r.v.07, výfuk má pořád origo, ale přemýšlím o laďáčku. Moje představa do cca 4.000,- .
Koukala jsem na tohle http://www.ebay.com...f68dcce4&vxp=mtr a na tohle http://www.vyfuky-d...f650gs2008-2012.html
Moc se v tom nevyznám a proto se ptám - bylo by to gut, kdybych to nechala přehodit? Šlo by to vůbec? Je potřeba ještě něco dokoupit? A co bude s katalyzátorem?
Majitelé stejných modelů - jak to máte vy?
Za rakce k tématu díky
Naposledy editováno 06.04.2015 14:17:05
1 reakcí na tento příspěvek Laďák na BMW f 650GS
Vypada to jako original, dma to homologacni znacku. Kdyz by ti v zahranici zmerili hluk asi by to neproslo.
Zkus sehnat nekde jetej LEO VINCE, kvalita dobra, novej stoji kolem 8 - 9000 podle modelu, ma to homologaci.
predpokladam, ze katik tam bude nerizenej, takze vyndat a neresit nic.
Pokud koupis celej set na konkretni motorku tak tam mas objimky, nejake tesneni, koncovku a mozna DB killer, takze jen presroubovat.
KubaLC8 píše: Zdar, uplne nejjednodussi je vzit standartni koncovku, rozriznout, vyndat prepazky a svarit zpatky.
Vypada to jako original, dma to homologacni znacku. Kdyz by ti v zahranici zmerili hluk asi by to neproslo.
Zkus sehnat nekde jetej LEO VINCE, kvalita dobra, novej stoji kolem 8 - 9000 podle modelu, ma to homologaci.
predpokladam, ze katik tam bude nerizenej, takze vyndat a neresit nic.
Pokud koupis celej set na konkretni motorku tak tam mas objimky, nejake tesneni, koncovku a mozna DB killer, takze jen presroubovat.
Navic, ve svodu tesne pred levou koncovkou je kat. Ten klidne vybourej taky.
Schema debilniho origo reseni:
Naposledy editováno 06.04.2015 21:43:36