Nechal jsem si motorku předělat na cafe racer. Jedná se o Kawasaki sr650 z nějakého 84, nebo tak... Motor 4válec, DOHC vše původní...
Chtěl jsem aby mi předělal i sání z původního originálního na KN. Tedy originální byl jeden, měl přívod vzduchu někde pod sedlem a KN mají být čtyři přidělané přímo na karburátor (nebo tak nějak...)
Plus jsem chtěl nechat udělat na zakázku výfuky, naprosto jiné než je originál a tedy s jiným odporem (mnohem menším)
Moje otázka: nebude náhodou potřeba upravit i poměr paliva k mnohem většímu přívodu vzduchu a mnohem menšímu odporu výfuků ? On mi tvrdí že ne, ale mě se to moc nezdá...
Co takováto změna podle vás všechno obnáší ? Popřípadě co by se mohlo stát kdyby se to neudělalo jak má ? Zkuste mi to někdo napsat nějak srozumitelně prosím vás... Předem díky moc !
1 reakcí na tento příspěvek Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?
ono se dneska nikomu nebude moc chtit ladit starej karbecovej motor...kupa prace, tezko se shani dily - trysky, jehly, opotrebovane dily karbce....
Pokud to moc nepojede a svíčky budou mít krásnou cihlovou barvu tvárnice Ytong, tak bude třeba začít alchymii s přetryskováním a jinými úpravami karburátoru
assassin píše:
ono se dneska nikomu nebude moc chtit ladit starej karbecovej motor...kupa prace, tezko se shani dily - trysky, jehly, opotrebovane dily karbce....
Jak píše assassin: buď to borec neumí nebo umí a ví jaká je s tím práce co všechno to obnáší a vůbec se mu do toho nechce a dělat to nebude proto ti řekl co ti řekl