globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá
24.8.2014 v 20:16
Ahoj, fichtl za studena chytne na první šlápnutí a dokud se neohřeje, tak jede dobře. Když se zahřeje, tak začne cukat, vynechávat a když zdechne, tak jde hodně blbě našlápnout. Karbec už je čistej, jak slovo boží, nádrž taky, je tam filtr. Dal jsem novou svíčku, zkouším teď N14C, 15 byla černá, tak jsem dal studenější. Ta je cihlová, fík se zlepšil (s N15YC když se zahřál, tak už byl problém to i z kopce roztlačit), ale pořád to není ono. Tak nevím... cívka, kabel?

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 20:22 | Nahoru | #1
předstih....

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 20:29 | Nahoru | #2
čau fichtl mi dělá taky to samí taky na mě kašle a co benzín teče ti ho dost z nádrže? co jiskra je pěkná jasně modrá? svíčka by měla bejt cihlová předstih nastav 1,6 svíčky davej spíš N14,15 a možná máš moc bohatou směs a co válec nepřidírá se ti ?

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 20:54 | Nahoru | #3
Benzínu myslím teče dost, navíc to by cukal i za studena. Jiskru nemám s čím porovnat, nemám to v oku. Předstih jsem nešteloval nikdy (fíka jsem koupil na jaře), ale co jsem četl, tak prý nemá u fíka moc vliv. Ale asi se na něj budu muset podívat. Měrky jsem už koupil, jen se mi do toho nechce, nerad bych to rohrabal víc, než to je. Směs myslím ok, je to na druhém zářezu na jehle. Když vynechává, tak pak jako střílí, ale přijde mi, že spíš do sání, nevím, v helmě to zní spíš jako zepředu, než že by to bylo z výfuku...

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 20:55 | Nahoru | #4
Jak poznám, jestli se nepřidírá? Mažu 1:40

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 21:05 | Nahoru | #5
no tak jestli ti to střílí tak to mi dělalo ,když sem neměl dotáhlou hlavu, kolik máš najeto po výbrusu? jestli se to přidíra to poznáš tak ,že když jedeš třeba pořád kolem 60 a pak to začne ztrácet výkon a zpomalovat tak se to přidírá musíš zastavit nechat to ochladit a jet dál, co dáváš za olej ? dávej spíš 1:33

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 21:10 | Nahoru | #6
Ta hlava, to je dobrej nápad, dík za tip. Ty jo, ani moc nevím, co to je za olej, kupuju vždycky na benzínce takovou malou flaštičku, když se dají 4 litry benzínu, tak to vyjde akorát na těch 1:40.

1 reakcí na tento příspěvek Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 23:18 | Nahoru | #7
Taky mam problem s fichtlem za tepla nechce drzet volnobeh i kdyz ho za studena nastavim dost vysoky tak za tepla drzi nizky az chcipne nevite cim to muze byt

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

24.8.2014 v 23:59 | Nahoru | #8
volnoběch se nastavuje až za tepla, chcípání může dělat zasraná volnbežná tryska,zadělanej vzduch filtr,taky vejfuk dost zadělá na problémy ucpanej nejde do otáček(způsobuje i bohatou směs) otevřenej střílí(chudá směs) a do kopce zpomaluje jen to řve a kde nic tu nic. předstich umí hodně ale i nastavení na starou kovovou ska pásku mi jezdil super.jehla je ve správný poloze po zajetí min. 1tis km.

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

25.8.2014 v 08:17 | Nahoru | #9
Jestli kašle tak paralen a vyležět

(reakce na) Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

25.8.2014 v 11:06 | Nahoru | #10

Yáma125 píše: Taky mam problem s fichtlem za tepla nechce drzet volnobeh i kdyz ho za studena nastavim dost vysoky tak za tepla drzi nizky az chcipne nevite cim to muze byt


volnoběh se nastavuje za tepla. Můžeš mít taky blbě hladinu v karburátoru nebo blbou směs na airboxu.

(reakce na) Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

25.8.2014 v 11:08 | Nahoru | #11

Pesand píše: Ta hlava, to je dobrej nápad, dík za tip. Ty jo, ani moc nevím, co to je za olej, kupuju vždycky na benzínce takovou malou flaštičku, když se dají 4 litry benzínu, tak to vyjde akorát na těch 1:40.



pohledej na netu příručku k tomuhle pelostroji. Myslím, že se tam nic o 1:40 nedočteš. Jestli nemáš kliku na jehlách nahoře a dole, tak si říkáš o nějakou ošklivost co tě nechá někde na cestě. Origo mazání je 1:25 M6A či M2T. Jedna věc je umazat píst, ale pak i kliku a její ložiska a v neposlední řadě to bronzový futro na pístním čepu.

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

25.8.2014 v 18:16 | Nahoru | #12
Ok, budu mazat víc. Ale to by předpokládám nezpůsobovalo to kašlání, ne?

Fichtl po zahřátí vynechává, kašle a nechytá

13.9.2014 v 18:47 | Nahoru | #13
Tak jsem to snad konečně rozlousknul, bylo to někde v zapalování. Očistil jsem kontakty kladívka, seřídil předstih, proletoval kontakty na cívkách a zdá se, že už to jezdí celkem dobře. Po zahřátí ale občas zazlobí, nechce se mu chvilku do otáček, ale už se s tím dá v poho jezdit, chytá na první šlápnutí (teda pokud zrovna nechcípne při tom stavu, jak se mu nechce do otáček, to se s ním pak musím chvilku vztekat, nebo ho roztlačit, to chytne raz dva). Někde jsem četl, že to je prý docela běžný, že se prý přehřívá od motoru karbec, tak nevím... Mám to ještě hledat, nebo to brát, jako že holt fichtl má svojí hlavu? Za studena to nedělá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Barva Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr Mety21 7 Včera v 22:50 Kohlstein
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 Včera v 13:33 FJRPEPA
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 10 29.4.2024 v 20:21 AdaM123456
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent


TOPlist