Co jsem se naucil:
-nejhorši jsou letni mesice, kolony -> vysoky teploty
-z te plochy vzadu se zatavenýma kabelama nemusi ani "Vykukovat" kabel a stejne muze byt regulator spatnej
-nekupovat ebay(levny-jsou tam dva druhy extra levny kolem 1k a druhy kolem 2k) + vrakac regulator
-koupit pouze novy OEM regulator pekne s peceti od Suzuki (na Ebay jsem kupoval za 4k se vsim do CR-jen doprava kolem 2-3 tydnu) na partsdepot maji sileny dodaci terminy +cena je premrstena (7k)
-max je napeti na baterce je 14.0 – 15.5 V pri 5 000 r/min
-regulator odchazi postupne -poznate to tak, ze zacne spatne startovat motorka, jakoby by byla spatne baterka -a ona je, ptz do ni jde vetsi napeti nez by melo.
-kdyz se to stane nesmi vam motorka chcipnout a da se na co nejmensi otacky dojet domu
-kdyz tak nastartovat pres kabely ta baterka to vydrzi, ale nesmi to chcipnout
-regulator mi odesel, tak ze motorka jakoby piskala z motorky sel dym a smrad, ale vse ok jedine co to odneslo byl regulator +baterka-> nejakym zazrakem odejde pouze baterka+regulator zbytek do prezije v pohode (snad, zatim to nic divneho neudelalo :))
Jak tomu predejit(zatim to funguje):
-presunout regulator od chladice na nejake misto mas relativne dve moznosti-dle gsxr fora jsem videl:
a) regulator dat do aiboxu -prodlouzit kabely-vyhoda lepsi pristup, ale v praxi nevi, nevim
b) soupnout regulator bokem na ram kde je vetsi proudeni vzduchu-to mam tedko ja a zatim ok.
Viz odkaz s konstrukcni montazi:
Regulator premisteni obrazky
moje upravy+baterka:
Ram GSXR 2008 zmena pozice:
A baterka se mi v obou pripadech pekne nafoukla :)
P.S. Gsxr 1000 to ma pod sedackou a gsxr 2008 (750 i 600) maji v ramu speacialni misto pro ten regulator aby nedochazelo k tomu prehrivani
Naposledy editováno 03.10.2014 23:09:03
Ten origo regler si totiz moc nevi rady s prechodovejma odporama co se casem v elektroinstalaci zhorsuji - casto pomaha natahnout novy draty z regleru primo na baterku..
Ignitech a vape jsou taky provereny ze funguji...
Jo a hlavne promerit vse co je treba, aby treba nebyl ko altik...
Teprve kdyz se presvedcis ze neni v haji altik koupit regler i s baterkou. Abys kupoval opravdu naposledy, tak doprucuju VAPE, prodlouzit kabely [nezprasit to, jdou tam velky proudy, tj.spravnej pruzez a fastony ktery snesou velky proudy] a soupnout ho bokem na ram!
Kdyz to udelas timhle zpusobem a nenasel pred tim pri mereni jinou chybu MELO BY TO PREZIT MOTORKU!
Naposledy editováno 04.10.2014 07:29:48
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor napětí odchází
Měření statoru:
- odpor mezi cívkami 0,60 Ohm (za studena)
- izolační odpor na kostru při 100V 1,5GOhm za studena, za ohřátého motoru 700MOhm (při vychladnutí se dostane zpět na 1,5GOhm)
- napětí při 5000 ot/min 58V AC mezi všemi (na prázdno)
- zkratový proud mezi cívkami při volnoběhu 2x 16,95A AC a 1x 16,70A AC (potenciálně špatně?)
Regulátor mam jiný, zaručeně funkční momentálně:
- při volnoběhu dává na baterku 14,5V a při přidání plynu na 5000 ot/min toto napětí klesá na 14,1V (u yamahy FZ8 jsem naměřil 14,5V volno běh a při pridání na 5k 14,6V)
Tak teď babo raď :)
Naposledy editováno 04.10.2014 11:40:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |