globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problem
21.7.2014 v 20:40
Zdravim,nedavno jsem koupil suzuki dr 650 rok 92. Mam s ni najeto cca 1500km.Do tet včecko v pořádku akorát sem měnil spojku. A Tet k problemu motorka mi nechce držet volnoběh respektive ho drží když je motor studený až vlažný. Po zahřátí a zastavení ho drží cca 5-10 sec pak začne kolísat až zdechne.Ještě ni to střílí do výfuku a zdechá pri 2000-3000ot. v techto otáčkách nejezdím ale hodne mi to zdechá při rozjezdech.Střílí do vyfuku a kucká. svíčka má bílou barvu. benzín tam jde normálně při vysokých otáčkach jede jako čert,vzduchový filtr je čistý,membrána v karburátoru je nova a přiruba na valec take, Opravdu nevím v čem je problem.Každopádně diky za každou radu.

Problem

21.7.2014 v 21:06 | Nahoru | #1
Nastavení karburátoru,přechod mezi volnoběžnou a hlavní tryskou.Nebo se ti teplem někde otevře nějaká fuga,kterou to začne tahat falešný vzduch.Případně volné šoupátko v karburátoru(pokud tam je).

Problem

21.7.2014 v 21:26 | Nahoru | #2
Po zahrati ti to saje falesnej luft, proto taky ta bílá svicka, chudá směs... Můj big střílel a nedržel volnobeh za tepla a stačilo mu přidat na směsi a pak sestelovat volnobeh. Mám klid. Vyzkousej si nejdřív jen přidat na bohatosti...

Problem

22.7.2014 v 13:37 | Nahoru | #3
To že je bílá svíčka je špatně jak píšou kluci nademnou,může ti to i propálit píst když budeš s tim dlouho jezdit

Problem

22.7.2014 v 18:02 | Nahoru | #4
Pokud jsem to správně pochopil tak mam problem se smesí. Jak se to šteluje? Pouze zvednutím jehly? Nebo je tam na to nějaky šroubek o krerem nevím

Problem

23.7.2014 v 05:47 | Nahoru | #5
Netuším jak u 650 ale bigous má sroubek. Myslím ze na krizovej šroubovák. Najdi si nějakej manuál, nebo popis karbecu.

Problem

26.7.2014 v 22:01 | Nahoru | #6
Dneska sem to rozdelal vycistil karbec slozil a podle javodu nejak nasteloval. Zvednul sem jehlu. Za studena nastartoval sesteloval volnobeh drzela hezky. Zkusil jsem to projet cca 5km super tahla krasne i mezi 2-3tis ot nestrilela. Pak to zaclo znova. Zdechala a bylo to v pr****. Karbec je celkem v dobrym stavu ani nebyl moc špinavej. Jehla jak nova.sesteloval sem i hladinu podle navodu.

Problem

27.7.2014 v 07:31 | Nahoru | #7
Řídící jednotka nebo její budící vinutí ve statoru,případně snímač.
Je to dvousvíčka?

Problem

28.7.2014 v 11:47 | Nahoru | #8
Je to dvousvička.
Je možny ze jsem mohl pri pretesnovani vika statoru poškodit vynuti nebo snimač. Nemuze to byt treba dekompresorem?

Problem

29.7.2014 v 07:48 | Nahoru | #9
První co odchází je budící vinutí pro cívku.Snímač se dá taky poškodit ale není to tak časté.Může se to projevovat tak jak píšeš.Jakmile se vinutí zahřeje,někde vznikne mezizávitový zkrat a cívka nedává potřebné napětí a proud.Zrovna tak může být být problém v řídící jednotce nebo v indučce.U dvousvíčky se k tomu přidává s jednou ze svíček.Musí být obě v pořádku.Pokud jedna z nich začne při zahřátí zlobit,nejdou pak obě.
Dekompresor by se měl vypnout po nastartování.Ale pokud není v pořádku,mohl by taky dělat problémy...

Problem

7.10.2014 v 18:01 | Nahoru | #10
Tak abych tohle tema uzavřel motorka je zpravena a jede bez problemu bylo to přesně jak psal Anti. bylo napalený vynutí na statoru. Zjistili jsme že to dava malou jiskru. stator sem sehnal od kamarada kteremu na neštěstí praskla ojnice a domlatila mu motor takže shani novej.starý stator se pokusím nechat převinout pokud to pujde a bude fungovat tak ho tam vratim na z5. pokud ma někdo skušenosti s jeho převinutím rad se něčemu přiučím. každopadně diky za všecky rady.

Problem

7.10.2014 v 20:21 | Nahoru | #11
Řeším to samé na KLR,tam to taky odchází.Ale v těchto případech na to"jdu od lesa" a kupuju programovatelný Ignitech
Na téma převíjení jsou tu témata,zkus hledat.

Naposledy editováno 07.10.2014 20:22:13

Problem

7.10.2014 v 20:45 | Nahoru | #12
Prakticky to mužu taky pořídit a už bych tento problem nemusel nikdy řešit. Na drko to taky pujde?

Problem

7.10.2014 v 21:04 | Nahoru | #13
Ignitech jde nacpat snad na každou motorku.DR je dokonce v předvolbě.Oni ti k tomu přiloží CD s nastavení na konkrétní typ motorky.

Problem

7.10.2014 v 21:32 | Nahoru | #14
Kouknu na to... ale diky za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist