globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z Horneta na jinou
16.5.2015 v 22:55
Motorkáři zdar !

Vemu to krátce, nechci vás nudit.
Mám A2 papíry, jezdím na Hornetovi 600 nějakou chvíli. Hornet mě vzhledově rychle omrzel.
Hledám něco podobného tomuto :

http://i.ytimg.com/v...B4/maxresdefault.jpg - xj6
http://www.sc-projec...sr_suzuki_gsr750.jpg - gsr750
Prosím Vás, pánové a dámy, napadá Vás něco vzhledově podobného do cenové relace strop 80,000,- aby to pasovali s A2 ?

Díky a mnoho km koly dolů !!!

Z Horneta na jinou

16.5.2015 v 23:02 | Nahoru | #1
Chápu to dobře že uděláš krok zpět jen proto že se ti víc líbí? GSR 750 není pro A2.. XJ6 ale je.. Jdi teda do itala jestli chceš design

Naposledy editováno 16.05.2015 23:26:19

Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 00:22 | Nahoru | #2
GSR vyřaď, to už na A2 nevleze. Leda to XJ nebo mě napadlo ještě FZ6 ale musel bys ještě přihodit holt něco na seškrcení.

Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 07:27 | Nahoru | #3
Ta nahatá XJ6ka nejni špatná

1 reakcí na tento příspěvek Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 16:16 | Nahoru | #4
Gsr tedy bouzel nic a xj6 do 80ti koliku neni,to je pech. Fz6 me moc nebere,ikdyz sem na ni zatim nejel. A snad to neni ostuda skocit na slabsi,ne?
Porad hlrdam podobnou masinu te xj6tce a nenachazim :(

Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 16:19 | Nahoru | #5
Ne tak sem to určitě nemyslel... Spíš se mi ten Hornet zdá v tom rozmezí do 70kw ideální... Snad jedině něco italského no..

(reakce na) Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 16:44 | Nahoru | #6
MirekKazos> Já skočil taky ze silnější do slabší a nevidim v tom problém

Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 18:00 | Nahoru | #7
Trochu mi ten dotaz pozbývá smyslu...proč A2 nedojezdíš na hornetu a pak si nepořídíš něco jiného? nebo si ho otevřeš a až se vyjezdíš koupíš nějakeho litra, za mě ale GSR 750 můžu vřele doporučit super motorečka

Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 19:35 | Nahoru | #8
taky bych asi volil dojezdit Horneta a koupit něco na neomezené. Když na něm jedeš, tak stejně moc nevidíš jak vypadá

1 reakcí na tento příspěvek Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 21:07 | Nahoru | #9
Mate pravdu kluci, bylo by to rozumne. Avsak hornet mi nejak neprirostl k srdci a verim,ze z velke casti za to muze prave vzhled. V dobe,kdy sem ji kupoval sem byl hlupak a uspechal to. Z tohoto duvodu hledam jinou krasavici, ale reseni zatim v nedohlednu :/

Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 21:44 | Nahoru | #10
Vždyť Hornet je krásnej, naopak ten novější je takovej divnej paskvil

Z Horneta na jinou

17.5.2015 v 23:39 | Nahoru | #11
ten nový je hezký i ta 2015 CB600F je povedená něbo z CBFka a něco z hornetu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z Horneta na jinou

18.5.2015 v 06:40 | Nahoru | #12
MirekKazos> zkus si nějaký dvouval. Třeba potom zjistíš, že ti na tom nakonec nevadil vzhled, ale motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z Horneta na jinou

18.5.2015 v 11:46 | Nahoru | #13
kubacech> Už jsem se ti chtěl vysmát, když máš to supercharakterní GS500 Najednou koukám, Guzzina 1200, pěkné, pěkné!

(reakce na) Z Horneta na jinou

18.5.2015 v 11:54 | Nahoru | #14
Dekker.dave> tak ono i to GS mělo něco do sebe Ale je fakt, že tento motor mě baví mnohem víc

1 reakcí na tento příspěvek Z Horneta na jinou

18.5.2015 v 20:02 | Nahoru | #16
Ja to vidím na Shivera 750, seria má 70kW a netreba ju vytáčať do nemoty ako Hornet. Akurát došetriť 20000Kč a hotovo

Stále to nechápem, vela mladých chce zábavnú motorku a pritom všetci kupujú radové 4-valce, ktoré sú na spodu strašne tupé a zábava sa začína vo vysokých otáčkach, kedy sa hned lieta riadne cez povolený limit (pokutu nikto vyfasovať nechce), nehovoriac o tom že určitá skupina ludí pri tom zvuku vytočeného motora hned bude ukazovať prstom že to je on, to je ten čo lieta stále ako blázon

Naposledy editováno 18.05.2015 20:04:02

2 reakcí na tento příspěvek Z Horneta na jinou

19.5.2015 v 02:08 | Nahoru | #17
Ten Shiver je nadherny! Mozna koupi na chvili odlozit a posetrit. Paradne jste se trefil do meho vkusu,co hledam,moc diky za tip.
Alen - Nevim, kolik ma kw otevrena, aby to sedelo s A2,ale super motka,diky za tip taky.
Ja u sveho hornetu posl. dobou nemuzu zkousnout do tripaprskove kolo,vazne ne
A take se priznam,ze novejsi jsou hezci
Diky za prispevky,sypte to sem dal!!!

(reakce na) Z Horneta na jinou

19.5.2015 v 07:09 | Nahoru | #18
MirekKazos> jezdíš na tom vůbec, nebo kolem toho jen chodíš a kocháš se jak to vypadá?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z Horneta na jinou

19.5.2015 v 07:10 | Nahoru | #19
Ivan-K> Ono hlavně pro mnohý z nás je Hornet častou přestupovou motorkou ze 125ccm. I ten lineární čtyřválec dokáže nezkušenýho střelce překvapit, kor když na tom ještě pořádně nejel. Já rozhodně nelituju toho, že jsem z dvácy přestoupil na tuhle "bezpohlavní a nudnou motorku pro holky". Ale samozřejmě, že už teď pokukuju po něčem pořádným, docela bych i zkusil nějakej litrovej dvouvál, ale láká mě i něco ve stylu FZ1N.

(reakce na) Z Horneta na jinou

19.5.2015 v 07:14 | Nahoru | #20
Dekker.dave> tak to znám více lidí, co má Horneta jako první motorku A stejně jim za měsíc připadá slabá, protože nestíhají

(reakce na) Z Horneta na jinou

19.5.2015 v 11:52 | Nahoru | #21
Dekker.dave> Skôr každého serie že to na spodu nejde a kto chce zábavu tak to musí vytáčať do červeného. Pri bežnej jazde nechceš motor točiť ako pako tak je potom skrátka nuda. Zlá motorka to nie je, ale z určitého pohladu je nudná
Staré poctivé naháče boli na tom ovela lepšie, mali motor naladený do nizšieho pásma otáčok.

Preto som vždy pri týchto objemoch za dvojvalce, lebo majú využiztelný spodok, a nenarastá im zbytočne váha ako by tomu bolo trebárs u litrevého štvorvalca, ktorý už na spodu nie je tak tupy

1 reakcí na tento příspěvek Z Horneta na jinou

20.5.2015 v 00:55 | Nahoru | #22
Kup si monstra. Díky klasické technice (2ventily naválec, vzducháč) je spolehlivej, je italskej = pěknej, podvozek parádní a motor jakbysmet.
Litr má 62kw a nějakejch 90nm. Použtelný je to od cca 2,5 do 8 ale nejvíc se mu líbí 4-6 kde má sílu.

BTW: když máš nový a2 do 35kw a v malým to máš 25kw. Odkud fízl zjistí, že to mělo 62kw?

(reakce na) Z Horneta na jinou

20.5.2015 v 06:57 | Nahoru | #23
Alen> z databáze vozidel, kterou si najde přes počítač v autě

(reakce na) Z Horneta na jinou

20.5.2015 v 14:32 | Nahoru | #24
MirekKazos> Shiver se do 70 kW vleze takže škrtíš na 35. Ještě koukni na Dorsoduro, to má taky v základu 70 kW. A to s tím Hornetem ohledně kol mě nemálo rozesmálo.
E: Koukám, že Dorso už je hodně přes rozpočet, ale to ve své podstatě i Shiver, když připočítáš škrcení. To už je lepší to odkroutit na Hornetovi a šetřit pak na neomezenou třeba toho Shivera.

Naposledy editováno 20.05.2015 14:39:02
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist