Téma: Albánie nebo Rumunsko

5.1.2015 v 16:32
Chceme jet na dovolenou v červenci 2015 a nemůžeme se domluvit, jestli Rumunsko nebo Albánii, mám cestovní enduro Kawasaki versys 650, kamarád BMW 650GS a chceme si užít silnici, moře, ušetřit nějaký peníze za ubytování (takže stan berem). Chci se zeptat jací jsou lidé v těchto zemích jaké jsou silnice, drahé ubytování, památky, zajímavá místa. Řeknu to na rovinu, má cenu se táhnout 1500 km do Albánie a tam najet ještě cca 500-1000km abych něco viděl?
Anketa: Rumunsko nebo Albánie

5.1.2015 v 16:37 | Nahoru | #1
Pěkně je tam i tam.

5.1.2015 v 17:03 | Nahoru | #2

PEPAFJR píše: Pěkně je tam i tam.

5.1.2015 v 17:05 | Nahoru | #3
Jestli má cenu se táhnout 1500km do Albánie? Rozhodně má ale podle položeného dotazu se ti tam moc nechce tak se na to vyprdni a jeď do Rumunska. Navíc v červenci byste tam chcípli.

5.1.2015 v 17:11 | Nahoru | #4
Nebráním se Albánii, vypadá to že tam asi pojedem, ale myslím si, že Rumunsko je ve všech směrech lepší, nevím , můj názor proto se taky ptám.

5.1.2015 v 17:13 | Nahoru | #5

Naposledy editováno 05.01.2015 17:13:51

5.1.2015 v 17:16 | Nahoru | #6
Ono už právě ta cesta do Albánie, když to vezmete přes nádherný Durmitor, je nezapomenutelný zážitek. Ale doporučil bych vám spíš jet později, až tak na začátku podzimu. I ceny jsou příznivější a noclehy v hotelech kolem 10E.

edit: dnes už se tam dá jet opravdu na čemkoliv

Naposledy editováno 05.01.2015 17:18:35

5.1.2015 v 17:18 | Nahoru | #7

Fidži_CZ píše: Jel bych do Albánie než to tam všechno vyasfaltujou. Jen nevím, jestli bych zrovna bral Versyse jako vhodný stroj. Jako odjet se to dá na ledasčem, ale spíš bych tam viděl něco jako XT600. Ale fakt záleží co chceš jet.

Chtěl bych jet právě spíše silnici a nějaký stěrk, OFFROAD vůbec!

5.1.2015 v 17:21 | Nahoru | #8

[quote=Namork1]Tohle na Lipnu ale neuvidíš

Tak musí do Chánova

5.1.2015 v 18:04 | Nahoru | #12
Přes Albánii jsme letos jeli, ale moc jsme se tam nezdržovali. Mě se líbila Makedonie, unešenej jsem byl z Černý Hory. Celkově zajímavej výlet. Tady je jen pár fotek pro inspiraci. Jeli jsme 1x DL1000, 2x DL650 a moje přítelkyně na sníženým Versysu (-5cm). Problémy s výškou motorky jsme měli jenom na těch DL650 (rvaní centrálama o zem). I ten sníženej Versys na tom byl líp. Ale nic dramatickýho. Jeli jsme taky "jen asfalt" (místy ale narazíš na štěrk a hlínu, v Albánii místy hrozný asfaltový muldy), takže pokud nevyhledáváš off-road, nemusíš se podle mě bát.

5.1.2015 v 18:12 | Nahoru | #13

Namork1 píše: Tohle na Lipnu ale neuvidíš

stačí popojet kousek směr Českej Krumlov loni sem na motorce projížděl přes Větřní a na to nic nemá. Rval jsem jí co to šlo aby mi to tam cestou nerozebrali

5.1.2015 v 18:13 | Nahoru | #14
Tak dobře, tak už je asi jasno že Albánie a cestou zpět Chorvatsko, Černá hora atd... ted ještě sehnat nějaké spolucestovatele, jsme zatím dva. Cestu plánujeme na 14 dní přesné datum si stanovíme až budeme vědět přesný počet lidí, kteří jedou na 110%.

5.1.2015 v 18:21 | Nahoru | #15
Ona je mnohem lepší šotolina, než rozmlácená asfaltka. Z Komanu do Shkoderu vedla asfaltka, která vypadala jak po bombardování a byl to vůbec ten nejhorší úsek z celé Albošky.

5.1.2015 v 18:28 | Nahoru | #16

5.1.2015 v 18:59 | Nahoru | #17

liborbrunclik píše: A jakpak se chovají na silnici? :D slyšel jsme že jsou tam ohleduplní jako nikde :D :D :D

Teď nevím jestli jsi to nemyslel jako ironii ale naše zkušenost je opravdu taková. Všude jsme dostávali přednost a policajti nás nechávali projet stejně jako mercedesy s tonovanými skly

5.1.2015 v 19:05 | Nahoru | #18
Zdravím tě! Vše podstatné jsem ti napasal do PM (odkaz) Pokud se mohu vyjádřit: Pro mě by byla jasná volba Albánie Snad to letos vyjde znovu

5.1.2015 v 19:17 | Nahoru | #19
jestli má cenu táhnout se 1500km...?šak právě o to jde,myslím..byl jsem tam loni poslední týden v srpnu a byla to super špica speciál...stan nepotřebujete,ubytování 10-15 éček.albánie a černá hora fakt stojí za to!valte to,kolama dolů!!!

5.1.2015 v 19:23 | Nahoru | #20
Letos jsem byl v Černý Hoře a rozhodně to na mě zapůsobilo...potvrzuju, že Durmitor je pecka...

Naposledy editováno 05.01.2015 19:24:15

5.1.2015 v 19:27 | Nahoru | #21
Já mám projety obě země+ Monte Negro i Bosnu, všechny 4 úžasný,ale Rumunsko je Rumunsko. Zamiloval jsem se do tý země. Za mne rozhodně Rumunsko.

5.1.2015 v 19:41 | Nahoru | #22

5.1.2015 v 19:45 | Nahoru | #23
prackarr> Přidávám se k tomuto člověku.Rumunsko je Rumunsko

5.1.2015 v 19:46 | Nahoru | #24

Sema píše: Prasárny jsem tam neviděl (to až později v Černé Hoře a Chorvatsku). Policajti jen zdravili. Problém byl po setmění (hodně neosvětlených aut a povozů).

Policajti v Rumunsku- nejlepší v Evropě. Ti naši chachaři by se o nich měli učit, co znamená to, co mají napsáno na dveřích.

5.1.2015 v 22:13 | Nahoru | #25
Rumunsko, Albanie, Makedoniie a Cerna hora a nebo klidne hornate oblasti Srbska - nikde neudelas chybu jen v Bosne pokud neprsi tak tam aspoň chumeli (vtip castecne zalozeny na zkušenostech )
jen to chce nejet uplne naslepo a vybrat si pekne (tj. hnusne ) cesty - kazda země ma svoje v každý jsem byl několikrát a ještě mne ani jedna neomrzela kdyby byl cas a peníze jezdim na motodovolenou 20x rocne s versysem budes mit paradni spotřebu a dalnice i silnicky pojedes s prstem v nose na sotolce se budes trochu trapit a nesmí ti zapršet ale das to - je skoda nejet nejakou tu sotolinku -asfaltovy silnice mame i u nas ale desitky kilometru gruntovek to uz u nas nemame

5.1.2015 v 22:51 | Nahoru | #26

Fidži_CZ píše: liborbrunclik> Tak to nevím, proč zrovna tyhle destinace. Krása je právě v těch opuštěných místech bez asfaltu a turistů. Ale proti gustu...

dávno to tak není

5.1.2015 v 23:05 | Nahoru | #27

Namork1 píše: Tohle na Lipnu ale neuvidíš

jojo,Ládí mimčo

6.1.2015 v 00:36 | Nahoru | #28

rick píše: jojo,Ládí mimčo

jj určitá podoba tam je

6.1.2015 v 09:30 | Nahoru | #29
Nemůžeš se rozhodnout tak si projěď obojí nekde tu lítá můj cestopis z 2013 kdy jsme to jely a z rumunska jedeš do albánie přez makedoniji a ta je taky pěkná jinak každopádně do albányje jedině přez bosnu je to pomalejší ale není tam takovej hic mají levnej benzín a žrádlo je tam krásně a nejsou tam turisti

6.1.2015 v 11:24 | Nahoru | #30
Rumunsko i Albánii jsem byl už třikrát v rozmezí 10 let. Do Rumunska už mně nikdo nedostane, už je to normální civilozovaný stát s novými alsfaltkami lepšími než u nás. No a v Albánii to začíná být to samé, takže jeď tam, dokud uvidíš alespoň nějakou divočinu a to nemyslím jenom cesty, ale život lidí jako takovej.