1 reakcí na tento příspěvek Pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Nankang
spalovac píše: Zabaleny to maj pekne
To je sice pravda, ale aby to nebylo jediné pozitivum těchto gum... :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Nankang
Petr_Ajs píše: spalovac> Jasný, taky se držím svých Dunlopů. Každej má to své osvědčené a sedí mu něco jiného. Já netvrdím, že nemůžou být lepší i tyhle, ale není důvod to zkoušet, když moje sada je dražší jen o 400,-. To by ta cena musela být hodně někde jinde, abych se hecnul je prubnout. Ale i jejich čas asi příjde. Pár hrdinů se najde, už tu psali, tak uvidíme příští rok po jejich recenzi.
mam stejny nazor je to jen o par korun levnejsi nez pneu co jezdim a tak zustanu u overene kvality1 reakcí na tento příspěvek Pneu Nankang
Na motce na jsem jezdil BT021, najeto 10 tis, pak Maxis byly ok, trošku neklidné na mokru, vypadali tvrdě ale přesto dlouho nevydrželi, po 8 tis byly v pánu. Pak Dunlop sportmax zadek 12 tis skončila, předek 22tis a ještě by něco dala ale před delší cestou, kterou plánuji, jí vyměním. Poslední jsem měl zadek Brigestone BT023 a ta dala 15 tis ale už je fakt v pánu, ta byla tak na 13-14tis na limitu.
Osobně bych se Nankangu vůbec nebál a asi do ní půjdu. Alespoň udělám pořádný test.
Po pár kolech v Sosnové.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Nankang
spalovac píše: rozhodne bych to nekoupil kup si svoje osvedcene pneumatiky, ktere znas
a když je přestanou vyrábět, tak bude jezdit po ráfcích nebo má podstoupit tu krutou nejistotu a nasadit pneu, které nezná??!!
Stejné legendy jako s oleji a motory "zvyklými" na tu onu konkrétní značku
fockewulf píše: a když je přestanou vyrábět, tak bude jezdit po ráfcích nebo má podstoupit tu krutou nejistotu a nasadit pneu, které nezná??!!
Stejné legendy jako s oleji a motory "zvyklými" na tu onu konkrétní značku
Ale hovno. Ja to preci nikomu nenutim Sou to jich prachy, jich cas,tak at zkouseji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Nankang
FishX3 píše: ipetr> Jsi daval na BT023 - GSX 1400 - 14tis km ???? .......u mne po 6-7t vzorek pryc a na stredu draty
Já na nich najel tuším nějakých 8-9 tisíc. Nesmíš tolik tahat na rovinkách, ty jeden rovinkáři
FishX3 píše: ipetr> Jsi daval na BT023 - GSX 1400 - 14tis km ???? .......u mne po 6-7t vzorek pryc a na stredu draty
Jo jak jsem psal, dal jsem 15 tis ale je fakt už dávno v pánu. Těch 15 tis bylo ale hodně turistických, Petrohrad, a podobné výlety kolem baráku.
Před lety jsem brigestonku 021-čku sjel totálně boky za jedno dopoledne v Sosnové a pak jsem musel na výlet do Polska abych dojel střed. Ten obrázek co jsem přiložil, to byla také pneu po pár kolech také v Sosnové, tam se to prostě dá.
Prostě jde o styl, jezdím plynule a moc nebrzdím. Kdo mne zná potvrdí.
Naposledy editováno 03.02.2015 21:13:49
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Nankang
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Nankang
Právě jsem se vrátil z cesty do Gruzie a Arménie. Najeto 11011 km (jen malinko jsem švindloval, potřebné 3 km jsem najel kolem baráku, aby to číslo bylo hezké).
Celkem na těchto pneu najeto 11286 Km.
Předek zbývá tak 60% vzorku.
Zadek tak 30%.
V enduro terénu najeto zhruba 100 km a to suzinka zvládla i půl metrové brody. Šotoliny, stepní cesty najeto dalších 100 km. Samozřejmě nemá cenu posuzovat chování na tomto povrchu, vše ale přestála bez problémů. Vyjel jsem výš a dál než enduristi.
Mokro, kroupy, sníh. Ani jednou mne nepřekvapila a akvaplaning jsem nikdy nepocítil. Na mokru jsem zkoušel maximální akceleraci, pamatuji, že maxiska klouzla i za 3 ale Nankang držel i při maximální akceleraci ze dvojky. Je pravda, že silnice byla celkem hrubá což má jistě vliv na přilnavost. Přechody a bílé čáry za mokra jezdím s velkým respektem, ale ani tam jsem nezaznamenal nic co by mne překvapilo.
Sucho, velké sucho, velehorko. Také naprosto standardní chování.
Typ jízdy turistická bez větších bláznovin. I když, za deště na kroupách jet skoro 150 se dá považovat za bláznovství.
Motorka maximální zatížení, bohužel jsem nevážil celou motorku jsem ale kufry jsem měl slušně nacpané.
Sjetí pneu je (i přes hodně km dálničních přesunů) bez větších hran, je hodně znát, že to je dvousměsovka. Ještě uvidím, co to udělá po výletu do Mostu, který plánuji na ojetí boků.
Za mne, pokud nekoupím v nějaké opravdu super akci moje oblíbené BT023 za hodně podobnou cenu za jako jsou tyto Nankangy, tak jdu určitě zase do Nankang Roadiac WF.
enduro vložka z Gruziňské Mestiny do Ušguli
Kapadokia
toto je dál (Ušguli)
a toto je výš (Göreme)
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Nankang
A to jsou po těch 12tis ještě použitelný? Nikdy jsem tolik na gumách nenajel a to nedělam nějaký hovadiny, tak se mi to zdá slušnej nájezd Ještě jestli jsi najel dost po dálnicích.