globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: gsr600 vs er6-n vs fz6-n
 
17.5.2015 v 08:14
Poklona uctivá ,

už jsem tady s tím jednou otravoval, když jsem neměl ani tušení, po jakém typu motorky sáhnout. Jde mi o naked na kratší jednodenní výlety + provoz ve městě. Budget je cca 70k. Po dlouhodobém rozhodování jsem to omezil na:

1) gsr 600
2) er6-n
3) fz-6n

Můžu poprosit o nějaká pro a proti? Ostatní vlákna mi moc nepomohla. Zatím jsem našel jen reakce typu: "jedine gsr, jedine er6....atd", většinou jen na základě toho, že na té motorce ten člověk zrovna jezdil, ale málokdy to bylo podložené nějakým argumentem a nebo snad nedejbože fakty


Předem díky..
Předchozí
1 2
Následující

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 08:34 | Nahoru | #1
A prečo nie trebárs Apriliu Shiver ?
EDIT: tá je mimo rozpočet...

Naposledy editováno 17.05.2015 08:54:40

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 08:36 | Nahoru | #2
Jedině GSR, chceš klasickou 6tku naháče, vyzkoušej posez a pohodlí jak Ti to padne do ruky, jaká chceš fakta? peněz máš dost na to aby to nebyl pelech, někoho kdo jezdil nějakou dobu všechny Tebou vyjmenované motky budeš hledat dlouho....., a nebo vyber podle barvy

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 08:59 | Nahoru | #3
@Ivan: Shiver se mi libi, ale bohuzel dost vyrazne prekracuje muj rozpocet. Vetsinou jsem ho nasel v prodeji okolo 100k.

1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 09:04 | Nahoru | #4
Jedniě V-Strom , protože na něm jezdím.
Hele , chápu , že seš nerozhodnej , ale nejsem si jistej , jestli je tohle uplně ten nejlepší způsob, jak se dobrat výsledku. Výběr jsi zúžil na tři , řekněme relativně podobný motorky. O každé z nich je tu napsáno spousta , včetně nějakých konstrukčních slabin , nebo věcí o kterých se ví , že zlobí a je na ně potřeba dávat pozor. To jsi , předpokládám už četl. A po nás teď chceš , abysme ti řekli , na čem se ti bude nejlíp jezdit.
Proto by sis měl vzít peníze (na zálohu) , objet pár vytipovaných motobazarů a svézt se na nich. Protože 15 minut na motorce ti dá mnohem víc, než tejden strávenej čtením mouder na fóru. Nakonec jezdit na ní budeš ty....

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 09:19 | Nahoru | #5
Zdravím.Měl jsem ER-6N 2011 a ted mám FZ6 S2.Hodně záleží na výšce jezdce,já mám188cm a Kawa není pro dlouhány.Dost na ní fouká a celkem dost vybrovala tak jsem ji po roce prodal.Fazer je klidnější a stabilnější.Ale záleží na každém co se mu líbí.Mě se víc líbila Kawa kvůli designu.Na Fazeru se mi lépe jezdí.

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 10:04 | Nahoru | #6
Jedině GSR.

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 10:37 | Nahoru | #7
Jedná rada pro tebe je, vyrazit ven a všechny 3 si vyzkoušet.... V tomto ti opravdu nikdo neporadí.... Jinak jedině Kawa Versys

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 10:51 | Nahoru | #8
Tezko radit, jezdim Er6 uz paty rok,celkem mi vyhovuje, jezdi max. do 5litru,spis min. fouka na ni to jo, ale jede pekne, nyni premyslim jestli neprekopat brzdy, zdaji se mi takovy vlazny... nevim jak na tom jsou ty dve druhy. mam 186-7cm a vejdu se v pohode. co vim tak GSR praskl ram i po malym crashi,tak poradne koukat pri vyberu

(reakce na) gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 11:17 | Nahoru | #9

vikik píše: ...výběr jsi zúžil na tři , řekněme relativně podobný motorky.

Mne tieto motorky prídu doslova rovnaké, preto sa vždy čudujem prečo niekto takto vyberá. Kawa je dvojvalec s trochu nižšie položeným krútiakom, čo aspon mne viac vyhovuje, také to vytáčanie ma už nejak nebaví, dunivejší zvuk, človek nemusí špekulovať nad ladákom ako u R4 kde býva zvuk ako na vysavači...
Ale ten design Kawy sa ťažšie rozdýchava, predné svetlo mi tam teda moc nepasuje a budíky či zadná kyvná jak na nejakej číne

Hrumf píše: @Ivan: Shiver se mi libi, ale bohuzel dost vyrazne prekracuje muj rozpocet. Vetsinou jsem ho nasel v prodeji okolo 100k.

Možno má zmysel si došetriť - ona asi len tak pre nič nestojí viac a ked sa ti páči...

Naposledy editováno 17.05.2015 11:19:27

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 12:46 | Nahoru | #10
Er6 sem nakonec nejel, ael rozhodoval sem se v podstatě stejně.
Koupil sem gsr, ač se mi nelíbila a ničim mě nenadchla, dokud sem se na ní nesvez. Podvozek i motor je teda úplně jinde než na fz6n. Brzdy jakž takž porovnatelný. Na gsr mnohem, ale opravdu o hodně víc fouká. Příklad: na fz6 sem jel a jel a žádnej kopanec ve výkonu, žádný postrčení a kouknu na tacho a jedu přes 200.. Na gsr jedu jedu, v 8 zatáhne, v asi 11 už trochu víc a jede. Jezdim za 5,6, tak nějak na kochačku (kolem 130 - 150 po okreskách).
Zas fz6 sou levnější..

Pokud si jezdil jen na 125 skůtru a chceš to i hodně do města, tak bych volil v pořadí er6, fz6, gsr

1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 14:09 | Nahoru | #11
Gsr je motorové super. Ale ten podvozek - dost tragedie mi přijde spis cestovní než sportovni

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 16:41 | Nahoru | #12
er6n je jediná dvouválec.
Celkově slabší, než ty ostatní dvě.
A spíš drobnější stavby.
Já měl FZ6N. A spokojenost.
GSR bylo dražší, tak jsem ho vyřadil při vybírání.

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

17.5.2015 v 23:38 | Nahoru | #13
Chtělo by ten výběr ještě víc zúžit. Zásadní rozhodnutí v počtu válců. Buď 2V (er6) nebo 4V (fz, gsr). Jde o to, že u 2V máš silnější spodek, ale dřív mu dojde pára. Kdežto u 4V máš spodek sice slabší (pro začátečníka asi vhodnější), ale dál plynulý nástup s vyššíma ot. Neboli, co si nevytočíš, to nemáš. Pokud to chceš např. do města a na menší pojížďky, ber 2V. Pokud chceš spíš dálkově cestovat, ber 4V.

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

18.5.2015 v 00:07 | Nahoru | #14
GSR nebrat - rám je vyráběný ze starých hliníkových ešusů - i při slabé ráně na předek tomu praská krk řízení...designově je na poblití...a to píšu jako starý Suzukář...to už raději Námahu FZ 6N...teď zaleží čemu dávaš přednost - 4hrnek je jako vysavač...pralelní dvouvál je něco jiného...z těchto 3 bych osobně šel raději do ER-6...ale dělej jak myslíš..

1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n

18.5.2015 v 10:06 | Nahoru | #15
opět píšu, čtyřval je do městských kolon pohodlnější, neuspojkuješ se.

(reakce na) gsr600 vs er6-n vs fz6-n

18.5.2015 v 13:05 | Nahoru | #16

bledemon píše: opět píšu, čtyřval je do městských kolon pohodlnější, neuspojkuješ se.

nač v kolonách spojkovat? znám jiný recept ... projet mezi

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

18.5.2015 v 13:14 | Nahoru | #17
GSR - mel jsem pujcene a vesmes je to same jak FZ6 (ale dle meho usudku osklivejsi)
FZ6 - vlastnil jsem, tocit a tocit, dole je to beranek nahore kvici a leti
ER6 - ma mlada, brzdy slabota, a celkovej proti vyse uvedym je to podstatne mensi, ram mi prijde ze se obcas zakrouti, jinak dvouval jede hezky, ale pokud jsi vysoky tak asi nic moc. Mam 185 cm a kdyz na to sednu, tak na tom vypadam jako bych to ukrad nejakymu diteti. Jako moto pro holku idealni.

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

18.5.2015 v 13:37 | Nahoru | #18
Zdar, ja jsem poridil FZ6ku a bylo to hlavne kvuli me vysce (190cm). Ostatni na mne byly proste maly... Na cestaka jsem nemel v tu dobu love a hlavne jsem se chtel naucit jezdit na necem obratnejsim... A cim dele jim mam, tim dele ji asi nevymenim... Porad je s ni zabava a vykonove je za hranicema toho co mi mozek dovoli... Takze jestli ji jednou vymenim, tak jenom kvuli pohodli...

1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n

19.5.2015 v 12:58 | Nahoru | #19
Nekolik lidi me varovalo, abych vzal jen FZ6. Po jizde na ostatnich dvou si pri vysce 183cm pry "budu narovnavat nohy heverem".

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

19.5.2015 v 12:58 | Nahoru | #20
Ted jezdim na Scarverovi, ale to mi nejak nevyhovuje..)

(reakce na) gsr600 vs er6-n vs fz6-n

19.5.2015 v 14:34 | Nahoru | #21

Tomáš_GSR píše: Gsr je motorové super. Ale ten podvozek - dost tragedie mi přijde spis cestovní než sportovni



no vidis, v sousednim vlakne kde se resily podobny veci naopak GSR vychvalovali kvuli dobrymu podvozku, naopak se hanilo Z750… Ja to rikam furt, ze by se to nemelo tak hrotit. Vic jezdit a min kecat.

e: obecne jsou motorky v tyhle kategorii spis rozpoctovky s mekcim podvozkem. Jde jen o to, jaka bandaska na tom zrovna sedi a taky jak se s tim jede. Kdo presedlava ze sportovne zalozenyho nahace, nebo dokonce sportu, pochopitelne nebude s podvozkem spokojenej. Nicmene da se stim jezdit dost svizne a limit to ma beztak dal nez drtiva vetsina uzivatelu. Jak je videt, co clovek to nazor, takze stejne ti nezbde nic jinyho, nez to projet vsechno a udelat si predstavu. Paklize chces teda mit ten vyber extra precizni. Ja bych koupil to, co se ti nejvic libi a co bude v nejlepsim stavu Mluvim teda o GSR a FZ. ER6 je samozrejme o dost jinci. Mensi, slabsi a dvouval, takze uplne jinej charakter a projev. Ale to uz musis vedet sam, co uprednostnujes. To ti lidi neporadej...

Naposledy editováno 19.05.2015 14:47:09

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

19.5.2015 v 14:53 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsr600 vs er6-n vs fz6-n

20.5.2015 v 07:44 | Nahoru | #23

Hrumf píše: Nekolik lidi me varovalo, abych vzal jen FZ6. Po jizde na ostatnich dvou si pri vysce 183cm pry "budu narovnavat nohy heverem".



co to je za nesmysl,183 jeste neni zadna vyska, co by pak meli rikat lidi se 190+ jak jsem psal mam 186-7cm jezdime na er6 prevazne ve dvou a neprijde mi ze bych se nevesel, velka motorka to neni, ale nohy vzdy uplne v pohode... ano po 400km v kuse uz je to neprijemny, spis teda pro zadel,ale to asi na kazdy moto...

(reakce na) gsr600 vs er6-n vs fz6-n

20.5.2015 v 08:00 | Nahoru | #24
Hygienik> Souhlas výška stejná jenom GSR, ale po delší trase zadel v pohodě to sedlo je geniální, ale kolena větší zátěž, to je daný spíš kombou z konfekce a leností nechat si ušít na Míru

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

20.5.2015 v 09:58 | Nahoru | #25
nejlepší 6ka je 750 takže za mě buď GSR 750(R) nebo GSR 750 :))

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

20.5.2015 v 17:05 | Nahoru | #26
Mám Er6n a s klidným svědomím ti ji mužů doporučit. Jsem úplný začátečník a mam respekt. Ale jede to parádně a jsem rád že jsem nešel do něčeho slabšího

1 reakcí na tento příspěvek gsr600 vs er6-n vs fz6-n

21.5.2015 v 19:15 | Nahoru | #27
No, takze jsem dal na radu mistnich, proveril jsem vsechny svoje kamarady a kamarady kamaradu a behem poslednich dvou dnu jsem se dostal ke svezeni na GSRku a ER6.

Musim rict, ze GSR mi prisla trochu "tlusta"...
Kdyz jsem si sednul na ER6 a nastartoval ji, tak mi samovolne vyletely koutky usmevu az nekam k usim....) Musim rict, ze zvuk dvou valcu me okamzite dostal.

Pri jizde jsem mel u ER6 mnohem lepsi pocit, ze vsechno jde tak nejak samo.

(reakce na) gsr600 vs er6-n vs fz6-n

21.5.2015 v 19:20 | Nahoru | #28

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

21.5.2015 v 19:22 | Nahoru | #29
Jáyslim že budeš spokojený. Jaký ročník chceš?

gsr600 vs er6-n vs fz6-n

21.5.2015 v 19:54 | Nahoru | #30
Na inzercich se divam na rocniky 2006-2009. Ted uz jen musim najit nejakou slusnou, zachovalou motku. Ale myslim, ze v cene cca 70-80k by to snad nemel byt az takovy problem.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist