globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna sedlovky
29.8.2014 v 17:19
Zdravím
zkoušeli jste někdo na Fároše (mám SC33, ale sedlovky měli stejný snad i SC28) napasovat novější sedlovej plast?
Ten původn je furt hrozně obří a těžkopádnej.
Viděl jsem že tam dávali z GSXR 1000 (2004), ale stejně se musí říznout do rámu (i když málo) ale může senechat původní i sedačka. Ale aby to vypadalo dobře, tak se stejně musí podsedlák přizvednout do ostřejšího úhlu, takže zásah do rámu.
Mám možnost koupit celkem výhodně plast z CBR600f sport 2001... ale pochybuju že by to tam šlo napasovat bez násilí.

Asi navrhnete že je jednodušší si posvářet novej podsedlovej rám z nějakýho ocelovýho jeklu, ale pak je to většinou jen na jednosic ale já se nechci vzdát možnosti vozit spolujzdce. A podoma vařenýmu rámu bych moc nevěřil..
Do plastu klidně říznu, klidně něco málo dolaminuju, ale nejlepší by bylo to napasovat na původní rám (nebo původní podsedlovej rám z jiný moto napasovat na rám blejda)
Nedělali jste to někdo? neznáte někoho kdo něco takovýho dělal? nemáte nějakej odkaz na netu?

1 reakcí na tento příspěvek Výměna sedlovky

29.8.2014 v 17:32 | Nahoru | #1
A uvažoval si i o tom, že bys tu pěknou motorku takhle nekurvil?

Není nic horšího než napadení kutilem domácím.

(reakce na) Výměna sedlovky

29.8.2014 v 18:00 | Nahoru | #2
Fidži_CZ>Přesně tak,zrovna Faroš 900 si to nezaslouží

Výměna sedlovky

29.8.2014 v 18:28 | Nahoru | #3
Co se mýho fároše týče, byl/je dokurvenej už od předchozích majitelů a dávám ho postupně dokupy.
podle mě by nejhorší co bych mohl udělat je ho nechat tak jak je.
Takže říkám: ne, ani jsem neuvažoval takhle "pěknou" motorku nechat v takovym zuboženym stavu.
Plasty hlavně sedlovky jsou stejně poničený
A osobně si myslím, že podobně "zkurvená" motorka jako je na týhle fotce vypadá líp jak originál.
(barvy jsou už věc vkusu)

Naposledy editováno 29.08.2014 18:53:57

1 reakcí na tento příspěvek Výměna sedlovky

29.8.2014 v 18:59 | Nahoru | #4
No nevim



Chtěl bych tu předělanou vidět z jiného úhlu.

Výměna sedlovky

29.8.2014 v 19:31 | Nahoru | #5
Třeba u starších modelů se mi nelíbí zadní světlo,ale na 98-99 se povedlo.No podle mě půjdeš předělání k horšímu,zkus jen tak založit anketu.

Výměna sedlovky

29.8.2014 v 20:47 | Nahoru | #6
Náhodou ta na té fotce vypadá pěkně, ale taky hlavně to předělával někdo kdo nemá hluboko do peněženky když vidím ty komponenty

Výměna sedlovky

29.8.2014 v 21:03 | Nahoru | #7
Světlo není zlý oproti těm starším, to se celkem povedlo.
Z boku na foto te nevypadá tak hrozně. Ale ta prdel je fakt mastodontská, a vevnitř se jen prázdný nevyužitelný místo
Tvarově hrozně nevyvážený s obřím zadkem. Nechci aby ta sedlovka byla uzoučká jak na nový R6, to ne,ale zase to nemusí bejt tak obří.
Nevím jestli jsi tohodle blejda sám měl, nebo viděl pořádně a z blízka, jinak nežli na fotce a videu, ale já na něj koukám často a tahle část mě občas prostě na pohled vadí.
Anketa není třeba vkus má každej jinej, čistě subjektivní a jezdim na tom já, ne diskutéři z m.cz.
Když už to budu opravovat a předělávat, uplně se mi nechce dávat čas, peníze a úsilí do něčeho co se mi nelíbí...
Taky je možnost (a nejspíš to tak dopadne) že si vyrobim sedlovku uplně jinou podle sebe.
Je fakt, že kdyby se to pořádně slícovalo (celá ta zadní kapotáž je asi ze 4 plastů) a pořádně nalakovalo, tak by to asi vypadalo o dost líp, nežli to vypadá teď, ale i tak.

(reakce na) Výměna sedlovky

29.8.2014 v 21:08 | Nahoru | #8

Jirka.46 píše: Chtěl bych tu předělanou vidět z jiného úhlu.



sice jiná motorka, ale stejná přestavba (takže jen jiný barvy) Takže z jinejch úhlů:



Schválně se na tu sedlovku 98-99 fároše podívej někdy víc z vrchu a zepředu. Působí, že je větší jak zbytek motorky.
není to tak strašně nepřekonatelně hnusný, najde se milion ošklivějších motorek a jejich částí, ale proč to nevylepšit, když už to budu dělat, žejo
Ono by možná opticky odlehčilo třeba jen to, kdyby se zahodil ten "blatníček" na kterým visí SPZ a na celej spodek by se udělal kryt v barvě kapotáže, i to by mohlo udělat hodně

taky jestli zjistím, že žádný rozumný řešení není a nebudu mít čas na vlastní návrh, tak tu původní do kupy dám, ale.. pořád si hraju s myšlenkou že ty kapoty budu dělat nový celý karbonový, takže zase dělat zbytečně nový něco ošklivý... je to boj estetickýho vkusu, no
zatím nikdo nic přínosnýho neřekl. jen to, že vám se to líbí a mě ne..

Naposledy editováno 29.08.2014 21:14:47

Výměna sedlovky

29.8.2014 v 21:36 | Nahoru | #9
No jasné je to o vkusu,nevypadá to úplně špatně,ale chtělo by to ještě doladit,hlavně ta SPZka.Pořád vídam ořezané podsedláky,ale snad žádný se mi úplně nelíbil,potom je to takové nesladěné,proto se mi víc líbí origo.Z toho pohledu zezadu je to takové moc oholené,opticky je ten podselák takový natažený a SPZka to ještě víc rozladí.

Výměna sedlovky

29.8.2014 v 22:12 | Nahoru | #10
Nj, s motorkama je to jak z ženskýma, čím de doba dopředu, tím se chlapům líbí větší vyzábliny Není nad klasiku a pořádnou prdel
Ale na druhou stranu: Ano prznit klasiku je škoda, ale pokud už ji doprzněnou máš, tak tomu zadku z GSXR bych se nebránil, vypadá to dobře
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist