Simsona vyndám z garáže jde vpohodě nastartovat, krásně drží volnoběh. Tak vyrazím na cestu...a zhruba po 5-7km začne simson ztrácet otáčky,a když dojedu tam kam jsem potřeboval, tak slezu z motorky vyhodím kvalt, a simson najednou nedrží volnoběh chcípne a už prostě vůbec nejde nastartovat.
Nevíte čím by to mohlo být ??
Za připadnou radu moc děkuju.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje!!
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje!!
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje!!
hrnous píše: Zkus jestli v té době, kdy to nejede dává jiskru. Může být problém v indučce, nebo také cdi..
Indukce > v Indukčce (by Gramatický terorista)
špatná svíčka: vyndat svíci, pokusit se nastartovat a přiblížit svíci jiskřištěm k motoru na krátkou vzdálenost, abys viděl že hází jiskru. Pokud hází jiskru, tak:
Nepřitéká benál: hadička z nádrže je průchozí ? Karbecem se palivo do válce taky dostane ? V podstatě má strejckos pravdu
Naposledy editováno 18.02.2015 09:48:30
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje!!
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje!!
Matejda1998 píše: pkKun> To vzdechne také, prostě jakmile se to zahřeje tak to jde do kelu...
klasický postup, jiskra. palivo, nebude-li jiskra ani s jinou svící a bude horká indučka, tak to může být ona, ale pokud ne, tak jak píše Milosek.m> , může to být zapalování. Pokud zvládáš postup hledání závady tak na to přijdeš, pokud ne písni do zprávy a pošlu ti to1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nestartuje!!
zaprvý bych zkontroloval indučku s fajfkou - měřák přepneš na měření odporu (rozsah cca do 20kohm, pokud nemáš automat) a jeden měřící vodič připoj do fajfky místo svíčky a druhej konec uzemn řeba o motor. Hodnota by měkla být zhruba 4-10kohm (záleží jestli máš odrušenou, nebo neodrušenou fajfku, s odrušenou fajfkou je odpor větší).
Zadruhý vem měřák a přepni na měření odporu (rozsah cca. do 200ohm) a změř snímač otáček - (častá závada u simsonů). Sundej pravý víko kastlíku kde je tyristor a odpoj z něho modrý drát. na ten modrý drát připoj ohmetr a opět proti kostře motoru změř jaký má odpor. Pokud bude odpor ca 11-30ohm, je snímač v pořádku.
Zatřetí: kontrola zapalovací cívky (na statoru).
z tyristoru odpor červený drát a opět na něj připoj ohmetr s rozsahem cca do 1k a opět proti kostře změř odpor zapalovací cívky. Pokud je odpor cca 500ohm, tak je cívka v pořádku.
Projdi to celý a pak dej vědět co jsi zjistil, nebo naměřil.
http://www.srovnanic...ADma%C4%8D%20simson/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak naladit směs Simson S 51 Elektronik | martin12424 | 1 | 19.2.2024 v 15:07 borishonda |
Problém s elektroinstalací Simson S 51 Elektronik | VědecOldSchollů | 1 | 31.8.2023 v 08:41 vit51 |
Simson neteče benzín Simson S 51 Enduro, Simson S 51 Elektronik | dom_burda | 5 | 30.7.2023 v 16:48 dom_burda |
Simson S51 jede na půl plynu Simson S 51 Elektronik | Chvojik | 11 | 4.7.2023 v 06:22 Chvojik |
Simson s51 dusí se Simson S 51 Elektronik | gege252 | 5 | 22.6.2023 v 20:56 Kalasnikov |