globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Akrapovič
 
1.1.2015 v 12:31
Zdravím. Má někdo zkušenosti s výměnou výfuku za Akrapovič S-Y10SO7-HRT? Jsou potom potřeba ještě nějaké další úpravy, nebo ty výfuky stačí prostě jen vyměnit...? Jinak motorka je Yamaha FZ1 (2006).

Naposledy editováno 01.01.2015 13:07:13
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič

1.1.2015 v 12:50 | Nahoru | #1
Sice jsi nenapsal motorku, ale je tu několik možností. Dáš tam ten výfuk a všechno bude super. Dáš tam ten výfuk a budeš tam mít nějaký výkonový "díry" v určité části spektra otáček nebo problém tohoto typu a tam bude potřeba nějaký PowerComander + brzda a to už nějaký tisíce budou. Může ti to střílet do výfuku což někdo říká že ti to může podpálit výfukový ventily , ale spoustě lidí to střílí a nemají problém. Ale co se týče čistě výměny z technického hlediska tak pokud je to na tvůj model tak jen nasadíš a hotovo.

(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 12:55 | Nahoru | #2
JohnnySX> dle označení asi velkej Fazer ostatní je blbost

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič

1.1.2015 v 12:58 | Nahoru | #3
Ničeho se neboj, práce na cca 15 min a ono to je moc dobře spočítaný a Akrap na 105 % a hlavně se tady neraď Právě ty díry a lineární křivku ten Akrap vyhladí a pokud se nebudeš hrabat ještě v sání tak to vůbec neřeš nemáš herku s karbcem

Naposledy editováno 01.01.2015 13:08:54

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič

1.1.2015 v 13:13 | Nahoru | #4
Z vlastní zkušenosti -sice nemám akrapovič , ale taky mě strašili a žádný problém nemám ( výfuk ixil). Nicméně někdo s tím prostě problém má .

Naposledy editováno 01.01.2015 13:14:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 13:18 | Nahoru | #5
JohnnySX> no právě tady to je samej strašák stříkačka v poho u karbce může i být ale když ještě nemorduješ např. KN - jedna změna většinou OK a to i včetně bohatosti směsi

Naposledy editováno 01.01.2015 13:21:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 13:20 | Nahoru | #6
Ales600> Díky za info. Ještě by mě zajímaly ty výkonnostní propady - ty sis to nechával někde přeměřit (kde)? A s tím sáním....uvažuju o výměně filtru za K&N...

(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 13:21 | Nahoru | #7
Ales600> Je, co si budeme povídat. Myslím si, že zrovna akrapovič to má dobře ozkoušený, ale i tak se tu sem tam někdo s problémem objeví. Ale to nic nemění na tom že zvuk laděného výfuku za to prostě stojí

(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 13:25 | Nahoru | #8
PajaBery> Já osobně ten problém neměl, ale pokud tam nějaký ty "propady" mít budeš tak to poznáš při jízdě že ti to v určitých otáčkách nějaké rychlosti trochu přestane táhnout a pak už zas normálka a dost často je to právě tím že někdo mění i výfuk i filtr ( dost často právě za ten K&N). Při výměně čistě koncovky výuku si myslím na 99% že to budeš mít bez problému. Pokud přidáš i ten filtr tak těžko říct , ale vyměnit ho můžeš vždycky. ;)

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič

1.1.2015 v 13:50 | Nahoru | #9




(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 13:52 | Nahoru | #10
Ales600>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 15:04 | Nahoru | #11
PajaBery> Jestli to máš na FZ1,tak to nemusíš řešit.Ser na nějaký otevřený filtry atd.Mrkni na můj profil,mám tam mistra Akrapoviče v carbonu a nemůžu si ho vynachválit,zvuk je prostě,je to Akrapovič,co víc chceš vědět.A pro model 2006,je to přímo dělané,pouze na model 2006 je to homologované a odladěné,nemusíš nic řešit,pokud se tedy bavíme o FZ1.

Akrapovič

1.1.2015 v 16:46 | Nahoru | #12
vyhozený prachy!!!!!!!

Akrapovič

1.1.2015 v 19:10 | Nahoru | #13
Akrap je špička. Ale jak píše bulldogbiker nejsou to zrovna dobře vynaložený peníze,
jestli to kupuješ za plnou cenu. Je to jen koncovka, univerzál na Fazera 2006 až 2015. Přidá to tak dva koně možná, což opravdu nepoznáš. Právě z toho důvodu, že to moc výkonu nepřidá, nemusíš na druhou stranu nic upravovat :D. Krávál to ale bude slušnej.
Jestli ho máš za lepší peníze, pak vzhůru do toho :).

2 reakcí na tento příspěvek Akrapovič

1.1.2015 v 19:22 | Nahoru | #14
Jinak ten graf od Akrapoviče se mi moc nezdá. Jako skoro 10 koní a 7 Nm skoro v polovině spektra otáček. Buď je originál skoro neprůchozí brčko od limonády, nebo je to nesmysl :).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 19:33 | Nahoru | #15

MichalR66 píše: Jinak ten graf od Akrapoviče se mi moc nezdá. Jako skoro 10 koní a 7 Nm skoro v polovině spektra otáček. Buď je originál skoro neprůchozí brčko od limonády, nebo je to nesmysl :).


jasný je to volovina a 90% lidí to ani nepozná. .
Lepší ty prachy dát do benzínu a jezdít né machrovat.

(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 19:47 | Nahoru | #16
bulldogbiker> Svým způsobem máš pravdu,nemusíš nic řešit,když jedeš k sousedům,neřešíš převatování,když sebou plácneš,tak na bazaru seženeš výfuk za cca 2000kč i míň.Ale ten zvuk je pecka a vzhled je také mňam.Na druhou stranu,těch cca 17-18tis vrazit do benzínu,sakra to by se jezdilo dlouho,alespoň tedy u mě. Já mám ještě jeden koníček a ten je náročnější,než moto,jak časově,tak finančně.A těch bikerů tu bude určo více Takže si tu svou hýčkám a šperkuji

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič

1.1.2015 v 20:21 | Nahoru | #17
no s tim kraválem nevim nevim. Akrapy sou obecne nejdrazsi a nejtissi laufy. Mozna taky nejsetrnejsi k motoru, ale to sou vecny dohady a odhady jenom... Kazdopadne dulezitej je kraval!

(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 20:27 | Nahoru | #18
dejf.> Máš recht,není to kravál,je to koncert ,krásně dunivý

1 reakcí na tento příspěvek Akrapovič

1.1.2015 v 20:34 | Nahoru | #19
Prirovnal bych to k autum - kdyz je ladak na 911, GTR, lambu atd strojich libi se to skoro vsem co jim aspon trochu voni spalenej benzin... Pokud je ladak na oktavce, golfu apod strojich tak stejni lide krouti hlavou ...

(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 21:02 | Nahoru | #20
assassin> jak rikas. Nicmene vyhodou motorek je, (dyz to neni vylozene naky prditko, kde ladak vyloudi akorat hlubsi ton, kerej je blizko ctyrtaktni sekacce na travu) ze hlasaj pekne tak nejak "vsechny". Ctyrvalcovej motor, kdyz jeci v tockach je proste fajn i kdyz je to jenom naka rozpoctova sestka a nebo treba nova ZX10R apod...Stejne taky Ltwiny, Vtwiny vetsich objemu. To u aut je problem, ze aby ten zvuk byl trochu porno, musi top bejt vetsinou trochu drazsi kara a aspon 6valec + ... Aby byl v kare zajimavej ctyrvalcovej sound, musi to bejt trochu jina kara nez tuneruv faborit, nebo starej golf s velkym RE(á)MUSEM.
Ikdyz mi motorka polyka fsechny prachy, tak je to furt levna zabava oproti autu.

Naposledy editováno 01.01.2015 21:04:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 21:07 | Nahoru | #21

MichalR66 píše: Jinak ten graf od Akrapoviče se mi moc nezdá. Jako skoro 10 koní a 7 Nm skoro v polovině spektra otáček. Buď je originál skoro neprůchozí brčko od limonády, nebo je to nesmysl :).



Oficiální z Akrapovic a mám vyzkoušeno ze s pravdou se to moc neliší

(reakce na) Akrapovič

1.1.2015 v 21:12 | Nahoru | #22

Ales600 píše: Oficiální z Akrapovic a mám vyzkoušeno ze s pravdou se to moc neliší



Jakoze mas graf z brzdy pred a po instalaci a bez cehokoliv jineho ten graf vypada jako ten co tu je? Cca 10koni navrch skoro vsude ?

Ja mam treba vyfuky BOS a prestoze na strankach maj grafy podobny jako akrapovic tak v praxi to vykon proti serii znatelne ubere....

Akrapovič

1.1.2015 v 21:23 | Nahoru | #23
U Fz8 ano,uplne vyhlazení ve středních otáčkách, asi se najdou lidi kteří to potvrdí nárůst cca 3+ koníci.
Dle nepodloženych informací ofiko Yamaha oslovila Akrapoviče na plne odladění a vyreseni lineárního tahu motoru prachy budou a my NE,ten zvuk stoji za to a vezme za srdičko a při jízdě to je sakra znát

Naposledy editováno 01.01.2015 23:29:39

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

2.1.2015 v 10:04 | Nahoru | #24

norma píše: PajaBery> Jestli to máš na FZ1,tak to nemusíš řešit.Ser na nějaký otevřený filtry atd.Mrkni na můj profil,mám tam mistra Akrapoviče v carbonu a nemůžu si ho vynachválit,zvuk je prostě,je to Akrapovič,co víc chceš vědět.A pro model 2006,je to přímo dělané,pouze na model 2006 je to homologované a odladěné,nemusíš nic řešit,pokud se tedy bavíme o FZ1.


Zvuk je prostě nahovno jako u všech akrapů - jsou to jedny z nejtišších laufů. Pokud se ti zdá, že ti s nima FZ1 řve, tak si ji někde poslechni s mivvem

(reakce na) Akrapovič

2.1.2015 v 10:44 | Nahoru | #25

Jindřej píše: Zvuk je prostě nahovno jako u všech akrapů - jsou to jedny z nejtišších laufů. Pokud se ti zdá, že ti s nima FZ1 řve, tak si ji někde poslechni s mivvem


serte na ladáky jenom děláte zbytečně pásky a je to trapný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

2.1.2015 v 10:59 | Nahoru | #26
Jindřej> Koukám,jak ti z toho Itala zmodrala hlava,Akrapa jsem si nekupoval kvůli decibelům a 99 procent motorkářů určitě také ne. Nepotřebuji nikde upoutávat pozornost zvukem.Akrap má krásně chraplavý zvuk. MIVV je pro náctileté,co ještě namají v prd.....sluch. Pak koupí Akrapa,jako já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

2.1.2015 v 11:28 | Nahoru | #27

Jindřej píše: Zvuk je prostě nahovno jako u všech akrapů - jsou to jedny z nejtišších laufů. Pokud se ti zdá, že ti s nima FZ1 řve, tak si ji někde poslechni s mivvem


Někdo možná volí kvalitu zpracování a odladění před tím, aby každého druhého na ulici naštval jen tím, že projede.

(reakce na) Akrapovič

2.1.2015 v 12:08 | Nahoru | #28

Jindřej píše: Zvuk je prostě nahovno jako u všech akrapů - jsou to jedny z nejtišších laufů. Pokud se ti zdá, že ti s nima FZ1 řve, tak si ji někde poslechni s mivvem



zvuk Akrapa je hluboky a svym zpusobem kultivovany (aspon na moji VFR), da se s tim v klidu jet cely den a neboi te hlava, ale zaroven te registruji i auta kolem tebe .. to mi bohate staci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

2.1.2015 v 12:27 | Nahoru | #29

BlackSabbath píše: Někdo možná volí kvalitu zpracování a odladění před tím, aby každého druhého na ulici naštval jen tím, že projede.


Tak kvalitu má rozhodně. Ohledně ladění nevím jak to myslíš. Ladí se na brzdě a pokud tam nemáš nějakou hovadinu, je to jedno.
Měl jsem na rsv mivvy a teď mám akrapy a mivvy byly v celém spektru otáček lepší..... Ladil stejný člověk na stejné brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Akrapovič

2.1.2015 v 12:37 | Nahoru | #30

Jindřej píše: Tak kvalitu má rozhodně. Ohledně ladění nevím jak to myslíš. Ladí se na brzdě a pokud tam nemáš nějakou hovadinu, je to jedno.
Měl jsem na rsv mivvy a teď mám akrapy a mivvy byly v celém spektru otáček lepší..... Ladil stejný člověk na stejné brzdě.


nevíte někdo kdy by naladil piáno??
koukám zde samí odbornici...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist