globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží
cc mam takovou otázku co je to přívěra a kčemu vlastně slouží ?

co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží

Skvělá odpověď, děkuji! 13.11.2014 v 18:46 | Nahoru | #1
Dvoutakt má tu nevýhodu, že lze výfuk naladit pouze na nízké spektrum otáček. Toto lazení probíhá pomocí vytváření správných rezonančních komor. Když to řeknu strašně jednoduše, tak čím víc je výfuk u cvajtaktu přidušenej, v tím nižších otáčkách to jede. a pak někdo chytrej vymyslel, jak to ochcat. Přívěra ti v nízkých otáčkách výfuk přidusí, aby ti to tam vůbec jelo, a ve vyšších otáčkách ti naopak výfuk otevře a dostáváš takovej ten krásnej cvajtaktní kopanec. Velice jednoduše řečeno, podotýkám.

co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží

13.11.2014 v 18:50 | Nahoru | #2
dík moc mi to pomohlo

Naposledy editováno 13.11.2014 18:51:18

1 reakcí na tento příspěvek co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží

13.11.2014 v 21:01 | Nahoru | #3
dělá se to i na 4 taktech, aby měli ve spodních otáčkách agresivnější rozjezd. Podle manuálu se to táhlo na motorku musí dost častu promazávat a kontrolovat zda funguje, alespon tak to tvrdí v manuálu.
Když tam dáš potom třeba ladák od Mivu, tak ten přívěru nemá a motůrek se otáčí naprázdno a spodek otáček tak do 6 tisíc je pak úplně mrtvej, pomalej rozjezd.

Naposledy editováno 13.11.2014 21:03:32

(reakce na) co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží

13.11.2014 v 22:31 | Nahoru | #4

Mlsoun13 píše: dělá se to i na 4 taktech, aby měli ve spodních otáčkách agresivnější rozjezd. Podle manuálu se to táhlo na motorku musí dost častu promazávat a kontrolovat zda funguje, alespon tak to tvrdí v manuálu.
Když tam dáš potom třeba ladák od Mivu, tak ten přívěru nemá a motůrek se otáčí naprázdno a spodek otáček tak do 6 tisíc je pak úplně mrtvej, pomalej rozjezd.



Teď nevím o jaké motorce mluvíš, ať tazatele zbytečně nemateš.

KMX má přívěru řešenou čistě mechanicky, pomocí odstředivýho regulátoru. Co se týče mazání, případně zakarbonování, nikdy jsem neměl problém s tím, že by přívěra fungovala špatně.

co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží

13.11.2014 v 22:51 | Nahoru | #5
mění proudění a tim má napomáhat ke zlepšení vyplachování, jelikož jak víme tak dvoutakt je laděné protitlakem z výfuku.
tzn když je malé odpor na škodu, přiškrtí se to

co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží

14.11.2014 v 01:00 | Nahoru | #6
výfuk nechte napokoji..přívěra mnění výšku výfukového kanálu a tím urychluje výplach válce a tak dosahuje lepšího plnění čerstvou směsí a vyššího výkonu ve vysokých otáčkách

co je to vlastně přívěra a k čemu vlastně slouží

14.11.2014 v 12:19 | Nahoru | #7
U dvoutaktu mění svou hranou časování výfukového kanálu. Většinou má dvě polohy, pro nízké otáčky se hrana posune dolů, tj co nejdelší působení tlaků plynu na píst a větší krouťák.
Pro vysoké otáčky, na které je naladěn rezonanční výfuk, upraví časování tak, aby probíhalo plnění válce pomocí rezonancí ve výfuku.

To co popisují kluci, přiškrcování (změna odporu) výfuku je záležitost výhradně čtyřtaktů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 pharao2003 2 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 Honzas1350 28 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 Filtem 7 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 džondalegenda 4 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th.
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 Filip116 4 2.10.2023 v 19:03 Filip116


TOPlist