globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2
 
7.12.2014 v 17:16
Ahoj

Mám Varadero a už mi dosluhují Metzelerky EXP chci přezout na Conti TRAIL ATTACK .....
Jezdím pouze po silnici
Má někdo zkušenost mezi TRAIL ATTACK první a druhé generace ????
Dle foto vypadaj pneu totožně ale předpokládám jinou směs ...
Recenzí na první generaci je spusta ale na druhou jsem nic nenašel
Ne vždy je novější lepší.....
Ocením osobní zkušenost s vlastnosmi a nájezdem km

Díky mooooc







Naposledy editováno 07.12.2014 17:18:34
Předchozí
1 2
Následující

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 17:49 | Nahoru | #1
mám zkušenost jen s první generací na litrovém stromku drží bezvadně a nájezd cca 16-17000 zadek jdu do ní zase ten litr co je v ceně rozdíl radši projedu v benálu bávo a ktm je dávalo z výroby na gs a káťa na advíka

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 19:24 | Nahoru | #2
Conti Trail attack 2 mám na mém TA 700 najeto cca 4 tis, přezuto letos. Opotřenení zatím minimální, ještě je na nich stále patrný nápis Trail attack a to je rozhoně nešetřím. Na suchu jsou naprosto bravurní, za mokra jsou čitelný a příjdou mi v pohodě. Kámoš je má na Varaderu a taky spokojenej, najel na nich něco přes 10 tis, opotřebení už je vidět, ale stejně myslím, že 5 tisíc mu zadek ještě dá. Za mě

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 19:29 | Nahoru | #3
Mám je na v strom, jen měsíc ale dost dobrý! !

1 reakcí na tento příspěvek Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 19:37 | Nahoru | #4
No a víte někdo jaký je rozdíl mezi první a druhou generací ???
Vzorek mi příjde stejný
akorát cena je jiná ......

Naposledy editováno 07.12.2014 19:37:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 19:41 | Nahoru | #5

Petr_TA píše: No a víte někdo jaký je rozdíl mezi první a druhou generací ???
Vzorek mi příjde stejný
akorát cena je jiná ......


Měl jsem i tu první verzi.
Zda se mi nový model lepší, klidnější , tišší. .. možná jen muj pocit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 19:54 | Nahoru | #6
bulldogbiker> Trochu se jenom bojím aby to nebylo jak u Metzeleru .....
První obyč Touranzka super pak EXP horší a o NEXT jsem teké nic dobrého nedočetl
Všichni co mají vlastní zkušenost tak se vrací k první generaci

(reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 20:04 | Nahoru | #7

Petr_TA píše: bulldogbiker> Trochu se jenom bojím aby to nebylo jak u Metzeleru .....
První obyč Touranzka super pak EXP horší a o NEXT jsem teké nic dobrého nedočetl
Všichni co mají vlastní zkušenost tak se vrací k první generaci


Určíte to není krok zpět. Jen už jsem je jezdil v nízkých teplotách, takže vlastně jsou výborném když teď o tom přemýšlím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 20:22 | Nahoru | #8

Petr_TA píše: bulldogbiker> Trochu se jenom bojím aby to nebylo jak u Metzeleru .....
První obyč Touranzka super pak EXP horší a o NEXT jsem teké nic dobrého nedočetl
Všichni co mají vlastní zkušenost tak se vrací k první generaci

včetně mě. Dojezdil jsem NEXT a s díky se vracím k první generaci. Nestojí to za nic.

Co se týče těch Trail Ataků, tak když jezdíš POUZE asfalt, obuj tam čistě silniční cestovní gumy. Něco jako Pirelli Angel GT. Na asfaltu ti udělají lepší službu

2 reakcí na tento příspěvek Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 20:40 | Nahoru | #9
těmhle typům gum prostě nerozumím. Na asfaltu je to kompromis a v terénu jsou ztracený stejně jako silniční guma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 20:54 | Nahoru | #10
Begy> Ruku na srdce kolik lidí využije na 100% vlasnosti pneumatik potažmo motorek ....
Pak se najde střelec kterej umí a nemusí mít buchvíjakej stroj a nejnovější model pneu

(reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 21:45 | Nahoru | #11

Begy píše: těmhle typům gum prostě nerozumím. Na asfaltu je to kompromis a v terénu jsou ztracený stejně jako silniční guma.



je to kompromis...se scorpionama mt90 se na silnici neztratím a šotolinu/suchou polňačku taky zvládnou, ale je to o řád hlubší vzorek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 22:09 | Nahoru | #12

seikos píše: včetně mě. Dojezdil jsem NEXT a s díky se vracím k první generaci. Nestojí to za nic.

Co se týče těch Trail Ataků, tak když jezdíš POUZE asfalt, obuj tam čistě silniční cestovní gumy. Něco jako Pirelli Angel GT. Na asfaltu ti udělají lepší službu



Tak schválně ... kolik si na nich najel ????
Jinak aspoň držej ???

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 22:54 | Nahoru | #13
tak tedy obecněji... pokud bych uvažoval o nějakém terénu tak tyhle gumy jsou prostě výsměch.

cca moje měřítko:
sporty - neřeším, nemám
silnice + opravdu lehká šotolinka - jakákoli cestovní pryž
+-silnice + terén - Heidenau K60 Scout
terén + +-silnice - něco jako Cont TKC80

1 reakcí na tento příspěvek Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 22:57 | Nahoru | #14
z čehož plyne že Anakee, Trail Attack je guma dle mého soudu prostě k hovn... ničemu. Na silnici žádná sláva a v terénu nepomůže = neboli kdekoli s ní jedeš tak nepomůže :(

(reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 07:58 | Nahoru | #15

Petr_TA píše: Begy> Ruku na srdce kolik lidí využije na 100% vlasnosti pneumatik potažmo motorek ....
Pak se najde střelec kterej umí a nemusí mít buchvíjakej stroj a nejnovější model pneu

to že to někdo nevyužije na 100% není v případě pneumatik žádnej argument. A ne vždy nejnovější pneu není zárukou vyšší kvality oproti předchozí generaci.
Třeba takový Metzeler, ten jde v případě cenduro gum od deseti k pěti.
Na druhou stranu je silniční guma na silnici VŽDY záruka mnohem lepšího výkonu a spolehlivosti než cenduro guma. A je fuk jestli jsi střelec nebo mrdal. Takže poku jezdí pouze po asfaltu, je nějaká JAKÁKOLIV cenduro guma naprosto zbytečný kompromis.
Našel jsem ve své dtb i jeden historický porovnávací test. Jsou tam cenduro gumy (Scorpion, Anakee, Tourance) versus silniční (Pilot, BT-020)







Naposledy editováno 08.12.2014 08:13:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 08:11 | Nahoru | #16

Petr_TA píše: Tak schválně ... kolik si na nich najel ????
Jinak aspoň držej ???


Zadní jsem vyměnil za NEXT, když mi odešla po 14 tis Tourance (vyměněno na zákonné hranici). Vpředu jsem nechal Tourance. A NEXT byl vzadu po 8tis KO (pod zákonnou hranicí) a to jsem na ní jezdil jen kolem komína. Žádná dlouhá dovolená, kde bych ji oddělal na dálnici. Sjel jsem ji až na plátno (11tis) a vyměnil jsem ji za starou dobrou Tourance, společně s tím že jsem dal na předek původně zakoupený NEXT.

Tourance přední: 22tis
NEXT přední: ještě nevím
Tourance zadní na plátno: 16tis
NEXT zadní na plátno: 11tis

Next mi nikdy nijak neustřelila, ani na mokru. Ovšem to ani Tourance. Ve výsledku jsem usoudil že nevidím (bez extrémních pokusů co to dá) žádný extra rozdíl mezi NEXT a Tourance. S tím, že NEXT vydrží o cca 30% méně a totálně tě diskvalifikuje z jakéhokoliv terénu. To s Tourancí jsem přejel Rumunsko s 50% šotolinových cest a třeba offroadová passa v Dolomitech. S NEXTem bych si to rozhodně nedovolil. A nejde čistě jen o to jaký to má vzorek, ale Tourance je prostě stavěná víc do terénu, takže je tužší. Nemusíš se tolik bát že ji někde prorazíš.






















Naposledy editováno 08.12.2014 08:12:48

(reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 08:31 | Nahoru | #17
seikos> Dík
Super konkrétní info o vlastnostech a nájezdu Metzeleru
Začínám zase uvažovat o klasické Tourance vše rozhodne konečný plán cest 2015
To že jezdím po silnici ještě nemusí znamenat vyřadit tuto super gumu z výběru
Možná jsem trochu podlehl modnímu vzorku u Conti Trail Attack
TKC 80 jsem jezdil na Africe - opravdu super guma ale po najetí cca 3500km po asfaltu už byla stejně silniční
Jinak na asfaltu jsem si na TKC 80 dovolil víc jak na Mišelinkách AN II ......





(reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 09:49 | Nahoru | #18

Begy píše: z čehož plyne že Anakee, Trail Attack je guma dle mého soudu prostě k hovn... ničemu. Na silnici žádná sláva a v terénu nepomůže = neboli kdekoli s ní jedeš tak nepomůže :(



Bych tak uplne nehazel tyhle 2 gumy do stejneho pytle.

silnice + opravdu lehká šotolinka - jakákoli cestovní pryž - souhlas
+-silnice + terén - Heidenau K60 Scout - asi jo, ale zadna slava
terén + +-silnice - něco jako Cont TKC80 - To uz me prijde lepsi zadek E09 a predek treba Endruo competition : na silnici zadna ale opravdu zadna slava, ale v terenu se stim da. Na presunech to vydrzi tak 4 tkm (predek) coz docela ujde.

To jsem rad, ze jsem tu jeste dnes necetl basne o slavne E07

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 14:11 | Nahoru | #19
Mám obuto na obou kolech Metzeler Tourance NEXT a příští gumy budou ty samé. Docela se divím, jak je tady haníte. Nikdy mi neklouzly, ani na suchu ani na mokru. Sedí hned, nemusí se ani dostávat na provozní teplotu. Dával jsem oboje najednou. V současnosti mám na nich najeto přes 10 tkm a ještě toho spoustu najezdí. Odjel jsem na nich Skotsko s plnou polní, kde mají poměrně hrubý asfalt a v celkovém nájezdu je cca 3500-4000 km dálnic s rychlostí 130+.

Zde je test (rok 2013) cendurových pneumatik: test.

Já jsem s pneu NEXT spokojenej a další sada bude určitě stejná. Opravdu nemám důvod měnit.

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 14:22 | Nahoru | #20
Me jenom fascinuje, ze vsichni najezdi se vsema pneu vic nezli ja. Ikdyz jezdi na tezsich a silnejsich motorkach... asi fakt jezdim jak prase.

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 14:42 | Nahoru | #21
Mám odjetý dvě sady na 1200GSA. přední kolem 14tis, zadní cca 7 tis. Teď mám nově obuto na dvojky ale zatím ani jeden kilometr, tak nemůžu říct. Ale co se týče těch jedniček tak na moji motorku je to to nejlepší co jsem jel. Vyloženě na silnici je ještě lepší Pilot Road (s těma dojíždím tu přední) ale ty mi vydrží sotva 4000km. ale zase klopím jak se sportem.

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 16:23 | Nahoru | #22
Taky se mi nestalo abych se přiblížil nájezdu 20 tis km ......
Ale pravda že ke gumám moc šetrnej nejsem
Myslím že nájezd +- 15 tis km je super

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 19:52 | Nahoru | #23
Trail Attack - jednosmes
Trail Attack 2 - dvojsmes,stred gumy tvrdsi,boky lepivejsi.
Posloupnost gum na mej motorce:
predek:1. Dunlop Trailmax, 2.Conti TrailAttack 2
zadek: 1. Mitas 07, 2.Conti TrailAttack 1 , 3.Mitas 07
Za sebe rikam,ze rozdil veskerej zadnej,priznavam,ja to nepoznam, takovej sem zavodnik Mozna se 07 driv utrhne pri brzdeni.Naklony uplne stejny.Teda na suchu.Na mokru jezdim jako posranej at s takovou gumou nebo jinou..

BTW Petr_TA mam tu dva roky starou TrailAttack 21" 90/90 nejetou,ale poskozenou na boku viz foto.je to prodreno od jinou pneu pri prevozu.jen tak za odvoz














1 reakcí na tento příspěvek Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 20:18 | Nahoru | #24
BTW2: ta guma ma sice stylovej dyzajn,ale jak je hladka tak vypada tak nejak mensi.A z me petikoule se stala razem 125!Rozhodne mi ubrala body za drsnost

(reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 20:31 | Nahoru | #25
petrosolsobě> Dík za novou informaci ohledně dvousměsové konstrukce
To by mohla mít lepší životnost než první generace
Zejména pokud člověk najede dost po dálnicích

Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 21:10 | Nahoru | #26
Dvojka nebude nic jineho nez evoluce jednicky, co taky jineho. Podle recenzi je skladba smesi a kostra vylepsena. Mam dvojky asi 2tkm a jsou dobre v zatackach i na mokru. Fakt do nich jde hned teplo, jak vsude pisou. Muzu ale i potvrdit ze nad 150/kmh uz trosku znejisti. neni to moc na rychle jezdeni. Najezd bude asi dobry, kolega je ma na stejne masine jak ja a ma na nich 18tkm a jeste ma celkem vzorek. Za sebe doporucuju

1 reakcí na tento příspěvek Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

9.12.2014 v 08:47 | Nahoru | #27
... pokud pojedes aspon obcas mimo asfalt - polnacky a sotolinky, tak na Conti Trail Attack 2 radeji zapomen - staci plivnout do travy a lehnes na tom. Ja si nabehl na vidle loni, kdy jsem je koupil na bawo. Na silnici vyborny na suchu, ujdou na mokru, ale mimo asfalt jsou spis nestesti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

9.12.2014 v 09:15 | Nahoru | #28
Bubak-z-Nemecka> Na mokry trave lehnes se vsim co se alespon castecne tvari jako silnicni guma. Proste je treba si uvedomit, ze nic jako univerzalni guma 50:50 silnice teren neexistuje a nikdy nebude.
Bud to bude drzet na asfaltu, bude to brzdit na asfaltu a nebo se stim bude dat jezdit v terenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

9.12.2014 v 13:53 | Nahoru | #29

gugo píše: Bubak-z-Nemecka> Na mokry trave lehnes se vsim co se alespon castecne tvari jako silnicni guma. Proste je treba si uvedomit, ze nic jako univerzalni guma 50:50 silnice teren neexistuje a nikdy nebude.
Bud to bude drzet na asfaltu, bude to brzdit na asfaltu a nebo se stim bude dat jezdit v terenu.



Jako kompromis na cestu nejen východ bych viděl Heidenau Scout nebo Mitas E07 případně Mitas E 09
Než se do mě pustíte že Mitas stojí za prd tak já jsem jeden z mála co má dobrou zušenost
Asi jsem měl štěstí na dobrý kusy -E 07 jsem odjel min 5 sad na Tenerce Transalpu i Africe a vždy jsem byl spokojenej jak s vlastnostmi kompromisní gumy tak s nájezdem
Jedinej a zásadní problém je že Mitas není schopen udržet stálou kvalitu a čas od času chrlí zmetky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

9.12.2014 v 14:03 | Nahoru | #30
Petr_TA> Hele letos sem s e07 najizdel nejakej off na Sazave a pak jsem stim jel , opet v lete kus cesty co se jezdi Krocan. Jako kdyz je sucho , da se to. Ale na kazdy trave mas pocit ze si striknes do textilu a na silnici ... no je to desnej kompromis. Ve vysledku, neuzijes si naplno ani jedno.
Takze pokud Rumunsko nebo UA, tak dojet tam treba na tech exkrementech e07 a tam prezout a nebo to tam rovnou hodnit na voziku.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist