Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
A na co se vlastně ptáš?Vyměníš plechy a lamely a co chceš nastavovat?Vzdálenost hydraulické páčky od řidítek?Pokud už dáváš lamely tak máš jistě venkovní koš nazubovaný a zralý na výměnu(minimálně přepilování).Ověř vnitřní koš tam se taky zuby vytloukají.Jinak vyměň DOT4 za čisou v celé spojce a páčku si přeci nastav jak vyhovuje tobě při jízdě.
603356596> Když dáváš spojku dokupy na motoru tak než to celý dotáhneš šroubkama tak tam pootočením nestavuješ přítlak. Jsou tam 3 polohy. Nevím jak je to na nové spojce díl číslo 50 Koš je bez netknutej. Díky
Aha DDS,tak tu jsem ještě neměl rozdělanou.Ale i tak tam je přeci vlnovec místo pružin a ten udává přítlak ne?Ty tři polohy udělají co a jak ten díl může ovlivnit natočením přítlak?
každá poloha je jinak velká(takže sou zespodu vždy 3 schůdky asi po 1mm ) a když jsou lamely už trochu opotřebované tak to tím vymezíš. Ale už sem na to přišel, poloha 3 je pro nové lamely..
Bahnak1991> Sundej víčko spojky a koukni, jestli nejsou osekané koše od lamel. Když jsou vymačkané drážky v koši, tak se lamely špatně oddělují od sebe a spojka má tendenci táhnout. Možná koukni i jestli nejsou zvlněné lamely a plechy.
Tak mi to nedalo a shodil jsem víko od spojky koš je netknutý ale plechy jsou spálený jsou černý jak podrážka. Lamely mají na tloušťku 1.97-1.96 mm, nevíte jaká je minimální tloušťka?