globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák na BMW f 650GS
 
6.4.2015 v 14:15
Zdravím,
r.v.07, výfuk má pořád origo, ale přemýšlím o laďáčku. Moje představa do cca 4.000,- .
Koukala jsem na tohle http://www.ebay.com...f68dcce4&vxp=mtr a na tohle http://www.vyfuky-d...f650gs2008-2012.html
Moc se v tom nevyznám a proto se ptám - bylo by to gut, kdybych to nechala přehodit? Šlo by to vůbec? Je potřeba ještě něco dokoupit? A co bude s katalyzátorem?
Majitelé stejných modelů - jak to máte vy?
Za rakce k tématu díky

Naposledy editováno 06.04.2015 14:17:05

Laďák na BMW f 650GS

6.4.2015 v 18:57 | Nahoru | #1
Ještě by to asi chtělo upřesnit jestli máš GS s Rotaxem, nebo twin. V tebou uvedením ročníku se vyráběly oba.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák na BMW f 650GS

6.4.2015 v 20:12 | Nahoru | #2
Zdar, uplne nejjednodussi je vzit standartni koncovku, rozriznout, vyndat prepazky a svarit zpatky.
Vypada to jako original, dma to homologacni znacku. Kdyz by ti v zahranici zmerili hluk asi by to neproslo.
Zkus sehnat nekde jetej LEO VINCE, kvalita dobra, novej stoji kolem 8 - 9000 podle modelu, ma to homologaci.
predpokladam, ze katik tam bude nerizenej, takze vyndat a neresit nic.
Pokud koupis celej set na konkretni motorku tak tam mas objimky, nejake tesneni, koncovku a mozna DB killer, takze jen presroubovat.

Laďák na BMW f 650GS

6.4.2015 v 20:21 | Nahoru | #3
K cemu "ladak" na skoro enduro? Ja bych chtel aby motorka tohodle typu nebyla slyset vubec....

(reakce na) Laďák na BMW f 650GS

6.4.2015 v 21:40 | Nahoru | #4

KubaLC8 píše: Zdar, uplne nejjednodussi je vzit standartni koncovku, rozriznout, vyndat prepazky a svarit zpatky.
Vypada to jako original, dma to homologacni znacku. Kdyz by ti v zahranici zmerili hluk asi by to neproslo.
Zkus sehnat nekde jetej LEO VINCE, kvalita dobra, novej stoji kolem 8 - 9000 podle modelu, ma to homologaci.
predpokladam, ze katik tam bude nerizenej, takze vyndat a neresit nic.
Pokud koupis celej set na konkretni motorku tak tam mas objimky, nejake tesneni, koncovku a mozna DB killer, takze jen presroubovat.

presne tak. V leve koncovce rozmrdat prepazky a vybourat z ni tu ouzkou trubicku. Aby to melo kudy ven. Motorka je pak jak polita zivou vodou

Navic, ve svodu tesne pred levou koncovkou je kat. Ten klidne vybourej taky.

Schema debilniho origo reseni:


Naposledy editováno 06.04.2015 21:43:36

Laďák na BMW f 650GS

7.4.2015 v 08:13 | Nahoru | #5
Idealne nechat jednu koncovku a z druhe udelat uloznou schranku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist