paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Civky zapalovani
23.10.2014 v 20:05
Skladam pina.Mel jsem k nemu prazdnej kos zapalovani a samostatne jednu civku.Odhadl jsem ze je pro zapalovani.Dokoupil jsem dve civky pro svetla.Potom jsem to porovnal a ta civka kterou jsem mel je podobna civce pro svetla s tim tensim dratem.Takze ted je mozny ze mam tri civky pro svetla.Ta se slabsim dratem davala myslim 5W a se silnym 15W,jestli si to dobře pamatuju.Kolik dava civka pro zapalovani?Staci na to ta 5W?
Rad bych aby to chytalo na paku.
Driv jsme propojovali tu 5W na svetla se zapalovaci a zadni svetlo se nepoužívalo,pokud tam vůbec nejaky bylo.Propojenim civek byla lepsi jiskra,aji to pak chytalo.Ale ted to takto resit nechci.
Dik za rady.

Civky zapalovani

23.10.2014 v 20:59 | Nahoru | #1
Matně si vpzomínám, že zapalovací cívka byla doopravdy pouze 5w, a potom byla dva druhy dynam, jedno 20w (15 + 5) a druhý 35 (5 + 15 + 15). Jinak propojování zapalovací a světelné cívky je dobrá věc, ale maximálně tak na nějaký stroje na fichtlcup. Na normální ježdění nevhodný. Zapneš světla a pálí ti to o hodně líp, mnohdy i nejede. A to nemluvím o tom, když tam má někdo zapojený všechno, tj. žárovku na tachometr, zadní světlo, přední světlo. To pak neodjedeš ani za zlatý prase. Pokud chceš mít dobrýho fechtla, kup si na něj VAPE. Je to nebe a dudy. Start na první kop, krásnej volnoběh, spolehlivost maximální, nemusíš se o to nijak starat. Odpadne ti neustálý štělování předstihu, odtrhu, čištění kladívek, mazání vačky... Za ty prachy to vape stojí.

Civky zapalovani

23.10.2014 v 22:11 | Nahoru | #2
Dve zapalovani byly 20 a 30W.U obou se udavaly W pouze pro svetla.Mam 20W.Vape nechci,nechci dobryho kvika,chci prave toho starého,at se mam s cim drbat.Ale zas myslim ze i ten kvik se da udelat tak dobře ze je z nej pomerne spolehlivej stroj.A když dojde na věc,verim ze za sezonu vyjedu dve nadrze mozna i cely,takze toho drbani taky moc neuziju.Mam ho jen tak,na nic.
Dik za info ohledne W zap. civky

Civky zapalovani

23.10.2014 v 23:23 | Nahoru | #3
Měl jsem pekáča s kladívky i s vape. Kladívka byla seřiditelná natolik, že jsem to seřídil jen jednou a jezdil s ním celej rok (podle tacho 4 500km). Jenže to jsem tam měl novou vvačku a nový kladívka a mazal jsem to každých 1000km. A i tak si mylsím, že jsem měl asi štěstí na kus. Pokud na to máš peníze a seš ochotnej je na to investovat, kup vape. Já jsme si ho koupil do druhýho pionýra. Svítíš od volnoběhu, startuješ na ťuk, krásně plynulej volnoběh, nemusíš nic seřizovat, ani předstih, máš dost výkonu na plno blbinek (tuším že se dělaj vape na fechtla 60W) a neřešíš nic, doopravdy jen liješ benzín. Pokud si na takovým fechtlovi i vyčistíš nádrž a máš tam všechno jak má být, tak je z něj absolutně bezporuchovej stroj, jaka každá jiná motorka. Přišel jsem k němu tehdá třeba po měsíci, nacepoval a chytl na první (ten co mám v profilu).

Civky zapalovani

23.10.2014 v 23:37 | Nahoru | #4
Tady se musím přidat. Přesně jak říká Tombík. Vape je . S Vape a vyčištěnou nádrží jsem dal 9500 km bez poruchy. Na fichtlu ! Důležitá věc- motor pak točí víc a úplně se ztratí díry mezi kvalty.

Civky zapalovani

24.10.2014 v 22:01 | Nahoru | #5
No,vacka nova,kladivka novy,kondik novej.4500km je pro me nepredstavitelne moc.Ani papiry to nemá.Vlastne ani nevim jestli jsem schopen ho zajet.V horizontu tri let asi jo.Opravdu Vape nepotrebuji.S mym najezdem to je namazani kladivek po peti letech abych tak nejak splnil termin mazacího planu na km.
A s takovym stojákem ocekavam problémy s nadrzi a budu se jim snazit predejit.

Civky zapalovani

26.10.2014 v 22:44 | Nahoru | #6
Mam novinky.Tak omylem jsem koupil všechny tri novy civky zapalovani,nejen dve jak jsem puvodne myslel.Tim me problém kterou mam starou civku vcelku padl.Na vebovych strankach prodejny jsem podle obrazku poznal která je pro zapalovani a který jsou svetelny.Ale kos zapalovani mam 30W a rotor 20W.Vim ze vic jak 20W z toho v této kombinaci nedostanu,to me nevadi.Ale jak mam rozmístit civky aby byla v danej okamzik silna jiskra?Nejak se to tady resilo.Ze magnet ma nabihat na civku.Treba v pulce civky uz je pozde?
A zbyvajici civky zapojit seriove,nebo paralerne?
Ted z toho mam hlavu v peru.Tenkrat (-20 let) jsem vymenil pist s krouzky,vykorkoval lamely a seridil predstih formou jede-nejede.Svicky a kondiky byly ještě kvalitni a mely vydrz,takze se to moc neresilo.
Mam pocit ze ten stroj je porad slozitejsi,cim vic se v tom hrabu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 05 a 20 Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05 Dony69 13 13.6.2024 v 11:04 HonzaH08
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 3.5.2024 v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas


TOPlist