globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?
 
24.3.2015 v 08:18
Chlapy, potřebuju poradit...

Nechal jsem si motorku předělat na cafe racer. Jedná se o Kawasaki sr650 z nějakého 84, nebo tak... Motor 4válec, DOHC vše původní...

Chtěl jsem aby mi předělal i sání z původního originálního na KN. Tedy originální byl jeden, měl přívod vzduchu někde pod sedlem a KN mají být čtyři přidělané přímo na karburátor (nebo tak nějak...)

Plus jsem chtěl nechat udělat na zakázku výfuky, naprosto jiné než je originál a tedy s jiným odporem (mnohem menším)

Moje otázka: nebude náhodou potřeba upravit i poměr paliva k mnohem většímu přívodu vzduchu a mnohem menšímu odporu výfuků ? On mi tvrdí že ne, ale mě se to moc nezdá...

Co takováto změna podle vás všechno obnáší ? Popřípadě co by se mohlo stát kdyby se to neudělalo jak má ? Zkuste mi to někdo napsat nějak srozumitelně prosím vás... Předem díky moc !

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 08:26 | Nahoru | #1
Změnil bych mechanika.

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 08:33 | Nahoru | #2
pekna blbost, zmenis privod vzduchu, zmenis odvod spalin takze motor musis naladit.

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 08:50 | Nahoru | #3
pockal bych az to posklada a pak to odvezt na brzdu a ladit. a nebo jestli to pojede tak jezdit

1 reakcí na tento příspěvek Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 09:02 | Nahoru | #4
dopredu nikdo nevi... neni to zadnej extra naladenej brus, takze je mozny ze na zmeny na sani a vyfuku nebude haklivej... az to slozi tak se uvidi jak to jede... kdyz vse funguje, nejsou diry ve vykonu, nehreje se to atd... je to plus minus ok, kdyz to fungovat nebude pak zacina ta prava zabava...

ono se dneska nikomu nebude moc chtit ladit starej karbecovej motor...kupa prace, tezko se shani dily - trysky, jehly, opotrebovane dily karbce....

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 09:23 | Nahoru | #5
Skoro vždycky se to musí přetryskat, aby správně vše chodilo. Dobrý je taky zrepasovat karburátory.

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 09:47 | Nahoru | #6
Větší průtok vzduchu bude pravděpodobně potřebovat obohatit směs. Jak zaznělo, poznáš to až bude smontováno.
Pokud to moc nepojede a svíčky budou mít krásnou cihlovou barvu tvárnice Ytong, tak bude třeba začít alchymii s přetryskováním a jinými úpravami karburátoru

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 10:46 | Nahoru | #7
Já bych na CV karburátor žádný běs podobný kn fultru vůbec nedával, pokud to nějak seřídí tak to beztak nebude nikdy opravdu dobré. Do výfuku ať si hrábne, ale v podstatě odstranit podtlak karburátoru, u kterého je na podtlaku zapožená celá jeho funkce, to chce odvahu.

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 11:18 | Nahoru | #8
Předpokládám ze člověk který dělá kafe tak něco o tom ví vzhledem k tomu ze ty si nechávás dělat kafe tak o tom moc nevis tak prostě věř mechanikovi nikdo neví co motory při takovéhle víceméně nevypocitanych úpravách provedou logika mluví tryskovat bude to chudý realita však může být úplně jiná ale to se řeší až to pojede

Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

24.3.2015 v 11:23 | Nahoru | #9
Nepodlehej panice a neplat dopredu. At ma motivaci to dotahnout do konce

(reakce na) Servisák mi tvrdí, že je to takhle správně, kecá ?

8.5.2015 v 13:15 | Nahoru | #10

assassin píše:
ono se dneska nikomu nebude moc chtit ladit starej karbecovej motor...kupa prace, tezko se shani dily - trysky, jehly, opotrebovane dily karbce....



Jak píše assassin: buď to borec neumí nebo umí a ví jaká je s tím práce co všechno to obnáší a vůbec se mu do toho nechce a dělat to nebude proto ti řekl co ti řekl
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist