globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej v chladiči
 
12.4.2015 v 12:13
Zdravím dneska sem zpozoroval takovou věc když sem sundal víčko chladiče tak na víčku byl olej a a byla tam taková emulze tu sem odsál a dolil chladící kapalinou a zavřel a zkoušel sem z expanzky odsát chladící kapalinu a stříknout ji na papír a po chvilce jdou vidět olejové skvrny a smrdí to po benzínu jinak chladící kapalina mi neubývá dt startuje vše..jinak udělal sem chybu že sem dt nezahřál a dolil do expanzky po rysku full chladící kapalinu a včera sem se jel projet a tak po 5km byla ručička na teploměru skoro v červeným tak sem odsál něco málo z expanzky a už je to ok jen mě zajímá čím může být ten olej v chladiči jestli těsněním pod hlavou nebo čím?

Olej v chladiči

12.4.2015 v 12:46 | Nahoru | #1
Těsnění pod hlavou nejspíš.... jinak to že jsi dolil kapalinu do studený motorky podle mě neni chyba,špatné by to bylo spíš naopak-studenou kapalinu do horkýho motoru...

1 reakcí na tento příspěvek Olej v chladiči

12.4.2015 v 13:48 | Nahoru | #2
Rupla hlava, blby tesneni nebo netesnici simerink vodni pumpy. Ale ze mas volej ve vode... docela zvlastni , vetsinou to byva naopak.

(reakce na) Olej v chladiči

12.4.2015 v 16:11 | Nahoru | #3
gugo> Je to dvoutakt, takže buď těsnění pod hlavou, nebo hlava, olej i benzin se tam dostanou ze směsi. Pumpa má dvě gufera s bezpečnostní komůrkou, takže by spíš kanálkem tekla voda ven, olej z převodovky se do vody nemá jak dostat (leda, že by bylo zároveň v háji gufero na straně spojky a prdlé těsnění pod palicí. Ale to by motor hulil jak stará cikánská bába, kdyby si cucal do karteru olej z rychlostky).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist