globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jízda na sytič..
19.9.2014 v 14:54
Zdarec chci se zeptat jestli se může poškodit jízdou na sitič motor jak píšou v manuálu .. stala se mi dnes nepříjemná věc ,když startuju dám sitič a jedu na něj ještě tak 100m ,protože jinak má motorka ,když není zahřátá snahu chcípat třeba na křižovatce a pak to tak po 100m hned vypnu no ale bohužel dneska sem na to úplně něják zapoměl a jel sem 15km po hlavní rychlostí kolem 100kmh na sitič motorka jela normálně akorát ,když sem zastavil chcípla řekl sem si no asi sem blbě pustil spojku tak sem nastratoval a jel , přijel jsem domů a motorka chcípla na volnoběh chytla a po chvíli zase chcípla navíc otáčky byli kolem 800 na tu chvíli co běžela no a pak sem si konečně všimnul ,že sitič byl naplno otevřenej pak už sem motorku radši nezkoušel , ale chci se teda zeptat jestli se může poškodit motor nebo něco podobnýho..

jízda na sytič..

19.9.2014 v 14:59 | Nahoru | #1
ja jel jedou se syticem na pul cca 280km nez jsem si toho vsiml

a asi se nic nestalo

jízda na sytič..

19.9.2014 v 15:10 | Nahoru | #2
Ne.

a) sYtič, co vás ve škole učí
b) startuješ studené se sytičem a pak stahuješ podle situace. Když je vedro klidně stáhneš defato ihned, když zima tak pomaleji a třeba s tím chvilku jedeš, nemusí to být nutně přesně 100m. Orientuj se sluchem a citem, když nastartuješ a po chvíli se zvýší otáčky tak už stáhuj sytič. Pokud jemně vrkneš plynem a nic se neděje je to blbě, pokud zavřeš plyn a neklesají otáčky je to také blbě. Musíš nají polohu kdy jede pravidelně, otáčky jsou blízko volnoběžných nebo o chlup vyšší a reaguje normálně na plyn, pakmůžeš vyjet. Stát s tím minuty na stojanu je blbost. Potom ho někde jak naznáš vyřadíš. Pokud při stání na křižovatce ještě někde náhodou bude kuckat, na podzim klidně jedeš půl města než se zahřeje, tak si zase přidáš. Prostě se řiď citem
c) když jedeš je to stejně jedno, v rychlosti při otevřené klapce proudí benzín stejně převážně hlavní triskou, takže jak byl nastaven sytič na to nemá vliv
d) že se dusila je normální, motor už byl zahřátý. Max to nebude držet volnoběh, zbytečně to požere, pomaleji budou klesat otáčky při brždění a tyhle radosti.
e) furt to je lepší jak vypnout ihned a jet s chudým, se střílením do výfuku. Naopak ochuzené je to ještě horší, zbytečně si zvedáš teplotu a namáháš ventily a všechno... Pokud si můžeš vybrat tak nechat o chvilku déle sytič je lepší varianta jak namáhat to bez něj.

jízda na sytič..

19.9.2014 v 15:14 | Nahoru | #3
v klidu.
sytič vadí motoru nejvíc ve dvou směrech:
1. sviní vnitřek sazema bohatý směsi
2. když půjde do válce hodně benzínu, může smejvat olejovej film ze stěn (platí hlavně pro studenej motor)

při normálním používání se sytičem motoru neublíží - oba dva případy nastanou ve vyloženě extrémních podmínkách

jízda na sytič..

19.9.2014 v 19:36 | Nahoru | #4
velká spotřeba, hůř to jede, nic jiného.

jízda na sytič..

19.9.2014 v 22:01 | Nahoru | #5
díky za odpovědi příště si na to dám větší pozor !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 Včera v 01:33 Topriders
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha


TOPlist