globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vybírám 1.
3.4.2015 v 15:52
Zdravím Vás.

Určitě slíznu kritiku, že zakládám další takové téma.
Uvažuji o koupi motorky a jakožto laik Vás chci poprosit o pomoc s výběrem.
Výška : 183cm
Váha : 72kg
Je mi 22, papíry do 35kw. S motorkama moc zkušeností nemám, má budoucí bude má první.
Spíše pokukuju po silníčních motorkách, ale nebráním se jiným. Pamatuji si slova instruktora : „Nejhorší jsou blbečci, kteří s vlhkým řidičákem sednout na silnou mašinu a jsou pánové světa" a obávám se, že popisoval mě. Prosím, neukamenujte mě za to.
Motorku bych si přidstavoval okolo 70,000,- +/- 10,000,- a jak sem zmínil, spíše silniční, 650 a nahoru. Samozřejmě chápu, že radit mi, kterou vybrat je těžké, aniž bych si ji zkusil.
Budu rád za Vaše nápady a tipy !!!

Vybírám 1.

3.4.2015 v 16:06 | Nahoru | #1
Tak na CBR zapomeň. Kup si GSko, jestli se líbí kapoty, tak ve verzi F a rozjezdi se. Říkáš, že to bude ta první, máš vůbec představu jak jede silniční 6ka? Nehledě na to, že máš pouze A2. A jestli chceš mermomocí 6ku, tak koukni na klasiku staršího Horneta, Bandita nebo XJ a seškrť na 35 kW.

Vybírám 1.

3.4.2015 v 16:22 | Nahoru | #2
Viděl bych to na škrcenou Bandasku Pařáty ti to neurve,je to defakto bezůdržbová a ,,hodná,, mašina.Sice nevypadá jako supersport,ale pojezdit se na tom dá solidně a i celkem slušně vypadá

Vybírám 1.

3.4.2015 v 16:30 | Nahoru | #3
1. investuj do kvalitního oblečení a chráničů
2. se vykašli na sport jako na první motorku. Nechci sem psát , že to nejde , začínat na tomhle typu motorky. Ale myslím si , že existuje spousta strojů , na kterých to bude jednodušší.
3. hledej. Je tu bambilion témat ohledně výběru první motorky , včetně těch pro řidičák A2.
4. spíš hledej něco ovladatelnýho , klidně o fous slabšího - ze silný motorky budeš mít zbytečně strach , nebudeš vědět co s tím. V zatáčkách se s tím budeš prát...

Vybírám 1.

3.4.2015 v 17:29 | Nahoru | #4
Dzikinator> Ještě jsi zapomněl uvést délku šulína. Bez toho ti nepůjde poradit.

Vybírám 1.

3.4.2015 v 18:46 | Nahoru | #5
S řidičákem A2 si stejně žádnou sportovní šestku nekoupíš, jelikož mají všechny nad 70kW. Ale třeba taková FZS600 má 70kW, polokapota, necháš ji chvilku seškrcenou než si zvykneš a pak otevřeš. Ale kup co se ti líbí a na čem se budeš cítit dobře. A samozřejmě jak říkají kluci, nechat si bokem na pořádné oblečení + minimálně výměna oleje, brzdovky, oleje ve vidlích a tady ta běžná údržba.

1 reakcí na tento příspěvek Vybírám 1.

3.4.2015 v 19:05 | Nahoru | #6
CBR jsem zmínil jen jako nástřel (povinné pole). Koukal jsem na GSko a vypadá super. Popravdě představu opravdu nemám. Děkuju za tipy, Hornet a Bandit slýchávám často od známých. Ještě jednou děkuju !

Dočetl jsem se, že až 3. motorka vám doopravdy padne. Zřejmě bude lepší vybírat rozumně něco, co mi odpustí chybičky.
Samozřejmě v oblečením a výstroji počítám. Co se týče finanční rezervy na opravy taktéž. U výběru auta jsem se poučil.
Teď pro Vás hloupá otázka. Jdou všechny 70kw uškrtit na 35kw ?

FILODENDRON -> Pokud Vám to pomůže pomoci mi s výběrem, rád vám informace pošlu do zprávy.
Ale vážně, mé ego nemá s výběrem motorky nic společného. Jde čistě o otázku vkusu a líbivosti.
Všem moc děkuju za tipy !

Vybírám 1.

3.4.2015 v 19:16 | Nahoru | #7
Motorka nesmí být seškrcené z více jak dvojnásobného výkonu, tudíž ano, těch 70kW je strop. Což splňuje výše zmíněná FZS 600 nebo starší Hornet 600. Dají s tím jezdit dlouhé štreky, ale svezeš se i hezky svižně. Pokud to necháš se škrcené, tak ti to odpustí hodně, 4 vály mají příjemný průběh a nejsou ani moc záludné. Nejsou nákladné na údržbu a když ti to spadne, tak si nebudeš muset brát hypotéku na opravu.

Edit: Jsem slepý a zapomněl jsem odpovědět na otázku ohledně škrcení. Z pravidla s tím není problém, ale je lepší si zavolat do příšlušného servisu, zda škrtí tu a tu konkrétní motorku, než ji dovezeš domů.

Naposledy editováno 03.04.2015 19:18:26

(reakce na) Vybírám 1.

3.4.2015 v 19:18 | Nahoru | #8
dzikinator> Ať Hornet, Bandit, Fazer, XJ nebo pokud Ti sednou dvouvály, tak třeba ER-6f/n, SV 650 N/S. Všechny jdou uškrtit na 35 kW a dělají to např TADY Cena je stejná pro všechny mašiny a to 8 450 Kč.

Vybírám 1.

3.4.2015 v 19:47 | Nahoru | #9
Jsi uplný začátečník, já jezdím od 12 let, poslední dva roky na 125 ccm a z GSka mám stejně respekt jak sviňa. Je to sice "jen" pětikoule, ale věřím, že naučí hodně a přitom stále umí sem tam odpouštět.

Vybírám 1.

3.4.2015 v 19:49 | Nahoru | #10

1 reakcí na tento příspěvek Vybírám 1.

3.4.2015 v 19:55 | Nahoru | #11
Toto tady čeká na Tebe : http://www.motoinze...ki/857658-er-6n.html

Ještě tady : http://www.motoinze...n-25kw-s-r-o-a2.html

Naposledy editováno 03.04.2015 19:58:26

(reakce na) Vybírám 1.

3.4.2015 v 20:50 | Nahoru | #12

-HARYS- píše: Toto tady čeká na Tebe : http://www.motoinze...ki/857658-er-6n.html

Ještě tady : http://www.motoinze...n-25kw-s-r-o-a2.html



Tak ta modrá vypadá v origo stavu , ale ta černá....ta je dle mého zválená a ještě prapodivně opravená a ta cena...

Vybírám 1.

4.4.2015 v 08:45 | Nahoru | #13
Za mě SV 650,taky to byla moje první velká mašina a je to parádní stroj.

Vybírám 1.

4.4.2015 v 11:20 | Nahoru | #14
Proč chceš objem 650 a vejš když to stejně bude mít 35 kW?

Vybírám 1.

4.4.2015 v 13:47 | Nahoru | #15
Co takhle třeba CBR 250 www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cbr-250r/honda-cbr-250-rr-768383.html
nebo Kawu ZXR 250 www.motorkari.cz/motobazar/motorky/kawasaki/kawasaki-ninja-250-r/kawasaki-ninja-250r-676495.html

Tyhle jen jako příklad co jsou tady na bazaru, má to nějaký koně aby si nebrzdil provoz a pěkně se svezl a je to lehký, nezáludný a hodně nový tak by nemuseli potřebovat moc prachů na servis. Pojezdíš a za rok střelíš za ty samý prachy a pujdeš výš.

1 reakcí na tento příspěvek Vybírám 1.

5.4.2015 v 09:26 | Nahoru | #16
Moc Vam dekuji za prispevky! Vetsina znamych se shodla,ze bandit,hornet XJ jsou klasiky,na kterych zacina vetsina. Asi by bylo zbytecne s mymi znalistmi vybirat neco jineho ci extravagantniho.
A vazne je dvou a ctyrvalec takovy rozdil? Strasne me fascinuje ten urvany,piloti zvuk O nej budu s ctyrvalem ochuzen,co?
Vsem Vam dekuju za tipy. Chybky omluvte,pisu z telefonu.

(reakce na) Vybírám 1.

5.4.2015 v 09:58 | Nahoru | #17
dzikinator> Rozumná řeč. Dvouvál je pod 3 000 otáček ucukanej, pak tahá. Čtyřvál je na spodku (6ka) takovej nudnej, ale když se dostane do otáček, tak jede. Když to budeš mít zaškrcený na 35 kW, tak větší koule bude mít dvouvál, ale maximálka bude skoro stejná jako na čtyřválci (zkoušeli jsme to) SV vs V-Strom vs CBF 600 a je to podobné. Co se týče zvuku, tak dvouvál bude mít s laďákem dunivej a na čtyřvál, když dáš laďák, tak ten zvuk bude stát taky za to. Tak přeji šťastný výběr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist