globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Z750 vs GSR600
12.5.2015 v 19:59
Zdravím všechny motorkáře,
v červenci budu kupovat novou mašinu a rozhoduji se mezi Suzuki GSR 600 a Kawasaki Z 750 . Viděl jsem různé testy, články, videa. Jedná se o ročníky 2007 , obojí se dá sehnat do 80 000 Kč v hezkém stavu.
Co jsem se zatím dozvěděl :

GSR 600 - pohodlná, nejlepší motor z konkurence (Hornet, FZ6), bez žádných větších chyb - vychytaná, jediná chyba kterou jsem našel - v rychlosti nad 130 opravdu dost fouká na jezdce, protože plasty přidělané na nádrži stáčí vzduch nahoru.

Z750 - méně pohodlné sedlo, slabší brzdy, musí se seřídit podvozek - měkký zadní tlumič, naopak hezký zvuk, oproti šestkám lepší zrychlení a tah, nemusí se tak točit, agresivní a syrovější.

GSR se mi trochu víc líbí vzhledově, ale u Z750 mě táhne ten silnější motor (lepší zrychlení, agresivnější, spotrovnější). Motorku chci jak na občasné vyblbnutí, tak na lehké cestování s kufry. Ostatní motorky které by mohly konkurovat jsem už zavrhnul (hornet,fz6) a GSR800 je drahý špás.

Prosím ty, kteří mají tyhle motorky (někdy je jezdili) a nejlépe vyzkoušeli obojí, aby napsali svůj názor. A taky důvod proč by se přikláněli k té, či oné. Díky všem, kteří mi pomohou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 14:04 | Nahoru | #31
vybouřená_mrkev> No z vlastní zkušenosti to nevím, argumentuju jenom tím, co jsem si přečetl tady na fóru v jiných diskuzích.

No celkově je tady dost lidí pro Z750, ale nikdo nenapsal proč by tak volil, jediné co tu padlo tak že je Zed hravější a víc žere.
Naopak i když jsem nakloněný Zedovi, tak tu padlo dost výhod GSR600 ( dobrá spotřeba, brzdy,vyladěný motor,podvozek ) a jestli to s tím výkonem je tak, jak mi tvrdíte, možná by to byla ta lepší možnost.

Dozvěděl jsem se co jsem chtěl, děkuji za názory všem Až zahodím berle, tak se půjdu posadit na oba stroje a co mi padne líp, to vemu. Na konci června / začátku července vám řeknu pro co jsem se rozhodnul. Díky moc
PS : klidně pište další názory, budu rád za každý

1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 15:47 | Nahoru | #32
Ohledně pružnosti motoru můžu napsat jednu vlastní zkušenost a srovnání. fazer 600 S2 vs Z750 rv 2006. Zkoušeli jsme s kámošem :

1. Jeli jsme vedle sebe 60 km/h na pětku (možná čtyrku, nevím je to už pár let) Bez podřazování plnej plyn a Fazer jako kdyby stál na místě.
2. Dlouhý kopec, rovně, pod kopcej sme dodrželi předepsanou 70ku ( na jedničku nebo dvojku kdo ví ) na konci 70ky plnej a 3kilometry rovně do kopce. Výsledek, na rozjezd jsem mu mírně cuknul, na kopci naprosto totožně.

co z toho plyne? pojedeš v klidu, je jedno co máš, topíš je jedno co máš. Kup co se ti líbí.

životnost? mám na Z750 119 000km :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 16:16 | Nahoru | #33

Mike523 píše: vybouřená_mrkev>
Dozvěděl jsem se co jsem chtěl, děkuji za názory všem Až zahodím berle, tak se půjdu posadit na oba stroje a co mi padne líp, to vemu -)



bez berlí umí jezdit kazdej vole

Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 16:36 | Nahoru | #34
Ja osobne si neviem predstaviť dávať na Z 750 kufre... Za dalšie všetci by chceli aby to nebolo na spodú tupé ale po dvojvalcoch sa nepozerá. Aj obyčajné SV 650N potiahne odspodu lepšie ako spomenuté dve

Naposledy editováno 13.05.2015 16:38:19

(reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 17:11 | Nahoru | #35
dejf.> tak to je výzva

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 17:13 | Nahoru | #36
helmik> a to GSR má prej z těch 6tek nejlepší motor.1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 17:28 | Nahoru | #37
Mike523> zas na druhou stranu se rika, ze nejlepsi sestka je sedumpade

(reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 17:30 | Nahoru | #38
Mike523> Nevím nejel sem na GSR. Asi mě budou kamenovat, přijde mi to hodně podobný s velmi málo jasně poznatelnejma rozdílama, který je jen málo kdo schopnej identifikovat. Z šestek sem jel jen na satrým fazeru, novým S2, na starým i novým hornetu. a prostě jak je to řadový 4 válec do 6ti tisíc vlažný, v otáčkách pojede všecko dost. Na běžný silniční ježdění to motorově bude stejný.

Jak už někdo psal, pořiď to, co se ti líbí, tobě to bude stát v garáži, a ty na to budeš koukat ze zahrádky u kafe

(reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 17:31 | Nahoru | #39
dejf.> hezky napsáno

Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 18:13 | Nahoru | #40
pro mě je GSRko pohodlný i ve 2, samozřejmě v rámci mezí, cesťák to prostě není. S těma otáčkama je to pravda snad bych to posunul klidně až k 9 000 je to jak s turbem prostě to najednou zabere, ale mě se to líbí, můžu jet v klidu (jednou jsem spotřebu stáhnul až ke 4L) a nebo to vytočíš a letíš :)

(reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 21:43 | Nahoru | #41
AnihilatorCZ> Díky za reakci, vůbec mi to neulehčuješ Ta spotřeba je určitě lepší jak u Kawy. Jinak, zeptám se, jel jsi i toho Zeda? Nebo jen GSR? Jinak jak píšeš, do 6000 nuda, tak na GSR je to jak? Myslím že do 8000 ne ?

Ano, svezl jsem se na obou než jsem koupil. A rozhodně mě přesvědčila GSR, nevím prostě to byl pocit a dnes jsem spokojený.
Jinak Sůza do 6000 jede dost dobře, od 8 do 10ti hodně dobře a od 10ti je to raketa. A spotřeba jak píšu 5,3 L. A to se netahám jak smrad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

13.5.2015 v 21:47 | Nahoru | #42

Skresa píše: Mike523> Já bych si za 80 koupil 6tku Horneta 07+ a neřešil bych to... to GSR bude podobné. Zeda sem neřídil (jen litra) takže nemůžu moc soudit. Myslím že to bude spíš otázka toho na čem se ti pojede líp.. Chce to projet a uvidíš co ti vyjde nejlíp



No nevím, ale Hornet je dost nuda a za druhé je to Honda a to mluví za vše.

Když jsem jel kupovat motorku, tak jsem taky vybíral GSR, HORNET a KAWA. A vyhrála ta praváá..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

14.5.2015 v 00:13 | Nahoru | #43
AnihilatorCZ> Hornet je nuda.. Ahaaa.. Ono to možná bude spíš těma rukama

(reakce na) Z750 vs GSR600

14.5.2015 v 11:47 | Nahoru | #44

Skresa píše: AnihilatorCZ> Hornet je nuda.. Ahaaa.. Ono to možná bude spíš těma rukama



Ne ne ne jo litr, to je iné kafe.

Ber to nuda jako ralativní, taky to jede, ale. Ale to bylo u me zatím šestkovým Hornetem, ale jinak se mi taky líbí.

Kupte co vám bude sedět, 100 lidí 100 chutí, nikomu nic nenutím

1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600

17.5.2015 v 19:00 | Nahoru | #45
jsem majitelem GSR 600 a jsem spokojen po všech stránách, je to prostorná pohodlná motorka co snese i sportovní jízdu a slušné náklony na okruhu. To, že dole "netáhne mě nijak nevadí, když chceš jet palici tak to prostě roztočíš, důležitý pro mě je, že kdy se kochám tak bez cukání klidně můžeš jezdit pod 3000 otáček a nemáš problem. Motor je citlivější na změnu zatížení, ale to pro mě z toho vyplývá jedině, že nezaklapávám úplně do mrtva, pak není žádnej problém. Podvozek je fajn, spotřeba 5-6 litrů ať už jedu jakkoliv. Foukání není horší než na jekémkoliv naháči a já jsem koupil štítek Givi a je to úplně v pohodě. Jezdil jsem na hodně motorkách (Bandit 6, Bandit 12, Endurko Kawa KLE, Kawa ER6 a hodně let s Yamahou R1, ale můžu říct, že GSR 600 je z nich jednozačně nejvšestranější a na nedělní vyjížďku bych z garáže vždycky vytáhnul jí.

Zed není ošklivá motorka, a řeknu, že jsem na ní nikdy nejel, ale je fakt, že si nepamatuju jedinej test ve kterým by nedopadla hrozně špatně. Nejvíc kritizovali absolutně neadekvátní podvozek, nesladěnej, podtlumenej a vůbec divnej. Na akceleraci jí dokázali ujíždět i šestky, což jsem naprosto nechápal a snad tomu ani moc nevěřím, takže když už Zeda tak jedině litra, tam je podvozek ok.

(reakce na) Z750 vs GSR600

17.5.2015 v 23:13 | Nahoru | #46
zzzmrzlinar> ja nejak nerozumim tem recem o podvozcich furt. Obecne se to v tech testech podle me moc hroti. Dyt nahace tyhle kategorie sou vetsinou vicemene rozpoctovky, ktery nemaj ambice na sportovne zamerenou cilovku majitelu. Moc lidi nejezdi tempem kde by se ten slabsi podvozek zacal ozyvat. Spousta lidi resi podvozek, ale pritom na ty motorce beztak cestuje pro rohliky. Moje FZ8 byla taky kritizovana za mekej predek apod.. Ano je to mekky. Ale zacne se to nejak vyraznejs projevovat a bejt neprijemny (ne nejezditelny) ve stylu stupacka i koleno na zemi. Drtiva vetsina majitelu tehlech motorek s tim takhle litat nebude. Zminovanej Z750, kterej udajne prohrava vsechny testy dokaze taky bez problemu upalovat a drzet se sportu, dyz ma clovek trochu najezdino.
Jadro pudla bude v tom, ze ty motorky testujou lidi, co uz maj projeto dost a poznaj naky, pro beznyho uzivatele, zanedbatelny rozdily. Tyhle motorky nejsou na zavodeni, takze bych ty podvozky tak nehrotil. Kazdopadne dost chvalenej bejval dycky co se tyce podvozku Hornet. Ale co clovek, to nazor. Ja uz ty vsemozny testy beru trosku s nadhledem. Protoze je to nazor vzdy jen jednoho cloveka...Radsi si poslechnu,k prectu vic nazoru z rad majitelu, abych si udelal aspon hrubou predstavu, protoze nejlepsi je se svezt sam, ze jo

Z750 vs GSR600

18.5.2015 v 08:18 | Nahoru | #47
Dejf. no jasně, já s tebou částečně souhlasím. Testy nejsou vždy kdovíjak průkazný, a na to abys poznal některé věci od podvozku už něco umět musíš. Ale: bez opravdu sportovní jízdy těžko sice těžko poznáš, jestli se ti nějakej rám "kroutí", nicméně to, jestli je nesladěné či podtlumené pérování poznáš i při poměrně klidné jízdě. Věř mi, že tvé FZ8 je podvozkově naprosto v pohodě a že má měkkej přdek je v podstatě blbost, ale to, že má malej Zed špatnej levnej tlumič na prdeli poznáš. Takže za mě kdyby Zeda tak na něj koupit minimálně lepší tlumič, nějakej Hagon nebo něco jiného štelovacího.
Můžu říct, že mezi naháčema jsou právě v úrovni podvozku velké rozdíly. Např. přesednutí z ER6 na na GSR600 je obrovskej rozdí. ER není špatná, ale používá ty nejlevnější tlumičče a je to znát, pak když z GSR přesednu na R1 tak tam rozdíl taky je (bo štelovací komprese i odskok zvlášť), ale ten rozdíl není už tak velkej.

Vše je můj názor, může být, že se od jiných liší

2 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600

18.5.2015 v 09:00 | Nahoru | #48
Rok sem jezdil Z7pade(mám v profilu) a že by nejel bych neřekl
Jezdil sem s bandou Jeseníky2*R6,ZX9R a starší fároš,750 dorsoduro.Nejsem žádné střelec,ale s Aprilkou sme jim ty utažený zatáčky dali sežrat,Kawa je krásně ovladatelná překlapí se sama,že by podvozek nestihal sem si nevšiml ani na okruhu v Brně kde sem na sérii brzdách a Pirelkách Angel ST jezdil kolem 2:30-2:32.Kde Z750 nejede je nad 220,do 240 se musíš nasoukat aby nic nekoukalo-tak kapoty R6 nebo ninje ujížděli.Na dromu sem pojezdil kde co,je to o rukách a co si člověk dovolí-jen nasere,že se půl kola cpeš dopředu přes FZ8,R6ky,Tuona,jedno RSVčko a SVčka a na výjezdu na cílovku jim můžeš zamávat a zas to drtit v zatáčkách.
Každopádně Zko pro dva není,pokud batoh nemá 45kg a metr padesát.Kufry problém,textilní brašny ještě větší.Měl sem rok 2012 tacho při prodeji 17tkm prakticky vše origo

Naposledy editováno 18.05.2015 09:05:10

(reakce na) Z750 vs GSR600

18.5.2015 v 14:53 | Nahoru | #49
COMATIK> Souhlas, pěkně napsáno.

Z750 vs GSR600

19.5.2015 v 20:48 | Nahoru | #50
no za 1) http://www.motocykl...ci-test?fromSearch=1

a za 2) všechno to jsou tak srovnatelný motorky že rozhodně nelze čekat žádný mega rozdíl. Nevím jakou kawu Z750 rv 07 seženeš za 80,ale toho bych se trochu bál. Ty jsou tak za 90-100 a ten stav ještě není tip top.

Někde jsem tady četl, že sice Kawu nezná, ale asi bude poruchovější než Suzuki :)

Co by tě mělo především přesvědčit je design a sympatie ke značce. O tom to je:)

Sice nemám tu Kawu Z750 07, jezdím 2004, ale s podvozkem žádný problém nemám (a taky říkaj, že je měkká na předek atd.). Dobré gumy udělají hodně. Spotřeba při výletu 4.5l, normál jízda kolem 5-6 litrů.

Brzdy pokud se zdají být vlažné a že to vážně není špatné ( u té 2007, u 2004 to je hnus), tak stačí vyměnit desky za sintrované a to pak postavíš na předek - trochu nebezpečné.

Kup si co se ti líbí a asi si přesvědčený do Suzuki GSR600, jen ti chci napsat, že žádná motorka nemá výraznou slabinu a pokud ti něco nevyhovuje, dá se to dořešit.

A co se týče toho protěžování GSR750 :) to je taky na jednak mimo rozpočet a žádná hitparáda to taky není. Za ty prachy bych pokukoval po speed triplu 675 nebo si počkal na CB1000R.

Ty testy jsou také psané lidmi, kteří mají v rukách daleko silnější stroje a jezdí víc na krev.

Naposledy editováno 19.05.2015 20:49:03

1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600

20.5.2015 v 13:55 | Nahoru | #51
za me bych sel do kawy.me se libi vic a taky brzy bude v me garazi.jinak je to na tobe jak je tu v prispevcich psano kup co se ti libi vice.a ze kawa je treba tezsi a brzdy na prd...nejezdime kudlu takze to pozná max 2 % lidi.kup co se ti libi)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

20.5.2015 v 19:21 | Nahoru | #52

kulyhrasek píše: za me bych sel do kawy.me se libi vic a taky brzy bude v me garazi.jinak je to na tobe jak je tu v prispevcich psano kup co se ti libi vice.a ze kawa je treba tezsi a brzdy na prd...nejezdime kudlu takze to pozná max 2 % lidi.kup co se ti libi)



Nevím jak ty, ale občas tu kudlu jedu a i ty, jestli jednou osedláš, tak ti to nedá a za heft zatáhneš. A brzdit je potřeba, teda občas.

1 reakcí na tento příspěvek Z750 vs GSR600

20.5.2015 v 20:09 | Nahoru | #53
Ještě bych dodal, že gsr600 má proti kawe silnější řetěz, levnější vzducháč a ukazatel zařazené rychlosti a nejspíš seřizovatlené obě vidlice:) a vypadá to, že je i levnější.

A ještě co Aprilia Shiver 750? To je hodně slušná italská vybavená top raketka, cenově se dá sehnat i kolem 90 tisíci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

20.5.2015 v 20:36 | Nahoru | #54
ZdeněkS> Seřizovatelný má GSR jenom předpětí a i s hustším olejem je to pořád uhoupaný. Nevím kolik stojí vzduch.filtr na Kawu, ale za vzducháč na GSR jsem včera zaplatil 887,- Kč, což mi přijde spíš víc než je průměr. A nevím jak je zpřevodovanej ten Zed, ale já musel dát 15z. pastorek, aby to na výjezdech z utaženějších vracáků bylo aspoň nějaký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

20.5.2015 v 21:33 | Nahoru | #55
AnihilatorCZ> ano pojedes ostřeji ale jako amater ten rozdil moc nepoznas)ano brzdit je potreba ale staci na kawu dat spravne desky a brzdi to fajn)jinak jsem zkousel kamaradovo gsxr 1000 nekdo rika ze to nebrzdi a me to prislo v poho)ale co clovek tak jinej nazor)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

20.5.2015 v 21:46 | Nahoru | #56
vybouřená_mrkev> Mám dojem, že filtr stojí podobně, ale už si to nepamatuju, je dost že to nebyl origo ale aftermarket. Jinak Zed má strašně dlouhý převody, na trojku cca 200.

Naposledy editováno 20.05.2015 21:47:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

21.5.2015 v 06:18 | Nahoru | #57

vybouřená_mrkev píše: ZdeněkS> Seřizovatelný má GSR jenom předpětí a i s hustším olejem je to pořád uhoupaný. Nevím kolik stojí vzduch.filtr na Kawu, ale za vzducháč na GSR jsem včera zaplatil 887,- Kč, což mi přijde spíš víc než je průměr. A nevím jak je zpřevodovanej ten Zed, ale já musel dát 15z. pastorek, aby to na výjezdech z utaženějších vracáků bylo aspoň nějaký.



Řeťěz 525, vzducháč jsem kupoval za 350 a seřiditelné jsou jak předek tak zadek. Přední vidle nahoře a zadní tlumič jde seřídit taky, je na to spešl klíč v nářadí motorky.

Naposledy editováno 21.05.2015 06:29:04

Z750 vs GSR600

21.5.2015 v 06:25 | Nahoru | #58
http://www.pfdily.cz...-HIFLOFILTRO-HFA3613

Na tomto odkazu mají filtr za 390, já ho kupoval v nějaké akci za 350de. Ono to chce tyto akce občas využít.

(reakce na) Z750 vs GSR600

21.5.2015 v 06:27 | Nahoru | #59

kulyhrasek píše: AnihilatorCZ> ano pojedes ostřeji ale jako amater ten rozdil moc nepoznas)ano brzdit je potreba ale staci na kawu dat spravne desky a brzdi to fajn)jinak jsem zkousel kamaradovo gsxr 1000 nekdo rika ze to nebrzdi a me to prislo v poho)ale co clovek tak jinej nazor)



Áno áno, nehádám se, pravdu máš. Poladíš a brzdíš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z750 vs GSR600

21.5.2015 v 07:52 | Nahoru | #60

AnihilatorCZ píše: a seřiditelné jsou jak předek tak zadek. Přední vidle nahoře a zadní tlumič jde seřídit taky, je na to spešl klíč v nářadí motorky.

Ano, ale pouze předpětí, nic jiného se tam poštelovat nedá. Na trošku svižnější jízdu je to málo i na jízdní kolo. Například odskok utáhnout na cestování a povolit na okruh, to bych řekl že je takový skoro základ. Neříkám, že se s tím nedá jezdit, samozřejmě že dá, ale je to prostě pořád takovej houpací kůň na výlety po okreskách.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin


TOPlist