globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vysoké otáčky motoru
Zdravím, mám problém s vysokými otáčkami motoru, ikdyž jsem pokoušel štelovat směs. Chtěl bych se zeptat, který ze dvou šroubů na obrázku je na štelování směsi a který na volnoběh, pokud to na to vůbec je. Navíc mi pořád teče z výpustního ventilu benzín.




Dále je tam měněná svíčka, mohlo by to být i tím ? Ted tam je tahle




Děkuji za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Vysoké otáčky motoru

13.10.2014 v 17:36 | Nahoru | #1
čeče, ten jeden z nich má na sobě vroubky aby se s ním dalo otáčet rukou. Proč myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoké otáčky motoru

13.10.2014 v 17:59 | Nahoru | #2
seikos> Ano, ale na co to je na směs nebo na volnoběh ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vysoké otáčky motoru

13.10.2014 v 20:05 | Nahoru | #3

Vojta5 píše: seikos> Ano, ale na co to je na směs nebo na volnoběh ?

myslíš si že se směs šteluje běžně rukou? Nebo volnoběžné otáčky?

(reakce na) Vysoké otáčky motoru

13.10.2014 v 20:13 | Nahoru | #4
seikos> Právě proto se vás ptám, protože to nevím :)

Vysoké otáčky motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 13.10.2014 v 21:03 | Nahoru | #5
Šroubek s pérkem=volnoběh-povoluješ a otáčky klesají,utahuješ a otáčky stoupají.Šroubek vpravo s drážkou na ploch.šroubovák=směs.Stačí??

Vysoké otáčky motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 13.10.2014 v 21:03 | Nahoru | #6
Na volnoběh je ten s tou pružinkou, na obrázku vlevo.

Vysoké otáčky motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 13.10.2014 v 21:09 | Nahoru | #7
Joj, že bože, tá skrutka čo trčí von, čo je s tou pružinkou, s tou nastavuješ polohu šupátka, keď ju dotiahneš, šúpatko zdvihneš a tým zvýšiš otáčky. Keď ju povolíš tak šúpatko pôjde dole a otáčky znížiš. Musíš skontrolovať či nemáš blbo nastavené plynové lanko tam na vrchu karburátora ako vedie plynové lanko je matička a lanko prechádza cez koniec bovdenu ktorým sa zaskrutkuje do veka karburátoru a tou matičkou sa zaistí proti uvoľneniu. Lanko musí mať vôľu cca 5mm aby šupátko neviselo na lanku, ale sa zdvíhalo až po pridaní plynu. Tá druhá skrutka, čo je zapustená do telesa karburáturu asi je žltá,mosadzná, ale nemusí byť tou sa nastavuje bohatosť zmesi, najprv ju jemne dotiahni na doraz a pamätaj si koľko otáčok si dotiahol, aby si vedel, koľko tam bolo pred tvojím zásahom. Potom povoľ o 1/2 otáčky, to by mal byť zábeh, čiže bohatšia zmes, malo by to ísť. Potom nastav okolo 1,5 otáčky a skús, kedy najlepšie ide. Kua sôr by som to nastavil aj pivo a 5 poldeci vypil, ako tieto litánie napísal. Dúfam, že ti moja próza pomôže. Toto fórum už je ako návod na obsluhu, manuál.

Vysoké otáčky motoru

Skvělá odpověď, děkuji! 13.10.2014 v 21:17 | Nahoru | #8
Na nádrži je ventil, kohút a s tým sa benzín púšťa, alebo zastavuje. Keď sa nedá zastaviť v žiadnej polohe, tak je niečo pokakané. Malo by tam byť ON, OFF, RES. Držím palce, nech Ti funguje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha DT 80 jakou trysku na kit 110 Yamaha DT 80 Dejjv 8 25.6.2023 v 08:31 kakasek
Yamaha dt 80 karburátor Yamaha DT 80 Matejj12 1 23.4.2023 v 15:21 kokoška.
Yamaha dt 80 segment Yamaha DT 80 Fichtljede 1 19.4.2023 v 09:48 mRKEF
Zdravím, mám potíže s nově koupeným... Yamaha DT 80 Jennycek 13 10.3.2023 v 12:25 Johny_Servis
Spojka yamaha dt 80 lc2 Yamaha DT 80 ryzka 1 27.10.2021 v 19:04 Kohlstein


TOPlist