pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: CPC 5 - 2890,-Kč , Primacy 3 2990,- Kč...
koukam na testy a jsou +- vyrovnane, tak asi vezmu conti... jeste zkontroluju ten rozmer, jestli jsme to nezpackal a ozvu se ti... diiiik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> jj, možná na ty Conti vymyslím i lepší cenu, počítal jsem to z kebule
hele v poho, o cenu zas tolik nejde. pri mejch nakladech na auto uz je celkem fuk jestli usetrim 100 nebo 200....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> Hele korunka ke korunce.... Jinak povedlo se ti zprovoznit to prdlý Bitubo? Začíná to vrzat čím dál víc a nový po tom co ti poslali mám strach objednat, abych ho hned neposílal na repas Bych ho odkoupil i prdlý
pracuju na tom. otevrel jsem to, zjistil ktere dily jsou KO - a nechal si je nacenit u halbicha a je to s postou za asi 200E jen v dilech :( treba tesneni je tam tezce atyp - je primo navulkanizovany v te alu zatce tlumice - z jedne strany gufero, z druhe stirak. Mohl bych tu zatku vysoustruzit na pouziti standardnich tesnicich prvku - kdybych si nepocital praci tak to vyjde levneji. to same jako bych treba to prasky spodni oko mohl vyfrezovat - ale nemam na to cas, tak to objednam...
jen jak to slozim, tak posilam to nove bitubo do reklamace, netlumi :( takze ten starej potrebuju abych nebyl bez tlumice...
ale nasledne premyslim, ze je prodam oba. tu pruzici jednotku jsem zacal kresli svoji - ze tam bude pistnice ve vedeni + v oleji - jako bitubo, jen bez tlumeni a k tomu ohlins. protoze to bitubo je vevnitr konstrukci takovy italsky :( uz vim proc amici bitubo vykuchaj a nechaj ho jen jako pruzici jednotku a k tomu daj nejakej "normalni" tlumic....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: assassin> ty vogo, asi zavařím to prdlý oko na rámu a koupím ten Nitron nebo něco podobnýho, když vidím to sraní s tím, jdu to vymyslet
blby je ze nic krome bituba nefunguje bez te origo pruzici jednotky co ti vrze :(
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
u nitronu si ale nejsem jistej, zkusim zjistit info - na netu se mi nic slusnyho najit nepodarilo...
Naposledy editováno 17.03.2017 23:36:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: assassin> nitron se tvari ze nedela. Ale kdyz uz mas to bitubo, muzes ho pouzit jako pruzinu a koupit nejakej tlumic. A u ty puvodni pruziny je nejakej neresitelnej problem pro pouziti?
No vypadá jak tlumič a má pouzdro na vodící " pístnici", no a ta se časem vydře, sleze tvrdochrom a píská to a vrže neskutečně, dokud za to taháš tak to není moc slyšet, ale třeba v Davli na kostkách to vrže až se lidi otáčej...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: SA 2 předek 1990,- , SA3 2190,- . Zadek SA2 2690,-, SA3 3090,-Kč
Super! V dubnu po výplatě se mnou počítej na SA3
(Jestli mi nedají technickou, možná dřív, jsem tak nějak na značkách )
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
z.a.j.o.c.h píše: Nekoukali jste, nebo nejsou na TL nějaký zkušenosti s Hyperpro? Podle jejich katalogu dělají zadní tlumič na TL, třeba by to řešilo váš problém...
Neřeší, stejnej systém jako ohlins - je to náhrada rotačního tlumice, ale pruzici jednotka zůstává porad origo (ta co dewwilovi vrze)