globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nestartuje
16.12.2014 v 20:48
Zdarec, mám Kawasaki kle 500 motorku jsem zazimoval a teď cca po měsíci jsem se chtěl svést jenomže motorka mi vůbec nechytla... Tak jsem se chtěl zeptat jestli by někdo nevěděl v čem by mohl být problém??? Dopředu říkám že baterka je slabší ale startérem normálně otočí až po cca 5 minutách přemlouvání to baterka vzdala. předem díky za rady a odpovědi

nestartuje

16.12.2014 v 21:19 | Nahoru | #1
Klidně to může bejt tím že je baterka slabší. Ikdyž se ti zdá že to normálně točí, na pořádnou jiskru to nestačí.

nestartuje

16.12.2014 v 21:26 | Nahoru | #2
mě se tenhle problém stal už i jednou na podzim to stála zhruba asi taky tak dlouho a to jsem jí potom propojil přes kabely s autem a to chytla asi až na pošestý nebo na posedmý...

2 reakcí na tento příspěvek nestartuje

16.12.2014 v 21:32 | Nahoru | #3
Tak to bylo nejspíš tim jak stála. Ale vždycky chytla a chcípla ne? Teď nechytne vůbec?

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje

16.12.2014 v 21:34 | Nahoru | #4
Jak píšou kluci. Jde o to,že starter sice točí,ale na cívku jde málo šťávy, takže způsobíš jen jednu věc. zaleješ svíčky. Pokud máš NGK, tak ty jsou choulostivé na takové starty.
Vím o čem píšu, vlastní zkušenost.
Nech to chvíli stát, ideálně vyčisti svíčky ( nevím jestli tam máš přístup jako já, tedy jako jeptišce pod sukni) a pak to nastartuj přes autobaterii.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 21:43 | Nahoru | #5
Thunder> Ono jde o dvě věci. přívod paliva a dostatečnou šťávu do svíček.
Když dlouho stála tak u karburátorových motorů může být problém v časném dodání paliva do válců. Tím myslím že tam musí být dřív,než poklesna kapacita baterky pod hranici kdy je schopná utáhnout jak startér tak jiskru na svíčkách. ( startér dostává přednost).
někdy se stane, že se palivo "vytratí" z karburátorů a než ho tam pumpa zase dostane, může být už baterka slabá.
Ale u stříkaček by tohle nemělo asi nastat, tam se palivo natáhne při otočení klíčku.
Ale pokud je baterka slabá, čerpadlo palivo dodá,ale svíčka hadí slabou jiskru nebo žádnou i když se startér točí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 21:49 | Nahoru | #6
Kotas_XTZ> tak některý motorky nasajou už při zapnutí klíčku, některý až při startování. Moje až při startování, ale má vychytávku, že když zapnu klíček, dám nějakou rychlost a bez spojky máčknu startér, rozběhne se čerpadlo a nasaje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 21:59 | Nahoru | #7

Thunder píše: Tak to bylo nejspíš tim jak stála. Ale vždycky chytla a chcípla ne? Teď nechytne vůbec?



právě že vždycky bylo vše v pohodě šlapala jak měla ae ted jak stála tak nejde já zkusím dobýt baterku a uvidím snad budu úspěšnější

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 22:01 | Nahoru | #8

Thunder píše: Kotas_XTZ> tak některý motorky nasajou už při zapnutí klíčku, některý až při startování. Moje až při startování, ale má vychytávku, že když zapnu klíček, dám nějakou rychlost a bez spojky máčknu startér, rozběhne se čerpadlo a nasaje



Psal jsem, že některé motorky nasají palivo při otočení klíčku

Jen mi přijde nelologický tvůj postup. Čerpadlo začne dodávat palivo při startování i když rychlost zařazenou nemáš. To že dáš kvalt je spíš na závadu. Protože startér netáhne jen motor,ale ve tvém případě i převodovku, což baterce nebude pochuti)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 22:03 | Nahoru | #9

mira01 píše: právě že vždycky bylo vše v pohodě šlapala jak měla ae ted jak stála tak nejde já zkusím dobýt baterku a uvidím snad budu úspěšnější



Nabij baterku,ale protože je slabá, tedy má nízkou kapacitu ( velice rychle se vybije), tak po nabití baterky k ní stejně připoj autobaterii. To zaprvé.-))

Za druhé popřemýšlej po nové baterce, aby sis špatnou baterkou nepodělal regulátor dobíjení.

(reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 22:05 | Nahoru | #10

Kotas_XTZ píše: Jak píšou kluci. Jde o to,že starter sice točí,ale na cívku jde málo šťávy, takže způsobíš jen jednu věc. zaleješ svíčky. Pokud máš NGK, tak ty jsou choulostivé na takové starty.
Vím o čem píšu, vlastní zkušenost.
Nech to chvíli stát, ideálně vyčisti svíčky ( nevím jestli tam máš přístup jako já, tedy jako jeptišce pod sukni) a pak to nastartuj přes autobaterii.



jo jasný už vím :) já zkusím ae nabýt tu baterku jestli by chytla protože přes tu z auto z toho nemám dobrej pocit ae posledně mi to pomohlo pře auto tak uvidím :) jo jinak tam mám přístup zrovna takovej jako ty to abych rozebral půl motorky než se dostanu ke svíčkám :( tak dík za rady

(reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 22:09 | Nahoru | #11
Za druhé popřemýšlej po nové baterce, aby sis špatnou baterkou nepodělal regulátor dobíjení. [/quote]

jojo ae to je problém jenom jak stála jinak šlape uplně v pohodě ale na jaře pro sichr koupím stejně teda novou

nestartuje

16.12.2014 v 22:13 | Nahoru | #12
mira01: Připojením autobaterie nic nepokazíš, ničemu to neublíží.-))

Pokud mají obě baterky 12V.

Liší se pouze proudem. Značeno A a startér si vezme, jako jakýkoli spotřebič, pouze to co potřebuje.

Problém by nastal kdyby si na 12¨V připojil zařízení postavené třeba jen na 6V.

Na baterce hodnota udávaná Ah znamená jen kapacitu baterky, to je kolik hodin je schopná dodávat jednu ampéru. Podle této hodnoty se jen liší nabíjecí proud,když ji budeš nabíjet.
Uf,snad jsem to napsal pochopitelně)

(reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 22:20 | Nahoru | #13

Kotas_XTZ píše: Psal jsem, že některé motorky nasají palivo při otočení klíčku

Jen mi přijde nelologický tvůj postup. Čerpadlo začne dodávat palivo při startování i když rychlost zařazenou nemáš. To že dáš kvalt je spíš na závadu. Protože startér netáhne jen motor,ale ve tvém případě i převodovku, což baterce nebude pochuti)

tys psal že stříkačky natáhnou při otočení klíčku, ale ony to dělají i některý karburátorový, ale to je celkem jedno. A blbě si mě pochopil. Já když udělám ten postup jak sem psal, tak startér netočí, jen natáhne samotný čerpadlo. Pak vyřadím a startuju

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje

16.12.2014 v 22:25 | Nahoru | #14
A jinak vím že čerpadlo dává i při startování, ale právě když to dýl stojí, je dobrý nasát napřed, abych nedopadl jak tady kolega zakladatel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nestartuje

16.12.2014 v 22:48 | Nahoru | #15
Thunder> Možná je to tak. Africa vs tenerka, tedy lektrické vs podtlakové čerpadlo.-))
vím jistě,že podtlakové začne dodávet jen při točení startéru,elektrické si nějak už nepamatuju,ale logicky bude spínat,dokud ho tlak kapaliny nazastaví.:)
Ano, pochopil jsem to tak, že startuješ se zařazeným kvaltem)

Ale nemůžu soudit, rukama mi prošly jen 3 větší motorky z toho jen jedna s elekrickám čerpadlem a to byla právě afrika.
Ta, pokud si pamatuju, spínala čerpadlo ve chvíli kdy klesl tlak kapalina pod membránou. Fakt si nepamatuju,že by čerpadlo cvakalo jen při otočení klíčku, ale třeba jiná motorka to dělá. Nejsem mechanik, učím se za pochodu.-)

nestartuje

16.12.2014 v 22:51 | Nahoru | #16
Nicméne hlavní je pomoci mirovi a podle mě je problém jen v baterce.

Když je větší zima, olej je tužší, vše má větší valivý odpor a tím pádem větší záhul pro baterku, proto mu to v sezoně líp chytne. Jak připojí autobaterii a bude mít baterku v motorce nabitou, bude po problému,na tom se asi shodneme.-))

Já po zimě takhle nemohl nastartovat svoji první xt600Z a dneska mě stejný způsobem vypekla moje xtz750,ale ta po nabití baterla chtytla na druhé škytnutí.-)

2 reakcí na tento příspěvek nestartuje

17.12.2014 v 14:06 | Nahoru | #17
jestli ti to nechytá a měsíc stála tak nejdřív nabyj baterku potom dej kohout do polohy PRI nejakou tu minutku počkej a z kuz to ze sytičem a bez plynu nakopnout pokud nechytne sendej ten boční plastovej krám višroubuj svíci (je to tuším klíč č18 ale musí se zbrousit aby tam šel) svíci zapoj do fajky přilož k motoru a zatoč startérem a podívej se jestli háže jiskru pokud ji přitom budeš držet použij rukavice kope to jako kráva

(reakce na) nestartuje

17.12.2014 v 14:10 | Nahoru | #18
droud> Ahoj,byls trochu rychlejší,já mu psal PM.

nestartuje

17.12.2014 v 15:00 | Nahoru | #19
Kup novou baterku a novou svicku [nejlip Brisk, stoji 40 CZK a na rozdil od NGKvydrzi mnohonasobny uliti] . Dej do motorky a zkus nastartovar. Teprve kdyz se nepovede, muzes zacit badat a demontovat.

1 reakcí na tento příspěvek nestartuje

17.12.2014 v 16:20 | Nahoru | #20
co máte furt stou baterkou pokud vydržela pětiminutový trápení tak zas tak špatná nebude a klepadlo mi chytá dokud je schopný se to převalit

nestartuje

17.12.2014 v 16:43 | Nahoru | #21
ok já s tím něco provedu a ještě jednou díky všem zúčastněným za rady

(reakce na) nestartuje

17.12.2014 v 21:03 | Nahoru | #22

droud píše: co máte furt stou baterkou pokud vydržela pětiminutový trápení tak zas tak špatná nebude a klepadlo mi chytá dokud je schopný se to převalit

já to beru z vlastní zkušenosti. Když jsem měl slabší baterku a motorem ještě točila celkem obstojně, nechytlo to. Po připojení na auto krásně chytla.

(reakce na) nestartuje

17.12.2014 v 21:13 | Nahoru | #23

Kotas_XTZ píše: Thunder> Možná je to tak. Africa vs tenerka, tedy lektrické vs podtlakové čerpadlo.-))
vím jistě,že podtlakové začne dodávet jen při točení startéru,elektrické si nějak už nepamatuju,ale logicky bude spínat,dokud ho tlak kapaliny nazastaví.:)
Ano, pochopil jsem to tak, že startuješ se zařazeným kvaltem)

Ale nemůžu soudit, rukama mi prošly jen 3 větší motorky z toho jen jedna s elekrickám čerpadlem a to byla právě afrika.
Ta, pokud si pamatuju, spínala čerpadlo ve chvíli kdy klesl tlak kapalina pod membránou. Fakt si nepamatuju,že by čerpadlo cvakalo jen při otočení klíčku, ale třeba jiná motorka to dělá. Nejsem mechanik, učím se za pochodu.-)

co mě tak namátkou napadá, třeba zzr 600 cvakala už při zapnutí klíčku. Taky nejsem mechanik, ale samouk amatér Edit: jo a to by mě museli vlastní ruce nafackovat, kdybych pochodoval přes zařazenej kvalt a startér

Naposledy editováno 17.12.2014 21:16:59

(reakce na) nestartuje

17.12.2014 v 21:58 | Nahoru | #24

droud píše: jestli ti to nechytá a měsíc stála tak nejdřív nabyj baterku potom dej kohout do polohy PRI nejakou tu minutku počkej a z kuz to ze sytičem a bez plynu nakopnout pokud nechytne sendej ten boční plastovej krám višroubuj svíci (je to tuším klíč č18 ale musí se zbrousit aby tam šel) svíci zapoj do fajky přilož k motoru a zatoč startérem a podívej se jestli háže jiskru pokud ji přitom budeš držet použij rukavice kope to jako kráva



Venku mimo válec jiskru hodit může, ale při tlaku ve válci už nemusí. Ale nějaké vodítko to je

nestartuje

17.12.2014 v 21:59 | Nahoru | #25
Thunder: NO asi jsem to blbě pochopil, taky jsem se pozastavil nad startováním se zařazeným kvaltem.-))
Jinak díky za osvětlení při otočení klíčku u ZZR. Taky jsem samouk
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 lacerta82 7 11.10.2023 v 10:33 Radek2107


TOPlist