Jde mi :
o spolehlivost .
o spotřebu . ( ano i u motorky jí řeším )
O kladné i záporné zkušenosti
O cenu
O osobní zkušenosti každého majitele jak ex tak současného
Zkušeností pár je ....
zdraví v prdeli a tak sem se rozhodl že na nic nehodlám čekat
Tak poradtě a hloupé řeči si nechte od cesty
Díky w,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak kterou aneb dilema pyrotecnikovo
Ve vší úctě...ZRX1200 má nejsportovnější motor, má šestipísty Tokkiko a plně stavitelnej podvozek ...a je lehčí dokonce než vzducháč XJR (a to se nebavím o podvozku XJR)
Naposledy editováno 18.08.2014 10:18:44
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou aneb dilema pyrotecnikovo
děkuji w.
t_freedom píše: FishX3> hele, můžeme se o tom přít, můžeme o tom diskutovat, ale je to asi tak vše co s tím můžeme dělat...
Ve vší úctě...ZRX1200 má nejsportovnější motor, má šestipísty Tokkiko a plně stavitelnej podvozek ...a je lehčí dokonce než vzducháč XJR (a to se nebavím o podvozku XJR)
...ve vsi ucte, nic zas tak zvlastniho, to ma gsx taky
Woky píše: Pánové, prosím vás, jak se jmenuje ten program kde si nakonfigujuju svojí velikost postavy na jednotlivé motorky ?
děkuji w.
http://cycle-ergo.com/
Kdyby rozhodoval rozum zbaveny vášně volil bych nejspíš nějakého Baworaka typu R1200R už jen pro jeho provozni naklady...
Ale v mém připadě rozhodovalo srdce. A volil jsem XJRko 1300
XJR:
- Vzhled. je asi nejklasičtější nahač co vůbec na trhu je... Královna mezi konkurencí
- Motor, ukrutná lokomotiva ikdyž v dalničním provozu hledáš chybějicí šestku "na 5 se dá od 40km/h po maximalku" (skoro automat)
- podvozek, v SP verzi už to celkem jde... ale pořad se musí vzít v potaz že to je trubka nad motorem a podmotorem
- velikost místa pod sedlem "je až zaražejici jak ten podselák je malinkatý
- Spořeba dá se za 5,7l/100km ale i za 9,8l/100km jak tahač tolik ti papa
GSX:
- motor "je o něco malo agresivnější jak u XJRka"
- podsedlák že bys tam i tchýni odstěhoval
- podvozek nevim zda to je nastavenim konkretniho kusu, ale podvozek se mi zdá lepší u XJRka vzlašt na předku ovšem v serii plně nastavitelný...
- Spotřeba co tak vim od kamarada dá se za 5,5l ale i za 7,5l "bohužel nemam srovnaní se stejnym extremem jako mam u XJRka"
Spotřeba? co to prosimtě je... chceš velkou motorku tak ji musiš umět i nakrmit... pokud chceš jezdit za 5 kup BMW nebo nějakou 600...
Kup kam tě tahne srdce. Aneb jsou to vše motorky, co musíš milovat aby jsi byl plně spokojeny...
Naposledy editováno 30.08.2014 16:57:14
Je fakt, že jsem měl možnost sedlat pouze výše zmiňovanou Kawasaki a v současné době mám Hondu.
ZRX má určitě nejsportovnější motor a převodovku! Dalo se s ní ve dvou tachometrových 270km/h což ani s jednou ze zbytku nedáš. Ale co se týká podvozku a chování motorky, tak CB je o minimálně level jinde! Dá se s ní jet jak absolutní kochačka kolem kila, tak i celkem hrana, kdy tu a tam bereš stupačkou o asfalt a pohoda (nezavlní se, ani nijak nepříjemně nepřekvapí) ale za mě jí chybí ta 6ka, né kvůli maximálce, ale spíš kvůli otáčkám při rychlostech nad 130km/h.
Co se týče XJR tak bych řekl, že je na tom technicky nejhůře, takže pro mě jako první mimo.
GSX je parádní, asi jako druhá v mém hledáčku, ale nakonec vyhrála Honda a pro někoho možná OUT vodou chlazenej motor a komplet stavitelnej podvozek, atd...
Ale vše je o osobním vkusu a přednostech každého soudruha .-)
Přeju hodně štěstí při výběru.
1 reakcí na tento příspěvek Tak kterou aneb dilema pyrotecnikovo
Yamaha XJR1300: Síla tradice
Zdravím do Roudnice Fishe.Není někde záznam z poslední řípský vyjížďky?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 25 | 29.4.2024 v 05:26 Lajda |
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |