1 reakcí na tento příspěvek Stržený závit na vypuštění oleje
dat do servisu, kmpletne rozebrat motor a navarit chybejici dil a vyrezat novej zavit, to je tak to nejlepsi, nejpoctivejsi a nejvic profi co muzes udelat. Samozrejme je to to nejdrazssi co muzes udelat.
Dal me napada, pokud je stena motoru dostatecne tlusta obrousit i ten zbytek do roviny a o toto zkratit i sroub a zasroubovat to tak. Pokud by to ,ale drzelo jen na dvou zavitech tak je to na chuja. Minimum 3 zavity a to fakt s hodne odrenejma usima, lepsi by bylo pet zavitu.
dal je mozne tam dat zavitovou vlozku, chybejici misto vytvarovat tekutym kovem, nebo ja mam dobre zkusenosti s lepidlem universum ,kde by se dalo do plnidla pridat supinky hliniku. To by castecne zafixovalo aji tu zavitovou vlozku a do ni dat mensi sroub.
Dal muzes vymenit poskozeny dil motoru. Coz mozna bude jeste drazssi nez prvni varianta :)
No uprimne, nezavidim ti to. Kazdopadne takhle to dopada, kdyz olej meni kazdej kdo najde klic po dedovi ve sklepe, pak to dorve aby to nahodou neteklo, misto toho aby to s novou podlozkou dotahnul predepsanym momentem. Pripadne dalsi fajn forek je kdyz nekdo zveda motorku zespodu autovym heverem a vypustak da do vykrojeni drazky v heveru pro lem prahu auta :D Nerikam, ze to delas, jen pisu s cim uz sem se tak poruznu setkal :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Stržený závit na vypuštění oleje
Do zbytku závitu udělej pouzdro s vnějším závitem, co tam zbyl a co se vejde menším vnitřním. Nech ze spoda slabej vnější 6ti hran, aby to bylo za co s citem dotahnout. Pak to namázneš vysokopevnostním lepidlem TOTO na závity a natočíš to do zbytku ODMAŠTĚNÝHO závitu. Až to zatvrdne, tak to vyštípnutý dokonale znova odmastíš čističem na lepení, a zalepíš to tekutým kovem - nejlépe od Loctite - např tady
Ten vnitřní závit se vejde do toho pouzdra - tipuju tak M8 bude mít stále dostačující průtok na vypuštění oleje.
Lepší, než vyndavat motor a vařit.
2 reakcí na tento příspěvek Stržený závit na vypuštění oleje
ale nez se do toho pustis,tak vem sroub ,namotaj na nej to instalaterske tesneni co vypada jak vlasy a prejed to pomadou vazeliny...pokud bude olej kapat tak holt Kovboj
Naposledy editováno 22.04.2015 09:36:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený závit na vypuštění oleje
Naposledy editováno 22.04.2015 09:36:01
1 reakcí na tento příspěvek Stržený závit na vypuštění oleje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený závit na vypuštění oleje
a jenom ho vyměnit :)
Naposledy editováno 22.04.2015 10:58:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stržený závit na vypuštění oleje
Změř si kolik ti zbývá závitů v karteru, pokud je jich tam aspoň 5, tak bych to velmi opatrně obrousil co nejlépe do roviny, závit protáhnout závitníkem a teď : buď nechat vytočit futro (pro šroub menšího průměru který tam zašroubuješ a zalepíš), nebo dáš jen kratší šroub s podložkou z vyžíhané mědi nebo AL, aby se dobře domáčkl a dotěsnil.
Hlavně to nepakuj žádným konopím jak ti tady kdosi radil
2. ubrousit a díru zavařit, zaplácat, zaletovat, zalepit prostě už budeš vypouštet olej jiným způsobem, zdlouhavý způsob výměny oleje, ale funkční
3. Rozprodat na díly a koupit jiný
4. Udělaej testovací video, kolik najede tato motorka bez oleje