globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dymí
 
21.2.2015 v 21:38
zdravím poslední muj problém je v tom, že když nakopnu motor tak chytne na první kop vždycky ale dymí ..tak se chci zeptat čím to může být ? je mi jasný že to bude žrát olej ale kroužky jsou dobré nejsou černé prostě jak nové ale další varianta je ta jestli to není gufírkama kolem ventilů nebo něco tak ..těsnění je všude kde má být. (jedná se o lifana 140ccm)

dymí

21.2.2015 v 22:03 | Nahoru | #1
Muze to byt vyfukem. Kdyz je zima tak se odparuje ta srazena vlhkost... obcas mi to take delalo

dymí

21.2.2015 v 22:07 | Nahoru | #2
to výfukem nebude když kolem výfukovýho kolena teče olej uplně černej sem tam kapka

dymí

21.2.2015 v 22:31 | Nahoru | #3
Nojo, jsi z Hulína, tak motor hulí, no....
Jakou má barvu ten dým, modrou, bílou, černou..?

dymí

21.2.2015 v 22:32 | Nahoru | #4
namodralou

dymí

21.2.2015 v 22:37 | Nahoru | #5
To bude tim Lifanem....

dymí

21.2.2015 v 22:39 | Nahoru | #6
tož jako srandu bych si z toho moc nedělal ..ale právě když jsem to měl nakoplý tak za studena nikde nic neteklo ale furt to dymilo a jak sem pojezdil tak sme to chivli nechal nakoplý a po výfukovým koleně tekl olej jenom sem tak decentě to kapalo ale to je něco špatně a není to tou hlavou že je KO ? :D

1 reakcí na tento příspěvek dymí

21.2.2015 v 22:54 | Nahoru | #7
zjisti si kolik mas na rysce oleje,jestli to zere olej jako ze asi jo,tak rozborka....vone pres zimu mohlo odejit jen nejaky tesneni...ja sem docela cumel jakej je u chiny rozdil to pres zimu nechat v suchu nebo ne....minulej rok v suchu a vse ok..letos sem to nechal jen pod plachto a same problemy...dokonce me povolily i svary ...natoz pak nejake tesneni

dymí

22.2.2015 v 00:12 | Nahoru | #8
Zkus ještě odpozorovat (nejpíš budeš potřebovat "pomocného" pozorovatele), jak se ten kouř z laufu chová. Když modře zakouří po přidání plynu, kor po chvilce volnoběhu, tak jde olej buď přes kroužky (to bys poznal i dle silného foukání spalin z odvětrání karteru), nebo přes gufera sacího ventilu (svíčka bude zakarbonovaná, stejně, jako v případě kroužků). Když zakouří především po zavření plynu za jízdy a svíčka nebude zaprasená od karbonu, jde olej přes gufero výfukového ventilu. Spíš to ale bude poslední možnost - kdyby šlo tolik oleje do válce, tak by to za chvíli oddělalo svíčku.

1 reakcí na tento příspěvek dymí

22.2.2015 v 00:13 | Nahoru | #9
no prostě je motor v hajzlu...rozeber,proměř...něco bude KO.

(reakce na) dymí

22.2.2015 v 08:23 | Nahoru | #10
Bramborovy_kral> mám to celou dobu v garáži kde se topí :)

(reakce na) dymí

22.2.2015 v 08:24 | Nahoru | #11
Dolph-cz> už to může být jenom hlavou jinak vše nové včetně ložisek :D

dymí

22.2.2015 v 10:24 | Nahoru | #12
Lifana prodej na ND a kup si motorku...

1 reakcí na tento příspěvek dymí

22.2.2015 v 12:57 | Nahoru | #13
prosimte nez zacnes rozebirat motor,tak udelej jak jsem rikal,zda se ti ztraci olej...mohl si z tebe nekdo udelat srandu a nalejt ti do nadrze olej,nebo si to treba nekomu pujcil a on michal benzin jako u dvoutaktu nejdriv eliminuj kraviny,pak teprv rozborka..iu lifana dily stojej halire

(reakce na) dymí

22.2.2015 v 20:19 | Nahoru | #14
Bramborovy_kral> já ten motor mám v rámu cagiva W8 a to byl 2T takže nádrže je propláchlá pul litrem čistýho benzínu ale to by nemělo takovej vliv na ten dým sice by to trošku dymilo ale ne tak hrozně alší možnost je tak jak jde tlak oleje přes válec na mazání vahadel ventilů jestli to neteče někde mezi hlavou a válcem do spalovacího prostoru motorka se chová tak že nakopnout jde na první kop když prudce přidam tak se to trošku přidusí ale jinak to vyskočí do toček parádně ale dymí a poprojetí asik cca 10 minut kolem výfukovýho otvoru na hlavě začne kapat spálenej olej. jinak po te chvíli to nejde poznat kolik ubylo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist