Vyzkoušel jsem snad všechny svíčky světa, nastavení předstihu i karburátoru. To samé dělá i skoro nový Mustang s 3000km na budíku kde do motoru ještě nikdo nešahal. Je na to nějaký trik? Je tu někdo, kdo měl Fichtla nového a vzpomíná si jak to bylo u nového stroje? Nebo je a bylo tohle prostě normální? Díky za pomoc.
Naposledy editováno 05.09.2016 21:55:35
1 reakcí na tento příspěvek Proč nestartují Pionýry za tepla?
Jinak teď mám dva fichtli 0.5ku a 20cítku, 63 a 69 rok a je to to samé. Jedině co by možná trochu pomohlo je vyměnit gugera na klice. Ty poměrně rychle vytvrdnou a dělá se tam netěsnost.
Jinak studený na drc a teplý roztlačit. Hlavně, když chytne.
1 reakcí na tento příspěvek Proč nestartují Pionýry za tepla?
většinou to právě každej dělá naopak, protože startuje pravou nohou obkročmo přes stroj.
Jdu kouknout po měřáku komprese. Chci tu záhadu rozlousknout.
Takovej ficht co by za tepla chytal na šlápnutí...Wow.
To by buchty čuměli. Na drahý mašiny už dneska neletěj
Naposledy editováno 10.03.2015 10:06:18
1 reakcí na tento příspěvek Proč nestartují Pionýry za tepla?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nestartují Pionýry za tepla?
Protože nemůžu zaboha sehnat fichtla s papírama za normální cenu :/
Alespoň jsem si pobrečel.
Jinak mně pincek startoval teplej vždycky tak maximálně den po tom co jsem ho seřídil.....ve finále od oka a tak nějak podle citu. Vydrželo to tak týden nanejvýš a pak jsem to ladil znova.
2 reakcí na tento příspěvek Proč nestartují Pionýry za tepla?
Startování potřebuje vychytat postup - co kus to originál I za tepla to chytá, když člověk najde tu správnou polohu plynu, kdy pustí do motoru dost vzduchu.
Co se naklánění týče, tahle rada je přímo v návodu.
1 reakcí na tento příspěvek Proč nestartují Pionýry za tepla?
Naposledy editováno 10.03.2015 20:49:05
Dneska tomu hodně pomůže bezkontakt a hlavně iridiová svíčka - např Denso IW 22 nebo na léto i 24. I při slabším napětí dá dost silnou jiskru.
Je-základní chybou je do motocyklů této značky 1.lít benzín dovnitř(do nádrže): musíš zvenku a všude -pěkně poctivě. 2. používání klasické zapalovací svíčky(elektrické):použij raději normal sirku a škttni-chytne to okamžitě a máš po problému. Tyhle pasti značky Jawa ČZ jsou pověstné svojí nevyzpytatelností a nespolehlivostí. Hoď to ze skály , investuj do japončíka a konečně budeš víc jezdit než řešit závady. Dobře míněná rada- já to udělal a nelituju.
patt_01 píše: Dělá to hlavně zapalování - cívky se zahřejou - zvedne se jejich vnitřní odpor - odpor vinutí a nedají už tak velký proud, kterej je při nakopávání poměrně malej a za tepla to už málo krmí indučku a jiskra je horší a pak blbě chytá. Třeba s tyristorovym zapalkem, nebo bateriovým to bude chytat jak za tepla, tak za studena. Pak už to závisí na karburátoru.
E: Patt: Jo, jenže nikdy nezahřeješ cívky natolik, aby to mělo znatelný vliv. Znatelný vliv má u motorek teplota pouze na indukční cívku, která už má za zenitem. Na nabuzení dobré indučky určené na 6V (u fichtla tuším dokonce 8V) stačí i pouhá tužková baterie, a jiskra vznikne dostatečně silná pro zážeh.
Naposledy editováno 12.03.2015 10:27:35
4 reakcí na tento příspěvek Proč nestartují Pionýry za tepla?
měla bych dotaz trošku mimo téma.
Potřebovala bych poradit kde mi udělají SPZ na Pionýra. Nebo jestli už se dělají na ně i veteránské SPZ.
Jestli někdo s tím máte zkušenost a nechávali jste si jí někde vyrobit.
děkuji
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 | Dony69 | 13 | Včera v 11:04 HonzaH08 |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 11 | 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1 |
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | Mety21 | 7 | 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein |
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | HonzaH08 | 9 | 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA |
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |