globalmoto_duben_nolan





Téma: Sxv 550
7.1.2015 v 20:15
Zdravim chtel bych se zeptat jestli tu ma nekdo zkusenosti s Aprilie SXV 550.. na jare si ji budu kupovat ale kazdej tu motorku jen pomlouva a nadava na ni sice si to nenecham rozmluvit ale rad bych vedel vic o udrzbe po kolika Mth se meni olej atd dalsi zapory k teto motorce predem dekuji

Sxv 550

7.1.2015 v 20:38 | Nahoru | #1
Na udrzbu se podiv do manualu.

Sxv 550

7.1.2015 v 20:41 | Nahoru | #2
Pokud jí opravdu tak chceš, tak by jsi měl o záporech i kladech mít už asi jasno ne?

1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550

7.1.2015 v 20:51 | Nahoru | #3
Řeknu to takhle kamarád ji měl od nové, jede to jak píchlá svině, když jede... Nikdy se nedočkal bez problému ani intervalu výměny oleje, narval do ní horem dolem a pak to radši prodal a koupil R1 Prý si měl koupit tu 450 ta vydrží víc, ono 550 je prý spodek 450 a vršek jen větší vrtání proto se to sere, jo a elektrika je taky nevypočitatelná někomu i ta moto shořela...

Sxv 550

7.1.2015 v 20:56 | Nahoru | #4
Jasno mam ale za zeptani nic nedam a hlavne neznam nikoho kdo by ji mel Ja ji budu mit beztak jen na vikendy. v nedeli vecer odjizdim do prace a vracim se v patek vecer takze kdyz s tim clovek nelita denne tak to snad tak hrozny nebude

Sxv 550

7.1.2015 v 21:06 | Nahoru | #5
Jj jel jsem na ni a je to fakt nářez,nejhezčí sm,ale jak psal bracha,mel ji Bulega zde na fóru a intervalu vymeny oleje se 2-3x nedockal,ale za to svezeni to stoji

2 reakcí na tento příspěvek Sxv 550

7.1.2015 v 21:07 | Nahoru | #6
Najdi si kolik stoji udrzba u nejake ostre 450 ktera ma spis horsi povest a vic se sere - vynasob to dvema a mas zhruba kolik te bude stat provoz sxv

1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550

7.1.2015 v 21:35 | Nahoru | #7
sakra, čekal sem, že ti bude o 3 roky míň.. hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550

7.1.2015 v 22:05 | Nahoru | #8
myty_fakta> proc o tri roky min :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550

7.1.2015 v 22:19 | Nahoru | #9
necvi> protoze tenhle model je fakt ekonomickej nesmysl...

Sxv 550

7.1.2015 v 23:19 | Nahoru | #10
Známej ji měl. Zadřela se na klice a po max 1500 km znova.

Sxv 550

Skvělá odpověď, děkuji! 8.1.2015 v 06:00 | Nahoru | #11
Hele silně jsem o ní uvažoval a vlastně tak ještě trochu pořád uvažuju. Mluvil jsem se spoustou lidí co ji měli (měli, nemaj [ ] ) a s lidma který ji znaj a na tý motorce není kromě krutýho jízdního projevu nic dobrýho
Nejlepší byl kluk, kterej mi vyprávěl, že vždycke když chtěl jít jezdit, musel si jet nejdřív koupit nový svíce
Tak si to dobře promysli, ať se ti ze snu nestane noční můra....

(reakce na) Sxv 550

8.1.2015 v 09:38 | Nahoru | #12

assassin píše: Najdi si kolik stoji udrzba u nejake ostre 450 ktera ma spis horsi povest a vic se sere - vynasob to dvema a mas zhruba kolik te bude stat provoz sxv



má to logiku

(reakce na) Sxv 550

8.1.2015 v 11:16 | Nahoru | #13

assassin píše: Najdi si kolik stoji udrzba u nejake ostre 450 ktera ma spis horsi povest a vic se sere - vynasob to dvema a mas zhruba kolik te bude stat provoz sxv



Jo, tak nejak je to velice pekne popsane

Sxv 550

8.1.2015 v 14:02 | Nahoru | #14
pak dej vědět jak to vrní,taky jsem po ní toužil,ale byl jsem zle vystrašen.

Sxv 550

8.1.2015 v 15:03 | Nahoru | #15
Je krásná,řekl bych,že nejhezčí-italové umí-,jede jak svině(když jede),ale podívej se na výsledky-kdy kdo na ní zajel nějaký špičkový umístění trvale,nejen náhodně??? To snad mluví samo za sebe... .Mě to připadá,že to v Aprilce zabalili moc brzy-asi věděli proč P-H.

Sxv 550

8.1.2015 v 18:59 | Nahoru | #16
Tak vam dekuji hold asi nikoho kdo ji chvali nenajdu :D na jare napisu az bude zatim se mejte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550

8.1.2015 v 19:00 | Nahoru | #17
Lion> Staci dobra prace

(reakce na) Sxv 550

8.1.2015 v 22:29 | Nahoru | #18
necvi> tak ono furt je rozdíl dát za 10 mth 2000 nebo 5000 např. čas projedeš stejnej, ale prachy řádově jiný... a zas tak zázračně to třeba oproti 550 či 650 od Husabergu nejede si myslim...

1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550

8.1.2015 v 22:52 | Nahoru | #19
Taky uz sem o ni premejslel a s tim co najedu by me asi netrapily ani ty prachy za provoz - ale ona asi krom "jinyho" zvuku a par konim ve spicce nema nic navic proti konkurenci - kdyz to porovnas se necim soucasnym ala fe501 tak to pojede dokonce o neco hur .. Dole to jede definitivne hur i nez jeji jednovalcovi soucasnici - a me na motardech vzdycky spis bavila ta ostra reakce na pridani, kolo v luftu u bergu 550 apod ... Rozhodne bych se na tom nejdriv svezl a pak se svezl na necem novejsim funkcnim... Je krasna, je v2 ... Ale myslim ze u ciste ucelove veci kterou motard je bych se spis ridil necim jinym nez designem a zvukem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550

13.1.2015 v 20:21 | Nahoru | #20
assassin> myslis ze SXV nema takovy zaber od spoda jako husaberg a husgvarna 510r ???

(reakce na) Sxv 550

13.1.2015 v 21:00 | Nahoru | #21

necvi píše: assassin> myslis ze SXV nema takovy zaber od spoda jako husaberg a husgvarna 510r ???



Ja na ni nejel, ale co jsem slysel a videl na zavodech tak to na vyjezdech ztracelo, bylo videt jak na delsi rovince se to rozmota s zacne to ostatni dotahovat..... Ona i ta 510 na berga nema, zvlast ty novejsi, jezdil jsem na 06 a pak tusim ze to byla 08 - a ta karbecova jela odspodu o dost lip, ostrejsi reakce, ta s fi jela plynule a asi i v otackach vic, ale dole nic moc - ostatne se casto ty novejsi predelavaj na karbec...

Jako sxv se provozovat da - jen musis mit penize, a zas kdyz prachy mas tak jsou dneska schopnejsi motorky - tak proc nekoupit novy/zanovni neco co zas funguje lip nez "starou" exotiku....

(reakce na) Sxv 550

13.1.2015 v 21:02 | Nahoru | #22

dewwil píše: Řeknu to takhle kamarád ji měl od nové, jede to jak píchlá svině, když jede... Nikdy se nedočkal bez problému ani intervalu výměny oleje, narval do ní horem dolem a pak to radši prodal a koupil R1 Prý si měl koupit tu 450 ta vydrží víc, ono 550 je prý spodek 450 a vršek jen větší vrtání proto se to sere, jo a elektrika je taky nevypočitatelná někomu i ta moto shořela...


A není to náhodou italská motorka??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sxv 550

13.1.2015 v 21:04 | Nahoru | #23
necvi>

SXV 550



Husaberg 650



SM 510R



jinak mam nekde test SM450R, FE550, SXV550... muzu to naskenovat

Naposledy editováno 13.01.2015 21:13:55

1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550

13.1.2015 v 21:56 | Nahoru | #24
Lion: ta sxv v grafu bude mit od serie celkem daleko, rekl bych...

(reakce na) Sxv 550

13.1.2015 v 22:41 | Nahoru | #25
assassin> bral sem prvni graf z google co byl čitelnej...

Here's the stock engine (red) v. modified engine (blue) with headwork done but with standard pistons (no change to compression ratio) + Unifilter air filter.

Power increased by about 13% (9 bhp) and torque increased by about 15% (5.5 ft/lb). The shift in the torque curve is particularly impressive.

The SXV also has a single outlet Silmotor Ti exhaust system.

1 reakcí na tento příspěvek Sxv 550

13.1.2015 v 22:53 | Nahoru | #26
Lion: no ten graf seriovy moto kdy jeste v 11tis jde vykon nahoru se mi moc nezda..

(reakce na) Sxv 550

13.1.2015 v 23:37 | Nahoru | #27
assassin> jo tohle... tak třeba tahá až do omezovače

Naposledy editováno 13.01.2015 23:41:18

Sxv 550

Skvělá odpověď, děkuji! 14.1.2015 v 00:31 | Nahoru | #28
mel sem v minulosti RXV550- ta motorka jede jak debil...

...tenkrat sem byl ridic kamionu s hutnou vejplatou,, tak sem si mohl tuto drahou kundu vydrzovat..

..v dnesni dobe bych tuto motorku doporucil pouze fajnsmekroj nebo nejvetsimu nepriteloj....

Sxv 550

Skvělá odpověď, děkuji! 16.1.2015 v 08:12 | Nahoru | #29
Už jsem to tu párkrát psal. Kámoš má ten první model (myslím 07ku) a kromě takové té klasiky, že z toho teče olej a tak, to jezdí v pohodě. Kupoval ji jako novou a po cca. 7 000 km to šlo na GO (myslím, že to nebylo ani za 20k Kč) a doteď jezdí (kolik má najeto nyní, netuším). Dokonce servisuje i podle manuálu pro provoz na silnici, takže olej asi po 1 000 km nebo kolik, prostě nesmysl interval. On jen jezdí a na servis to vozí myslím do Aprilie.

Jinak to SXVčko jede ve špičce trochu líp a myslím, že i točí o něco víc, než SM 510 R, takže to mělo lepší top speed, ale do cca. 160ti jsme na tom byli stejně. Ale je pravda, že já měl +3 zuby na rozetě a on sérii, takže ve výsledku by asi Aprilka jela trochu líp, ale žádný super rozdíl to nebude. Trochu mě ale překvapila ta přední brzda. Myslím, že Aprilka tam má v sérii Maguru a ta po pár tvrdších brzdách zvadla rychleji, než Brembo na Husce. Ale možná by pomohla jen lepší kapalina.

Pro mě osobně to byl v té době motard s nejlepším designem, ale v sérii asi s nejhorším zvukem. Se sériovým laufem je ten zvuk takový nedůstojný, pro motarda, na to si kámoš po KTM taky stěžoval.

Poslední věc co mě napadá je, že je to stříkačka (pro mě rozhodně benefit), ale co si pamatuji, tak třeba Ryan Moore si na to stěžoval (a pak jí kvůli tomu i prodal), protože mu to při circle wheelie chcípalo a nebyl schopen to ani s technikama v Aprilii naladit.

(reakce na) Sxv 550

16.1.2015 v 18:50 | Nahoru | #30
Lion> cekal sem za sxv na tom bude podstatne lip zklamany
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist