KTM 250 SXF -2011, 2012 problematika modelové řady
Mám 2011 a praskal rám pod krkem,po vyztužení jo to ok.Přední vidlice 2x za sezonu gufera,zkoušel jsem různé výrobce gufer a žádný zvláštní rozdíl jsem neviděl.Převodovka 2a3 kový kolečko chycený,ostatní dobrý.Když budeš kupovat nekupuj zvlášť,prodávají opravnou sadu.Vyjde to laciněji.Nakupuji v AMD Svitavy p.Netolický.(velice příjemný a ochotný pán)Podsedlovka co rok probroušená od plastů,jde to zavařit,borec mi to za pade vyvaří.Nedávej hlavně náhražky ventilů(ocelový)Já to udělal a po pár hodinách popraskaly na 3 ventilech pružiny.Stalo se mi že jsem nemohl nastartovat a při neustálém našlapování se povolit napínák rozvoďáku a skočilo to o zub.Vyřešil jsem to tak že nad napínákem jsem vyvrtal 8 závit a dal tam šroub který se opře o tu ližinu vevnitř takže se řetěz už nemůže povolit.No a jinak běžný spotřební materiál kotouče,destičky,řetězová sada atd.Spojkový lamely ještě originál.Nevím na co s tím budeš jezdit,tohle co jsem ti popsal je hobby motocross ročně asi 20 závodů a 40 tréninků.Toliko mé zkušenosti,snad ti to pomůže.