v 19:53 | Nahoru | #7
U motorky ti bude stačit půl litru,nechat ohřát na provozní teplotu,vypnout motor a po dvou hodinách vypustit to,co se v motoru rozpustilo,pak propláchnout a dát to co tam má být.

Chladicí soustava

25.5.2015 v 20:53 | Nahoru | #8
Dobře,vyzkouším a uvidím,díky

Chladicí soustava

25.5.2015 v 21:20 | Nahoru | #9
letos sem resil malo topici topeni u svej A4,,, vycet sem na netu-zarostlej radiator topeni..

..tak sem zakoupil 4litry - ocet kvasny lihovy za 8kc/litr, nalil do chladice, auto projel, zahral,,,, pak vypustil ten bordel vpredu sroubem na chladici,, nasledne sem protocil jeste jednu napln-destilku, a pak nalil nemrzku,, zatim vse ok

.topeni topi, nikde nic netece /od tej procedury mam najeto 3kkm/, sem vpohode--- oficialne bych asi nedoporucil, ale? kdyz mne zaroste "rychlovarka" tak tam dam ocet nebo kyselinu citronovou a zavarim...

Chladicí soustava

25.5.2015 v 21:32 | Nahoru | #10
No jo,ale rychlovarka neni z hliníku,ne? jako o takovýhle blahodárných účincích octa vím,doma to používám takřka na vše (mám 12 procentní z lihovaru...) ale do motoru bych se to nalejt bál,je to kyselina... ovšem neříkám,že se nutně musí něco stát

Chladicí soustava

25.5.2015 v 21:59 | Nahoru | #11
proto sem psal, ze ofic nedoporucuju,,,

u 1,9AFN neni vodni pumpa na rozvodu,,, tak sem to risknul, kdyztak bych dal novou, kdyby zaclo lejt okolo tesneni - po tom octu/pumpa je mj. z hliniku a gumy/

ale nezaclo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist