Nevíte proč na stejných kotoučích co jsou na gsxr 750 srad a k1-k3(750,1000..) je v manuálu napsaný jiný limit pro výměnu předních kotoučů? U srada píšou ve předu 4 mm a k1-k3 už 4.5 mm, u mé motorky a hayabusy je to taky 4.5 mm. Ty kotouče by měli být ale identický. Můžete se prosím podívat někdo co je na origo kotoučích u srada za min thikness 4.5mm nebo 4mm. Ptám se protože na svých mám asi 4.3 mm v manuálu je napsaný min 4.5mm tak nevím jestli to mám měnit nebo ne, ty kotouče nejsou volných v nýtech, nevibrují, prostě fungují normálně. Říkám si že když na sradovi je min tlouštka 4 mm tak bych je ještě sezonu nechal a pak přemýšlel o výměně, nebo to neřešit a vyměnit je ve 4mm? Příjde mi že když nový mají 5mm tak měnit je ve 4.5mm je docela brzo, výrobce to musí psát hlavně aby lidi častěji měnili spotřební věci. Ale jako riskovat se mi taky moc nechce. Na silnic nějak prudce nebrzdím, to brzdím dost zadkem, ale na okruhu bych nechtěl aby se mi kotouče zkroutili a já si rozbil držku .
Koukal jsem i na partsdepot a i tam je číslo kotouču stejný jak pro srada 750 tak k1-k3 750.
Dík
2 reakcí na tento příspěvek Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Minimální tloušťka kotoučů gsxr 750 srad a k1-k3
Alexandr píše: Je zvlastni ze ale v manualu u srada je 4 mm a busy z tech let 4.5 mm, presto ze jsou to stejny kotouce.
A nemůže tam třeba hrát roli váha motorky? Mezi SRADEM a HAYABUSOU nějaký rozdíl bude ne?
Naposledy editováno 16.12.2014 19:13:42