globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3
 
16.12.2014 v 18:26
Ahoj.

Nevíte proč na stejných kotoučích co jsou na gsxr 750 srad a k1-k3(750,1000..) je v manuálu napsaný jiný limit pro výměnu předních kotoučů? U srada píšou ve předu 4 mm a k1-k3 už 4.5 mm, u mé motorky a hayabusy je to taky 4.5 mm. Ty kotouče by měli být ale identický. Můžete se prosím podívat někdo co je na origo kotoučích u srada za min thikness 4.5mm nebo 4mm. Ptám se protože na svých mám asi 4.3 mm v manuálu je napsaný min 4.5mm tak nevím jestli to mám měnit nebo ne, ty kotouče nejsou volných v nýtech, nevibrují, prostě fungují normálně. Říkám si že když na sradovi je min tlouštka 4 mm tak bych je ještě sezonu nechal a pak přemýšlel o výměně, nebo to neřešit a vyměnit je ve 4mm? Příjde mi že když nový mají 5mm tak měnit je ve 4.5mm je docela brzo, výrobce to musí psát hlavně aby lidi častěji měnili spotřební věci. Ale jako riskovat se mi taky moc nechce. Na silnic nějak prudce nebrzdím, to brzdím dost zadkem, ale na okruhu bych nechtěl aby se mi kotouče zkroutili a já si rozbil držku .

Koukal jsem i na partsdepot a i tam je číslo kotouču stejný jak pro srada 750 tak k1-k3 750.

Dík

Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

16.12.2014 v 18:41 | Nahoru | #1
Na Sradu jsem měl 4,5mm (rok 99) na K1 4,5mm a tedka na K6 4,5mm vše orig. kotouče

2 reakcí na tento příspěvek Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

16.12.2014 v 18:48 | Nahoru | #2
Je zvlastni ze ale v manualu u srada je 4 mm a busy z tech let 4.5 mm, presto ze jsou to stejny kotouce. Pochybuji ze by delali pro kazdy model jiny matros, vim akorat ze ty modely maji jen rozdilnou barvu toho unasece.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

16.12.2014 v 19:01 | Nahoru | #3

Alexandr píše: Je zvlastni ze ale v manualu u srada je 4 mm a busy z tech let 4.5 mm, presto ze jsou to stejny kotouce.



A nemůže tam třeba hrát roli váha motorky? Mezi SRADEM a HAYABUSOU nějaký rozdíl bude ne?

(reakce na) Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

16.12.2014 v 19:12 | Nahoru | #4
BorekS> kdo vi. Ale rikam i novejsi model 750(k1-k 3) ma napsano 4.5 presto ze podle katalogu je to stejny kotouc. Jde mi hlavne o to jestli mam tam ty svoje jeste nechat kdyz fungujou normalne, asi by to nemelo byt nejaky tragicky co se tyce bezpecnosti kdyz u srada myvali min 4mm. Dal jsem po koupi moto do udrzby asi 40000kc tak se mi kupovat kotouce za 6000kc-10000kc ted zrovna moc nechce.

Naposledy editováno 16.12.2014 19:13:42

(reakce na) Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

16.12.2014 v 19:35 | Nahoru | #5
Alexandr> Nemá náhodou busa jinou hmotnost, třmeny...vyšší rychlost atd? To všechno zvyšuje zátěž na kotouč a ten jí musí bezpečně vydržet i při minimální tloušťce předepsané výrobcem.

Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

16.12.2014 v 19:48 | Nahoru | #6
Srada jsem měl 600ccm, K1 jsem měl litra a K6 je taky litr, takže v tom bych souvislost nehledal

Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

16.12.2014 v 21:10 | Nahoru | #7
Já si myslim, že to je podle váhy motorky. A k těm stejným číslům dílů na depotu: že jsou stejný čísla neznamená že jsou to identický díly. Taky jsem si dřív myslel, že to tak je, ale není.

Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

17.12.2014 v 10:12 | Nahoru | #8
TL 1000 R má taky 4,5 mm a to má jestli se nepletu stejný kotouče jak Busa takže stejně jak Srad.

Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3

17.12.2014 v 11:59 | Nahoru | #9
já bych to ještě neměnil, ale je to každého sichr...

nevím jak nové hondy, ale většina starších cbr má dokonce min. tl. 3,5mm, a to mi neříkejte že používají u hondy o tolik lepší materiál kotoučů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist