globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nemá volnoběh
13.10.2014 v 20:16
Zdravím Vás,jsem co se tyče babett zacatečník.Koupil jsem si jednu v nálezovém stavu.menil jsem startovací čelisti pac byly sjeté a spojkové pač byli odlamane uhliky,nebo co to je:( a kdyz jsem vše složil tak zadni kolo pořád zabírá a když zastavim motor chce jakoby pořád jet až nakonec chcípne.při chcíplém motororu ma porad snahu otačet motorem.netuší někdo co by to mohlo být??

nemá volnoběh

13.10.2014 v 21:39 | Nahoru | #1
Už som Ti tu išiel vypisovať, choď na tomto fore do fóra o babetách a tam si nájdi je tam to isté čo potrebuješ Ty a je tam aj pekné video o výmene čeľustí. Držím palce.

nemá volnoběh

13.10.2014 v 22:31 | Nahoru | #2
a zase nove registrovany. zase nejaky forecek

nemá volnoběh

14.10.2014 v 06:17 | Nahoru | #3
No podle toho videa jsem to delal a vse sedelo.rehgstroval sem se aby mi zkusil nekdo poradit

nemá volnoběh

14.10.2014 v 08:21 | Nahoru | #4
Ten bubon čo montuješ na koniec, môže byť pokrivený na dosadacej ploche, skús s nim točiť , či dakde nedrie o čeľuste, alebo o unášač, to je to druhé čo sa krúti , treba ho možno vyrovnať. Toto bude asi chyba. Môžeš tiež vyskúšať, že ju naštartuješ za jazdy. Postup, sadneš si a pedáluješ s tými vecami, čo sú ako na bicykli a keď to začne hučať, čiže motor pridáš plyn-pikinel a fikinel mikinel už sa vezieš.

nemá volnoběh

14.10.2014 v 09:07 | Nahoru | #5
Takhle by to take slo sle je to neprakticky ono nez tam dam samotnny ten talir na kterem jsou ty tri celisti tak se motor netoci a zadni kolo jo.jakmile ho tam nasadim i bez krytu tak zacne zabirat kolo.nepomohlo by treba ten talir po obvodu nejak zbrousit.nebo namazat??

nemá volnoběh

14.10.2014 v 13:07 | Nahoru | #6
No už som späť, bol som sa povoziť a po ceste opraviť, radiť pri oprave VT 500. Idem sa pozrieť na obrázok, ten maďarský a potom napíšem. Mastiť tam nesmieš. Pozrem a napíšem.

nemá volnoběh

14.10.2014 v 13:30 | Nahoru | #7
Už som pozrel, tak ten tanier na ktorom sú tie tri čeluste je spojený s kľukovkou. Má dve funkcie prvá je pri štartovaní. Ten diel, na ktorom sú tie dve čeľuste, tzv. štartovacie, roztočíš pomocou pedálov, čeľuste sa roztiahnu a odstredivou silou sa oprú o tú misku na spodku taniera na ktorom sú tie tri čeľuste, ten, ako som písal vyššie je spojený s kľukou a tým ju roztočíš a naštartuješ. Tebe sa tá miska zrejme opiera už pri montáži o tie dve čeľuste. Tie musia byť pomocou tých dvoch pružiniek stiahnuté k sebe a nesmú sa dotýkať tej misky. Druhá funkcia je pri rozbehu. Po zvýšení otáčok sa tie tri čeľuste roztiahnu a kľukovka poženie prevodovku. Pozri, či si to dobre poskladal možno sú tie trecie segmenty veľmi hrubé neviem prečo boli pôvodné zlé. Nič sa tam nemá mastiť a ani z taniera brúsiť. Už ma bolia paprče do toho písania.

nemá volnoběh

14.10.2014 v 16:36 | Nahoru | #8
Tak to bude asi ono jak jsi psal ze na ten talir se primacknou ty dve asi jsou moc tluste.zkusim nato zejtra mrknout.menil sem je protoze byly sjete nemeli ani dva mm a byly cele od oleje tak jsem rovnou koupil nove.moc dekuju za tip.napisu hned co to zkusim.

nemá volnoběh

14.10.2014 v 17:50 | Nahoru | #9
čelisti od oleje? á jé...na googlu si najdi rozměry gufer a gumiček do zadního bubnu a hned to všechno přeházej,než nasadíš gufera,tam jim utáhni pérka,ať se ti nepovolí...když nic nevyměníš,tak se ti to za chvíli zamastí tak,že možná nastartuješ a možná se i rozjedeš,ale budeš mít problém s prokluzem čelistí...je to investice do stovky a práce max na hodinu,neškodí vyměnit čepy na zadních čelistech a podložky a sigerky na předním bubnu,je to prevence,snad ti za chvilku nebude zlobit volnoběžka...

nemá volnoběh

14.10.2014 v 17:57 | Nahoru | #10
No to puvodni gufero bylo snad propichly sroubovakem.koupil sem je kdyz sem kupoval celisti ale segrovky a cepy sem nekoupil.tak snad to bude dobre.ted by se me hodilo aby jezdila aspon nez napadne snih a pres zimu asi komplet rozdelat vymenit co pujde asi i vybrus a mozna neco aby lip slapala a aby byla na sezonu v plny sile

nemá volnoběh

14.10.2014 v 18:05 | Nahoru | #11
tak to si začni šetřit na tyristor,zjisti si nastavení základní hladiny plováku,jukni na ložiska motoru,bacha na prověs řetězů,ať ńejsou přešponovaný,do vzduchovýho filtru dej trošku ojele,suchej nefiltruje jak by měl,..babeta má pár základních pravidel údržby,když je dodržíš,tak ti bude sloužit věrně,ať to šlape,Ondra

nemá volnoběh

14.10.2014 v 20:31 | Nahoru | #12
Diky za tipy o tom plovaku jsem uz neco cetl ale zatim nepochopil uplne:)ale poctu o tom poradne,zatimco jsem na ni jelk tak jela pekne,jen ze chcipla motorem kdyz sem zastavil,ale jak sem psal mrknu nato,jeste jednou diky vsem

nemá volnoběh

16.10.2014 v 16:09 | Nahoru | #13
Tak vyreseno!!!!byly to startovaci celisti,byly moc velke a drely o talir spojky,na brusce sem je o kousek zbrousil a parada vse maka spojka,startuje na hnedka,super,vsem moc diky za napady a za poradne vysvetleni.dneska zkusim uzavrit pojistku pres net a zejtra vyrazim do prace:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Babetta 207 - Po čase se začne dusit Babetta 207 Kaledrion 11 Včera v 08:35 Kaledrion
Bordel na hřídeli Babetta 207 DanielHendrych 8 2.5.2024 v 10:51 laďa-prášil
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
babetta 207 barva a kartička [1, 2] Babetta 207 máťa_moto_blázen 33 9.4.2024 v 19:09 Milos1
Lanko plynu Babetta 207 DanielHendrych 3 26.3.2024 v 20:31 ja1


TOPlist