Zvuk "šicího stroje" je pro motory Virago a DragStar normální. Ale jestli to chrastí jen občas a hlavně při pozvolném ubírání plynu, tak pozor, aby nebyly načaté vačky, ojnice, nebo klika. O kontrole šponováků nemluvě. A pozor i na to, aby bylo v motoru dost oleje a hlídat hladinu. Měl jsem před léty podobné "zvonění" občas, nejspíš od předního válce a skončilo to tím, že motor během přes 350km dlouhé cesty, kdy celou dobu olej neubýval, najednou během 30km sežral všechen olej a byl šlus, načalo to i kliku. A nepovedlo se zjistit, kudy olej zmizel - úniky zvenku nikde nebyly a výfuk také nebyl zaolejovaný. Takže podobné pazvuky rozhodně nepodceňovat, odposlouchat stetoskopem a raději motor ven, hlavy dolů, válce dolů a zkontrolovat všechny vůle.
Dělat nahrávku těžko říct, zda bude mít význam, mikrofony běžné v kamerách, natož mobilech, dokážou zvuk tak zprznit, že i zdravý motor pak na nahrávce zní jako s klikou po smrti. A především, není-li motorka koupena nová, nebo není známa celá její historie (nevěřit papírům, i případné servisní knihy se falšují), tak těžko bude mít najeto skutečně jen 34000km, na 95% bude mít najeto min. jednou tolik. Kor, jestli záhy odejde volnoběžka.