hlučný ani
když je velmi volný.
je to možné ? nebo cejtí že jsem co se týče mototechniky , amatér ? =))
díky za pomoc. srad má najeto 45 tis.
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
MaekroSRAD píše: .. to by bylo super , kdybi to byla pravda .. tak jsem četl o takovém případu , frajer řešil všechno možný a nakonec nějaká matka =)) ale i tak vyoperování motoru asi neujdu co ?!
Nic neoperuj dame nekde pokec a poslechnemTakhle od stolu se blbě radi, když jsme to ani neslyšel, mě chrastil taky srad v servise (servis už neexistuje, asi tušíte proč) mi řekli že rozvody, ale chrastilo mi to jak ty píšeš taky v 4 tis a při jizdě a po dlouhám bádáni sjem zjistil že na konci svodů v silenbloku enmám šroubek ale matka je v rámu a ta matička mě tam chrastila, dal sjem šroub a jezdil, Srad šel z domu když měl najeto 75tis. v roce 2012 a pořad jezdí - určitě srad byl přetočenej (né stočenej) protože motor na moto je v p.či po 30tis.
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
MaekroSRAD píše: dobře dobře , zajímavý ... zapomněl jsem říct že jinak sraďák jezdí jak kulovej blesk motor se mi zdá perfektní , táhne jak prase ,spojka neprokluzuje , prostě nic zvláštního až na to chrastění nepozoruju. akorád mi nejde do hlavy proč by nikdo záměrně přetáčel tacháč ? takže radíš sundat plasty a se stetoskopem na něj ? =)))))
to s tím přetáčením byla ironie, samozřejmě že to byly poctivy kilometry, jen jsme narážel na to že většína lidi si myslí že motorky najedou 30t.km a pak šlus a auta 150t. a šlus. Komicky jsou příběhy lidi co hledali motorku s lalo najetejma kilometra a pak jim člověk co do toho vidi sdělil že misto 30tis. je real 100+ a u octavky I v naftě na tachometru 150t.km a ve skutečnosti 700+
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
Určitě ho nech zkontrolovat. Možná, že by neškodilo vyměnit i ten řetěz pokud už je vytahanej. V mém případě stačil jen napínák. Jestli to opravdu bude tím napínákem, tak pozor kdyby sis ho chtěl objednat sám ať neobjednáš špatný. Do Sradů se dávaly totiž dva typy, viz : http://www.partsdep...750+1996-1999/21071/
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
To bych měl asi taky již velkou vůli pístů ve válcích
Jinak si myslim že spíš cejtí nějakou tu korunu to dovede dnes divy. Za tuhle rychlou diagnostiku bych jim dal takovej céres že by z toho byli ještě tejden plachý.
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
Naposledy editováno 06.05.2015 09:04:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
mirda1234 píše: to s tím přetáčením byla ironie, samozřejmě že to byly poctivy kilometry, jen jsme narážel na to že většína lidi si myslí že motorky najedou 30t.km a pak šlus a auta 150t. a šlus. Komicky jsou příběhy lidi co hledali motorku s lalo najetejma kilometra a pak jim člověk co do toho vidi sdělil že misto 30tis. je real 100+ a u octavky I v naftě na tachometru 150t.km a ve skutečnosti 700+
tak to bylo poprvé co jsem ironii nepochopil =)) nevadí , jinak sradové maj docela dobrou pověst co se týká motorů (jsou to držáci) mám známého kterej najel skorem 150 tis. km na sradovi , ale pak musel měnit komplet morot , asi tomu dával čoudy
Naposledy editováno 06.05.2015 15:28:57
AfroRR píše: Ahoj, řešil jsem to samé u svého SRADa 98 : chrastění od motoru v nižších otáčkách jak na volnoběh, tak při zařazené rychlosti. Zvuk vydával opotřebený napínák rozvodového řetězu.
Určitě ho nech zkontrolovat. Možná, že by neškodilo vyměnit i ten řetěz pokud už je vytahanej. V mém případě stačil jen napínák. Jestli to opravdu bude tím napínákem, tak pozor kdyby sis ho chtěl objednat sám ať neobjednáš špatný. Do Sradů se dávaly totiž dva typy, viz : http://www.partsdep...-1999/21071/ [/quote]
..díky , sám to dělat určitě nebudu , ale FAKT už nevim ke komu mám stím jít .. protože , jednomu známímu se do toho nechce , u druhýho ve firmě nedělaj suzuki , 3tí v teplicích u dubí je tak předraženej že bych přeplatil motorku asi , a 4tý je ten v kladně o kterym jsem psal s tima pístama .... tady na ustecku neni nikdo spolehlivej , nevydřiduch ?? =)))))
BladeRider píše: Ještě že motorky do servisu moc nedávám
To bych měl asi taky již velkou vůli pístů ve válcích
Jinak si myslim že spíš cejtí nějakou tu korunu to dovede dnes divy. Za tuhle rychlou diagnostiku bych jim dal takovej céres že by z toho byli ještě tejden plachý.
..že by s toho byli tejden plachý
Zx-10RCarlos píše: Delal se nekdy ten rozvodak? chtelo by to slyset. Co napinak?
Ahoj Karle .. žádné informace o pracích v motoru jsem nedostal =)) asi víš proč =)) né vypadá to že z motorem nic děláno nebylo byl uplně v origo stavu i lak .. jenom klucí jezdili ale že tam něco rachtá neřešil .. zajedu za Fafem , dáme cigáro , poslechnem to , možná rozeberem motor =)))))))))))))) co když to je fakt napínák či rozvoďák.. ? kam mám s tim ject ?
neznám solidní serviZ ?!
zkusim to zítra natočit na mob. ale nevim jestli s toho bude nikdo chytřejší.
na sradu jsem najel už 1tis. km a furt je to stejný ale nějak to začnu řešit alespoň jsem si trochu srovnal kde mám hledat a co to může být ..
PS: jseš z Loun .. jezdils někam do servisu? doporučil bys mi nějakej ?
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
Povolenou maticku bys taky po chvili hledani nasel.
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
Zachy píše: S timhle do servisu ? Hmmm.. Minimalne tu diagnostiku si udelej sam. Pokud to je napinak, tak vem dlouhy silnejsi sroubovak a pouzij ho jako lekarsky stetoskop primo na ten napinak a uslysis to hned.
Povolenou maticku bys taky po chvili hledani nasel.
Já se snažim ze všim si poradit sám ..všechny perepetie krom laku jsem zvládl, shánim všude možně rady a získávám zkušenosti , jsem takovej moto začátečník dá se říct . Ale toho času kolik mě to stálo ani nemluvim. hold ojetá motorka je ojetá motorka . (sice slabý chvilky byli ) - ale neměnil bych , už jenom kvůli tomu jak vypadá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
suzu750 píše: mel jsem sradika sestku a taky mi chrastil v podobnych otackach. ted mam 750 a taky¨mi zacina chrastit. to chrasteni bude asi rozvodak...na dojeti to jde poresit poklepanim napinaku... a vubec sradik je dost hlucna motorka, neustale tam neco klepe atd...:)
taky si myslim že rozvoďák , ale proč mi ten ´servismaník´ povídal že to rozvoďák nemůže být , že ten slyšet nejde i když je povolenej , tak asi ten napínák taky je možnost .. stim sem se taky setkal , respektive kámoš , poklepal , napínák poskočil a měl pokoj
napínák je dražší než řetěz , to je docela paradox.
OK takže píšu si .... povolená matka , rozvoďák , napínák , na vše pokusim mrknout ale vůli pístů zatím vypustim , to podle všech vypadá jako kravina.Díky za zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzu SRAD 1996 - chrastěNí
MaekroSRAD píše: tak to bylo poprvé co jsem ironii nepochopil =)) nevadí , jinak sradové maj docela dobrou pověst co se týká motorů (jsou to držáci) mám známého kterej najel skorem 150 tis. km na sradovi , ale pak musel měnit komplet morot , asi tomu dával čoudy
ja mam zas znameho, co zadrel dva srady, 600 a 750 ale on zadrel fichtla, skutra, CBR600, pak tydle 2 SRADy, pak i Hayabusu, Skoda Rapid, a v GSXR 750 01 mu vypadl z pozice ten koncovy clen napinaku a mel jen obrovsky stesti, ze to neupadlo cely a nepotkalo se to
jinak tady bych koupil novej napinak a pak by se videlo (a pozor na ten spravnej), ale jak uz tu bylo psano muze to byt taky rozvodak ci chybejici listy, takze nejlip zkontrolovat komplet rozvody, SRADy sou na ne pomerne nachylny...
MaekroSRAD píše: taky si myslim že rozvoďák , ale proč mi ten ´servismaník´ povídal že to rozvoďák nemůže být , že ten slyšet nejde i když je povolenej , tak asi ten napínák taky je možnost .. stim sem se taky setkal , respektive kámoš , poklepal , napínák poskočil a měl pokoj
napínák je dražší než řetěz , to je docela paradox.
OK takže píšu si .... povolená matka , rozvoďák , napínák , na vše pokusim mrknout ale vůli pístů zatím vypustim , to podle všech vypadá jako kravina.Díky za zkušenost
uvidis jak poklepes napinak prestaneto
atheris píše: Třeba ti pomůže moje zkušenost s povolenou matkou u výfukového potrubí a rezonanci příruby o válec. Jedna matka z 8 se povolila vibracema, zrovna za rámem. Přišel jsem na to až potom, co jsem jí ztratil na silnici a zhoršilo se to tak, že už se to dalo vypolechnout, odkud to přichází.
určitě mi pomůže jakákoliv zkušenost , vše povolený dotáhnu když bůh dá tak na to přijdu .
Bubrak-ZX10R píše: ja mam zas znameho, co zadrel dva srady, 600 a 750 ale on zadrel fichtla, skutra, CBR600, pak tydle 2 SRADy, pak i Hayabusu, Skoda Rapid, a v GSXR 750 01 mu vypadl z pozice ten koncovy clen napinaku a mel jen obrovsky stesti, ze to neupadlo cely a nepotkalo se to
jinak tady bych koupil novej napinak a pak by se videlo (a pozor na ten spravnej), ale jak uz tu bylo psano muze to byt taky rozvodak ci chybejici listy, takze nejlip zkontrolovat komplet rozvody, SRADy sou na ne pomerne nachylny...
tě péro ..co stima lehátkama dělal že je udřel =)))) stim jezdil do lesa na dříví né =))) to já mám první větší motorku a starám se o ní tak že doufám že mě přežije
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |